Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-11-2022 13:31:00 |
Składania : | 16-11-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 16-11-2022 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.).
Zamawiający:
Dzienny Dom Pomocy w Mikołowie
ul. Konstytucji 3 Maja 12
43-190 Mikołów
NIP: 635-156-82-32
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
tel. (32) 226 20 54
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-12-21 09:37 | Anna Kwiatkowska | Informacja o wyborze oferty. |
2022-11-16 13:14 | Anna Kwiatkowska |
Informacja
z
otwarcia
ofert. |
2022-11-16 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Na
realizację
przedmiotu
umowy
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
170
904,90
zł
brutto.
W
tym: Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WĘDLINY: 37 065,00 zł brutto Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 19 329,06 zł brutto Część 3: NABIAŁ: 12 973,89 zł brutto Część 4: WARZYWA I OWOCE: 30 764,75 zł brutto Część 5: MROŻONKI: 21 204,58 zł brutto Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 26 750,02 zł brutto Część 7: JAJA: 5 184,00 zł brutto Część 8: PIECZYWO: 10 965,60 zł brutto Część 9: RYBY: 6 668,00 zł brutto |
2022-11-10 09:20 | Anna Kwiatkowska |
Zmiana
treści
SWZ
10.11.2022
r. Załącznik nr 3 - Wzór umowy po zmianie 10.11.2022 r. |
Komunikaty