Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-11-2022 12:40:00 |
Składania : | 18-11-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 18-11-2022 09:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Bydgoskie Biuro Finansów Oświaty
ul. K.K. Baczyńskiego 5, 85-805 Bydgoszcz
http://www.bip.bbfo.bydgoszcz.pl
ogłasza postępowanie w trybie podstawowym określonym w art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP w dniu 08.11.2022 r. pod nr:
2022/BZP 00426512/01 o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości
siedziby Bydgoskiego Biura Finansów Oświaty w 2023 roku.
Ofertę należy złożyć w terminie do: 18 listopada 2022 r. do godz. 9.00 poprzez Platformę Zakupową.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-12-05 11:51 | Natalia Michalczak | W załączniku Zamawiający publikuje Informację o wyborze Oferty w przedmiotowym postępowaniu. |
2022-11-21 14:08 | Marcin Kokot | W załączniku Zamawiający publikuje Informację z Otwarcia Ofert w przedmiotowym postępowaniu. |
2022-11-18 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Łączna kwota, jaką Zamawiający planuje przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi: 130 081,30 netto zł. |
2022-11-14 14:39 | Marcin Kokot |
Bydgoszcz,
dnia
14
listopada
2022
roku W odpowiedzi na pytania Wykonawcy z dnia 14.11.2022 roku w sprawie uzyskania informacji w zakresie prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP postępowania dotyczącego Świadczenia usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2023– Zamawiający odpowiada jak niżej: Pytanie nr 1: Proszę o podanie powierzchni pomieszczeń archiwum z regałami, które sprzątane mają być dwa razy w tygodniu. Odpowiedź Zamawiającego: Szacunkową powierzchnię pięter budynku oraz Archiwum określa treść załącznika nr 4 (OPZ) do SWZ. Ponadto zgodnie z pkt. XXX SWZ, Zamawiający w celu należytego oszacowania ceny oraz kalkulacji swojej Oferty - wyznaczył aż dwa terminy wizji lokalnej swojego budynku tj. w dniach 10.11.2022 i 14.11.2022 roku. Pytanie nr 2: Poproszę o podanie metrażu okien. Czy są okna trudno dostępne (na wysokościach), nieotwieralne przy których wymagany jest podnośnik lub techniki alpinistyczne ? Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający nie dysponuje ani nie jest w stanie wskazać szacunkowego (przybliżonego) metrażu powierzchni okiennych w m². Ponadto zgodnie z pkt. XXX SWZ, Zamawiający w celu należytego oszacowania ceny oraz kalkulacji swojej Oferty - wyznaczył aż dwa terminy wizji lokalnej swojego budynku tj. w dniach 10.11.2022 i 14.11.2022 roku. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w budynku zlokalizowanych jest 147 okien – standardowych z PCV otwieranych dwuskrzydłowo (w każdym oddzielnie otwierany dół i góra/luft), dodatkowo 2 daszki szklane (1 większy przy wejściu głównym do budynku oraz 1 mniejszy przy wejściu do Archiwum UM), okna nieotwierane wieloformatowe, zlokalizowane na każdym piętrze budynku. Z tego też powodu Wykonawca może się posiłkować wskazanymi wyżej ilościami okien oraz daszków wejściowych - bez jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego. Cześć okien – zlokalizowanych w ciągach komunikacyjnych korytarzach (obu klatkach schodowych) prowadzących na wyższe kondygnacje budynku ma wymiar niestandardowy i są nieotwieralne od wewnątrz oraz prawdopodobnie mogą wymagać użycia podnośnika. Jednakże każdorazowo zależy to od oceny danego Wykonawcy - co do sposobu realizacji tegoż wymogu, co miały ułatwić ww. wizje lokalne dla zainteresowanych Wykonawców. Cena ofertowa brutto ma charakter ryczałtowy, tj. winna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów oraz dostaw materiałów. Pytanie nr 3: Poproszę o podanie metrażu wykładzin dywanowych, które są prane 2x / rok. Odpowiedź Zamawiającego: Powierzchnia wykładzin dywanowych podlegających procesowi prania wynosi szacunkowo ok. 1.180 m² – z tym zastrzeżeniem, iż wskazany metraż ww. powierzchni dywanowych ma jedynie charakter szacunkowy i przybliżony tj. oszacowany przez Zamawiającego z należytą starannością opartą na szacunkowym pomiarze powierzchni pokoi oraz pomieszczeń biurowych wyposażonych w wykładziny dywanowe w budynku. Z tego też powodu Wykonawca może się jedynie posiłkować wskazanym szacunkowym metrażem ww. powierzchni wykładzin dywanowych - bez jakichkolwiek roszczeń z tego powodu wobec Zamawiającego. Ponadto zgodnie z pkt. XXX SWZ, Zamawiający w celu należytego oszacowania ceny oraz kalkulacji swojej Oferty - wyznaczył aż dwa terminy wizji lokalnej swojego budynku tj. w dniach 10.11.2022 i 14.11.2022 roku. Pytanie nr 4: Poproszę o podanie metrażu powierzchni podlegających doczyszczaniu mechanicznemu i akrylowaniu. