Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-11-2022 14:06:00 |
Składania : | 14-11-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 14-11-2022 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług.
Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywne dostarczanie i złożenie przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w siedzibie Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, przy ul. Jasnej 2/4 artykułów biurowych, czystościowych, zgodnie opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), wzorem umowy oraz kosztorysem ofertowym.
Uwaga: Wymaga się by wykonawca składając ofertę, załączył w pozycji "Cena" wypełniony i wyliczony kosztorys ofertowy (w formacie Excel).
Dokumenty stanowiące integralną część postępowania:
1. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
2. Wzór Umowy,
3. Kosztorys ofertowy (Excel) - wypełniony i wyliczony należy złożyć wraz z ofertą,
4. Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego - Platforma zakupowa wer. 3.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w dniu 9.11.2022 r (środa) o godz. 24:00
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 22 553-78-65.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2022-11-16 10:17 | Magdalena Jańczuk | Informacja o wyborze oferty WSA-ZP-PP-63-2022 |
2022-11-09 09:46 | Piotr Kosicki | Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego 09.11.2022 |
Komunikaty