Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00428674/01 TP/1/2022/DDP - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Mikołowie w roku 2023.

Zamówienia DDP
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Dzienny Dom Pomocy w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 08-11-2022 13:31:00
Składania : 16-11-2022 10:00:00
Otwarcia : 16-11-2022 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.).


Zamawiający:

Dzienny Dom Pomocy w Mikołowie

ul. Konstytucji 3 Maja 12

43-190 Mikołów

NIP: 635-156-82-32


dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów

tel. (32) 226 20 54



w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 


Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2022_DDP Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 310.4 2022-11-08 13:31:00 Postępowanie
TP_1_2022_DDP SWZ-sig.pdf pdf 869.8 2022-11-08 13:31:00 Postępowanie
TP_1_2022_DDP Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 36.24 2022-11-08 13:31:00 Postępowanie
TP_1_2022_DDP Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 30.86 2022-11-08 13:31:00 Postępowanie
TP_1_2022_DDP Załącznik nr 1.3 do SWZ.docx docx 35.14 2022-11-08 13:31:00 Postępowanie
TP_1_2022_DDP Załącznik nr 1.4 do SWZ.docx docx 40.2 2022-11-08 13:31:00 Postępowanie
TP_1_2022_DDP Załącznik nr 1.5 do SWZ.docx docx 34.15 2022-11-08 13:31:00 Postępowanie
TP_1_2022_DDP Załącznik nr 1.6 do SWZ.docx docx 58.62 2022-11-08 13:31:00 Postępowanie
TP_1_2022_DDP Załącznik nr 1.7 do SWZ.docx docx 28.79 2022-11-08 13:31:00 Postępowanie
TP_1_2022_DDP Załącznik nr 1.8 do SWZ.docx docx 31.81 2022-11-08 13:31:00 Postępowanie
TP_1_2022_DDP Załącznik nr 1.9 do SWZ.docx docx 29.31 2022-11-08 13:31:00 Postępowanie
TP_1_2022_DDP Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 29.63 2022-11-08 13:31:00 Postępowanie
TP_1_2022_DDP Załącznik nr 3 do SWZ wzór umowy.pdf pdf 751.73 2022-11-08 13:31:00 Postępowanie
TP_1_2022_DDP Załącznik nr 4 do SWZ.pdf pdf 783.16 2022-11-08 13:31:00 Postępowanie
TP_1_2022_DDP Załącznik nr 3 do SWZ wzór umowy- po zmianie 10.11.2022.pdf pdf 750.93 2022-11-10 09:20:37 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_DDP Zmiana treści SWZ_10.11.2022-sig.pdf pdf 912.21 2022-11-10 09:20:37 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_DDP Informacja z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 382.6 2022-11-16 13:14:46 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_DDP Informacja o wyborze oferty - na stronę-sig.pdf pdf 985.37 2022-12-21 09:37:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-21 09:37 Anna Kwiatkowska Informacja o wyborze oferty.

TP_1_2022_DDP Inform [...].pdf

2022-11-16 13:14 Anna Kwiatkowska Informacja z otwarcia ofert.

TP_1_2022_DDP Inform [...].pdf

2022-11-16 10:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację przedmiotu umowy Zamawiający zamierza przeznaczyć 170 904,90 zł brutto. W tym:
Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WĘDLINY: 37 065,00 zł brutto
Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 19 329,06 zł brutto
Część 3: NABIAŁ: 12 973,89 zł brutto
Część 4: WARZYWA I OWOCE: 30 764,75 zł brutto
Część 5: MROŻONKI: 21 204,58 zł brutto
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 26 750,02 zł brutto
Część 7: JAJA: 5 184,00 zł brutto
Część 8: PIECZYWO: 10 965,60 zł brutto
Część 9: RYBY: 6 668,00 zł brutto
2022-11-10 09:20 Anna Kwiatkowska Zmiana treści SWZ 10.11.2022 r.
Załącznik nr 3 - Wzór umowy po zmianie 10.11.2022 r.

TP_1_2022_DDP Załącz [...].pdf

TP_1_2022_DDP Zmiana [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 616