Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DRG.271.26.2022 Przegląd i naprawy systemów zabezpieczeń w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w 2023 roku

Marzena Kubera
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Oddział: DRG
Termin:
Zamieszczenia : 28-10-2022 13:59:00
Składania : 07-11-2022 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego zapraszam do złożenia oferty na:  


Przegląd i naprawy systemów zabezpieczeń  w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w 2023 roku

Treść zapytania oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia w załącznikach. 


Informujemy, że postępowanie prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty w postaci elektronicznej wraz z załącznikami w postaci elektronicznej,

natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

* zadawania pytań Zamawiającemu,

* odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień.


Oferty złożone po terminie lub złożone nie poprzez formularz na platformie zakupowej (za pośrednictwem innych dostępnych kanałów komunikacji elektronicznej) nie będą brane pod uwagę.

Zapraszamy do złożenia oferty.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

lub pod nr tel. 44 732 77 88 lub 44 732 30 23 (w sprawach dot. urządzeń) lub 44 732 77 73.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym

od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 253.53 2022-10-28 13:59:00 Postępowanie
Kryteria oceny ofert.pdf pdf 124.87 2022-10-28 13:59:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 125.56 2022-10-28 13:59:00 Kryterium
Załącznik Nr 1 do umowy.pdf pdf 74.45 2022-10-28 13:59:00 Kryterium
Załącznik Nr 2 do umowy.pdf pdf 74.51 2022-10-28 13:59:00 Kryterium
Formularz oferty.pdf pdf 123.13 2022-10-28 13:59:00 Kryterium
Formularz oferty.docx docx 30.68 2022-10-28 13:59:00 Kryterium
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.pdf pdf 96.72 2022-10-28 13:59:00 Kryterium
Zestawienie złożonych ofert.pdf pdf 150.22 2022-11-08 14:23:11 Publiczna wiadomość
Informacja o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 167.01 2023-01-10 08:08:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-10 08:08 Marzena Kubera W załączeniu „Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty i udzieleniu zamówienia”.

Informacja o udziele [...].pdf

2022-11-08 14:23 Marzena Kubera W załączeniu „Zestawienie złożonych ofert”.
W imieniu Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego dziękuję za złożenie ofert.

Zestawienie złożonyc [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przegląd i naprawy systemów zabezpieczeń Zgodnie z opisem w dołączonym "Zapytaniu ofertowym" oraz z zapisami w projekcie umowy 1 usługa Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300, Piotrków Trybunalski
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 CZAS reakcji serwisowej (w godzinach) 20% Za czas reakcji Zamawiający przyjmuje czas wyrażony w godzinach, jaki upłynie od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do momentu podjęcia działań przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, w celu usunięcia awarii lub zdiagnozowania jej przyczyny. Czas reakcji dotyczy dni roboczych, tj. od poniedziałku do piątku. W przypadku, gdy Zamawiający zgłosi awarię w piątek po godz. 15:00, zgłoszenie będzie traktowane jako zgłoszenie dokonane o godz. 8:00 w poniedziałek następujący po piątku, którego zgłoszenie dotyczyło (najbliższy). Czas reakcji musi się mieścić w przedziale od 0,5 do 5 godzin. Proszę wpisać swoją propozycję - czas reakcji serwisowej. (0)
3 TERMIN usunięcia awarii (w godzinach) 20% Za termin usunięcia awarii Zamawiający przyjmuje czas, wyrażony w godzinach, jaki upłynie od momentu reakcji serwisowej do chwili usunięcia awarii. Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu, zadeklarowanego przez Wykonawcę, naprawy awaryjnej w przypadku: 1) konieczności zakupienia części zamiennych, niezbędnych do usunięcia awarii (termin naprawy wydłuża się o czas oczekiwania na sprowadzenie pożądanej części), 2) wystąpienia przyczyn niezależnych od stron umowy. Zamawiający zastrzega sobie, iż termin usunięcia awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin. Proszę wpisać swoją propozycję - termin usunięcia awarii. (0)
4 Warunki płatności - Przelew 14 dni, licząc od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury (lub e-faktury). Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" (0)
5 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Projekt umowy - Zapoznałam(-em) się i akceptuję projekt umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy.pdf

Załącznik Nr 1 do um [...].pdf

Załącznik Nr 2 do um [...].pdf

(0)
7 Formularz oferty - Proszę wydrukować, wypełnić, podpisać i dołączyć scan do oferty (do Państwa dyspozycji załącznik w wersji PDF lub w wersji edytowalnej) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz oferty.pdf

Formularz oferty.doc [...].docx

(0)
8 Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, - Proszę dołączyć scan do oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia uprawnień do instalowania, programowania i konserwacji urządzeń Interaktywnego Systemu Sygnalizacji Pożarowej POLON - Proszę dołączyć scan do oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia aktualnego wyciągu z KRS lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - Proszę dołączyć scan do oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych - Zapoznałam(-em) się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych, proszę potwierdzić, wpisując "TAK"

Informacja dotycząca [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 437