Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: OR-O.2600.81.2022 Szacowanie wartości świadczenia usług sprzątania i utrzymania czystości dla Urzędu Miejskiego w Koronowie

Krzysztof Wiaterski
Urząd Miejski Koronowo Department: Wydział Organizacyjny
Deadlines:
Published : 20-10-2022 13:30:00
Placing offers : 28-10-2022 13:00:00
Offers opening : -
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 


Pełna treść zapytania o wartość szacunkową znajduje się w załączniku do postępowania.

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel . 52 3826 402

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Formularz szacowania wartości zamówienia.doc doc 103.5 2022-10-20 13:30:00 Proceeding
Formularz szacowania wartości zamówienia.pdf pdf 194.98 2022-10-20 13:30:00 Proceeding
Szacowanie wartości zamówienia-sprzatanie-3.pdf pdf 386.18 2022-10-20 13:30:00 Proceeding
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych.pdf pdf 125.16 2022-10-20 13:30:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Urzędu Miejskiego w Koronowie przy Placu Zwycięstwa 1 (250 dni w roku) Proszę o podanie wartości świadczenia usługi za cały rok 1 pc. - (0)
2 Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Pomianowskiego 1 (40 dni w roku) Proszę o podanie wartości świadczenia usługi za cały rok 1 pc. - (0)
3 Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego ul. Ogrodowa 59 (250 dni w roku) Proszę o podanie wartości świadczenia usługi za cały rok 1 pc. - (0)
4 Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Punktu Informacji Turystycznej ul. Plac Zwycięstwa 22 (250 dni w roku) Proszę o podanie wartości świadczenia usługi za cały rok 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Termin realizacji zamówienia: od 02.01.2023 r. do 31.12.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Załącznik do zapytania o wartość szacunkową - Proszę o załączenie wypełnionego formularza szacowania wartości zamówienia Attachment required (0)
4 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
5 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić

Informacja dot. prze [...].pdf

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 672