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający nie dysponuje ani nie jest w stanie wskazać nawet szacunkowo metrażu powierzchni w m² dotyczących podłóg (w tym korytarzy, toalet i schodów), które winny podlegać polimeryzacji. Ponadto zgodnie z pkt. XXX SWZ, Zamawiający w celu należytego oszacowania ceny oraz kalkulacji swojej Oferty - wyznaczył aż dwa terminy wizji lokalnej swojego budynku tj. w dniach 10.11.2022 i 14.11.2022 roku. Pytanie nr 5: Ile osób pracuje w Państwa biurze? Dla ilu osób mamy zakładać zużycie środków higieny? Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający informację o ilości pracowników zawarł w załączniku nr 4 (OPZ) do SWZ – w budynku pracuje ok. 135 osób. Pytanie nr 6: Jaką mamy przyjąć ilość płynu do naczyń? Czy w pomieszczeniach socjalnych znajdują się zmywarki? Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający nie jest w stanie wskazać szacunkowego zużycia płynu do naczyń. W pomieszczeniach socjalnych przedmiotowego budynku Zamawiającego nie ma zmywarek do naczyń. Cena ofertowa brutto ma charakter ryczałtowy, tj. winna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów oraz dostaw materiałów. |
2022-11-10 14:26 | Marcin Kokot |
Bydgoszcz,
dnia
10
listopada
2022
roku Komunikat Publiczny nr 2 : W odpowiedzi na pytania Wykonawcy z dnia 10.11.2022r. w sprawie uzyskania informacji w zakresie prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP postępowania dotyczącego Świadczenia usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2023– Zamawiający odpowiada jak niżej: Pytanie: „Proszę o podanie ilości metrów kwadratowych powierzchni do polimeryzacji oraz ilości metrów kwadratowych okien do mycia.” Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający nie dysponuje ani nie jest w stanie wskazać nawet szacunkowo metrażu powierzchni w m² dot.: podłóg (w tym korytarzy, toalet i schodów), które winny podlegać polimeryzacji. Ponadto zgodnie z pkt. XXX SWZ, Zamawiający w celu należytego oszacowania ceny oraz kalkulacji swojej Oferty - wyznaczył dwa terminy Wizji Lokalnej dla zainteresowanych Wykonawców, które odbędą się w dniach 10.11.2022r. i 14.11.2022r. o godz.12.00. Jednocześnie Zamawiający nie dysponuje ani nie jest w stanie wskazać szacunkowego (przybliżonego) metrażu powierzchni okiennych w m². Zamawiający w celu należytego oszacowania ceny oraz kalkulacji swojej Oferty - wyznaczył dwa terminy Wizji Lokalnej dla zainteresowanych Wykonawców, zgodnie z informacją jw. Zamawiający informuje, że w budynku zlokalizowanych jest 147 okien – standardowych z PCV otwieranych dwuskrzydłowo (w każdym oddzielnie otwierany dół i góra/luft), dodatkowo 2 daszki szklane (1 większy przy wejściu głównym do budynku oraz 1 mniejszy przy wejściu do archiwum UM), okna nieotwierane wieloformatowe, zlokalizowane na każdym piętrze budynku. Z tego też powodu Wykonawca może się posiłkować wskazanymi wyżej ilościami okien oraz daszków wejściowych - bez jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego. Cena ofertowa brutto ma charakter ryczałtowy, tj. winna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów oraz dostaw materiałów. |
2022-11-10 14:23 | Marcin Kokot |
Bydgoszcz,
dnia
10
listopada
2022
roku Komunikat Publiczny nr.1 : W odpowiedzi na pytania Wykonawcy z dnia 09.11.2022r. dotyczące uzyskania informacji w sprawie prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP postępowania oraz na pytania skierowane do Zamawiającego poprzez złożenie wniosku o udzielenie informacji w trybie dostępu do informacji publicznej dotyczących świadczenia usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2023– Zamawiający odpowiada jak niżej. 1. Pytanie:„Czy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy spowodowanej koniecznością waloryzacji cen w uzasadnionych przypadkach? W szczególności Wykonawca prosi o potwierdzenie czy będzie stanowić podstawę do złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z decyzji organów władzy publicznej, określonych w art. 436 pkt 4 lit. b) oraz art. 439 ust. 1 PZP (zmiana stawki VAT, zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę/ minimalnej stawki godzinowej, zmiana zasad lub stawek ubezpieczenia społecznego/ zdrowotnego, zmiany w zakresie zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia)?” Odpowiedź Zamawiającego: Warunki zmiany treści umowy określa pkt. VII SWZ wraz z przyjętą przez Zamawiającego klauzulą waloryzacyjną. 2. Pytanie: „Czy Zamawiający dopuszcza podwykonawstwa w obszarze całości przedmiotowego postępowania?” Odpowiedź Zamawiającego: Zgodnie z pkt. V ppkt.5 oraz pkt. XXXIII SWZ Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia dot. usług sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynku Zamawiającego bez możliwości ich powierzenia Podwykonawcom. Powierzenie wykonania pozostałych elementów zamówienia (np. w zakresie dystrybucji środków czystości, dodatkowych usług np. akrylowania i czyszczenia podłóg) Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 3. Pytanie: „W jaki sposób Zamawiający oszacował powierzchnię podlegającą sprzątaniu oraz sporządził harmonogram sprzątania, w szczególności czy określone w niniejszym postępowaniu powierzchnie sprzątania i harmonogram sprzątania wykazują różnice w stosunku do określonych w aktualnie realizowanym zamówieniu (poprzednim postępowaniu w tym samym przedmiocie), względnie - czy zachodzą inne istotne różnice w stosunku do usługi, której wykonawca został wybrany w poprzednim postępowaniu?” Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający oszacował powierzchnię podlegającą sprzątaniu w oparciu o posiadaną dokumentację dot. przedmiotowego budynku. Określona w niniejszym postępowaniu powierzchnia sprzątania jest taka sama jak w poprzednim postępowaniu. Zamawiający uwzględniając swoje potrzeby wprowadził pewne różnice w Opisie Przedmiotu Zamówienia (w porównaniu do roku bieżącego). Szczegółowy opis w tym zakresie zawiera załącznik nr 4 do SWZ. 4. Pytania: „Wykonawca prosi o udzielenie wyjaśnień w zakresie sposobu oszacowania przez Zamawiającego wartości przedmiotu zamówienia, poprzez wskazanie: 1) czy podstawą szacowania była wartość usługi świadczonej przez obecnego Wykonawcę, 2) Prosimy o wskazanie, jaka była wartość (netto i brutto) faktur za realizację usługi przez obecnego wykonawcę wystawionych w okresie ostatnich 3 miesięcy?” Odpowiedzi Zamawiającego: Odpowiedź ad.1.: Zamawiający dokonał szacowania wartości przedmiotowego zamówienia zgodnie z swoimi uregulowaniami wewnętrznymi oraz art. 28–36 ustawy PZP. Jednocześnie w szacowaniu wartości tegoż zamówienia uwzględniono wartość usługi świadczonej przez obecnego Wykonawcę, tj. firmę: „ECO - Profesional” s.c. R. Kugler, G. Wiśniewski, ul. Łęczycka 8, 85- 737 Bydgoszcz. Odpowiedź ad.2: W obecnie realizowanym zamówieniu miesięczna ryczałtowa cena brutto świadczonych usług stanowi kwotę: 9.680,10 zł, w tym: cena netto 7 870,00 zł + kwota podatku VAT 23%: 1.810,10 zł . 5. Pytanie: „Czy obecny Wykonawca (prosimy o podanie jego nazwy) został ukarany karą lub karami za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy? Jeśli tak - prosimy o podanie wartości oraz ilości nałożonych kar? Odpowiedź Zamawiającego: Obecny Wykonawca nie został obciążony zastrzeżonymi w Umowie karami umownymi. 6. Pytanie: Czy obecny Wykonawca usługi otrzymuje należne wynagrodzenie w terminie zgodnym z umową? Jeśli Zamawiający regulował faktury z opóźnieniem to Wykonawca prosi o informację ile razy w ciągu trwania obecnej umowy taka sytuacja miała miejsce i jaki był okres opóźnienia? Odpowiedź Zamawiającego: Obecny Wykonawca otrzymuje każdorazowo należne wynagrodzenie terminowo zgodnie z zawartą Umową. |
Komunikaty