Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 6/POZ.236.2019/2022 Zorganizowanie szkoleń teoretycznych lub/i warsztatów praktycznych dla pracowników Przychodni Rejonowej w Złotoryi

Termin:
Zamieszczenia : 30-09-2022 14:30:00
Składania : 07-10-2022 10:00:00
Otwarcia : 07-10-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe_szkolenia.pdf pdf 249.68 2022-09-30 14:30:00 Postępowanie
Wzór umowy_szkolenia.pdf pdf 293.48 2022-09-30 14:30:00 Postępowanie
Formularz ofertowy i cenowy.doc doc 92.5 2022-09-30 14:30:00 Postępowanie
RAPORT WYBORU OFERTY.pdf pdf 185.58 2022-10-13 14:09:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-10-13 14:09 Agnieszka Djorić RAPORT WYBORU OFERTY

RAPORT WYBORU OFERTY [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Szkolenie w formie warsztatowej z zakresu kompetencji społecznych właściwych dla komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami Szkolenie w formie warsztatowej z zakresu kompetencji społecznych właściwych dla komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami dotyczące stosowania kompetencji menedżerskich w zakresie motywowania pracowników i budowania zespołu przyjaznego osobom ze szczególnymi potrzebami. Warsztaty dotyczące stosowania kompetencji menadżerskich: dwudniowe (po 6 h/dzień) - 1 osoba; Warsztaty dotyczące stosowania kompetencji menadżerskich w zakresie motywowania pracowników i budowania zespołu przyjaznego osobom ze szczególnymi potrzebami. Warsztaty powinny mieć charakter praktyczny, uwzględniający rzeczywiste sytuacje komunikacyjne mogące wydarzyć się w placówce i dostarczyć wiedzę na temat działań jakie mogą podejmować osoby zarządzające placówką, aby ułatwić personelowi medycznemu komunikację z pacjentem od strony organizacyjnej. 1 usługa - (0)
2 Szkolenie w formie warsztatowej z zakresu kompetencji społecznych właściwych dla komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami Szkolenie w formie warsztatowej z zakresu kompetencji społecznych właściwych dla komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami dotyczące aspektów zarządzania w odniesieniu do osób o indywidualnych potrzebach. Szkolenia Kierownika placówki dotyczące aspektów zarządzania: dwudniowe ( po 6 h/ na dzień), 1 osoba; Szkolenia Kierownika placówki dotyczące aspektów zarządzania w odniesieniu do osób o indywidualnych potrzebach. Tematyka szkoleń musi obejmować następujące zagadnienia: 1. Zarządzanie niepełnoprawnością w miejscu pracy. 2. Komunikacja z osobą o indywidualnych potrzebach. 3. Budowanie kultury organizacji placówki pod kątem osób o indywidualnych potrzebach. Szkolenia powinny mieć charakter warsztatowy, a ich celem ma być zaprezentowanie praktycznych narzędzi i sposobów komunikacji w codziennych sytuacjach. 1 usługa - (0)
3 Szkolenie z podstawy polskiego języka migowego na poziomie średnio-zaawansowanym (B1) Szkolenie z podstawy polskiego języka migowego na poziomie średnio-zaawansowanym (B1), pozwalającym na skomunikowanie się w zakresie podstawowych zagadnień medycznych. Szkolenie z podstawy polskiego języka migowego: 30 h - co daje 6 dni szkoleniowych po 5 h dziennie dla 1 grupy 2-osobowej Szkolenie z podstawy polskiego języka migowego na poziomie średnio-zaawansowanym (B1), pozwalającym na skomunikowanie się w zakresie podstawowych zagadnień medycznych. Szkolenie, w szczególności dla wybranych osób pracujących w punkcie rejestracji oraz wybranej kadry medycznej, powinno zapewnić znajomość podstaw polskiego języka migowego, w tym w zakresie podstawowej terminologii medycznej, pozwalające na komunikowanie i odebranie najczęstszych komunikatów do i od osób z niepełnosprawnością słuchu. Rekomenduje się, jeśli jest to możliwe, by ww. personel opanował posługiwanie się polskim językiem migowym na poziomie średnio-zaawansowanym (B1), pozwalającym na skomunikowanie się w zakresie podstawowych zagadnień medycznych. 1 usługa - (0)
4 Szkolenie z zakresu umiejętności komunikacji Szkolenie z zakresu umiejętności komunikacji w formie szkolenia teoretycznego oraz warsztatów praktycznych dla pracowników. Szkolenie z zakresu umiejętności komunikacji dla pracowników w formie szkolenia on-line: Łącznie 16 h - co daje 4 dni szkoleniowe po 4 h dziennie dla 1 grupy 10 osobowej; Szkolenie należy przeprowadzić w taki sposób, aby nie zakłócić pracy placówki (wskazany jest podział na mniejsze grupy osób biorących udział w szkoleniu). Szkolenie teoretyczne oraz warsztaty praktyczne dla wybranych członków personelu powinno określać typy osób ze szczególnymi potrzebami uwzględniające szerokie spectrum zachowań i reakcji. Na warsztatach powinny być odgrywane scenki rodzajowe symulujące prawdziwe sytuacje z jakimi może spotkać się personel, w tym sytuacje kryzysowe. Szkoleniem powinni zostać objęcie co najmniej wybrani pracownicy punktu rejestracji oraz kadry medycznej. Personel placówki, w szczególności rejestratorki, powinni posiąść następujący zakres umiejętności właściwych dla komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami: 1) Rozpoznać potrzeby komunikacyjne pacjenta. 2) Wykorzystać wiedzę nt. dopasowania komunikacji do potrzeb poszczególnych grup pacjentów. 3) W sposób refleksyjny/empatyczny potrafić dopasować sposób komunikacji. 4) Wykorzystać wiedzę nt. sposobów komunikacji z uwzględnieniem podziału na komunikację foniczną, wizualno-przestrzenną oraz wspomagającą i alternatywną. 5) Dostosować komunikat do potrzeb pacjenta z uwzględnieniem jego wieku, możliwości językowych, poznawczych oraz stanu emocjonalnego. 6) Okazać empatię oraz kontrolować i odpowiednio stosować komunikację werbalną i niewerbalną. 7) Korzystać ze źródeł w samodzielny sposób w celu podniesienia swoich kompetencji w zakresie komunikacji. 8) Korzystać z narzędzi ułatwiających komunikację adekwatnie do potrzeb pacjenta. 9) Stosować i korzystać z oznaczeń wizualnych. Zarządzać przestrzenią wizualną w placówce w sposób efektywny (tzn. dający konkretne efekty na poziomie właściwych/pożądanych zachowań osób ze szczególnymi potrzebami). 10) Korzystać z umiejętności komunikacyjnych z uwzględnieniem specyfiki placówki oraz występujących w niej sytuacji kryzysowych. 11) Korzystać ze swojej wiedzy w zakresie umiejętności komunikacyjnych a w przypadku wystąpienia problemów potrafić się wycofać i znaleźć rozwiązanie/ skorzystać z pomocy osób bardziej kompetentnych. W razie potrzeby kierować osobę ze szczególnymi potrzebami do pozostałego personelu (lekarz, pielęgniarka) z umiejętnością przekazania zwięzłej informacji, oczekiwanej przez pacjenta. 12) Koncentrować w krótkim czasie uwagę osób ze szczególnymi potrzebami na proponowanym wsparciu/rozwiązaniu. 13) Zarządzać pozostałym personelem (dot. osób oddelegowanych do zarządzania komunikacją z osobami ze szczególnymi potrzebami) w zakresie efektywnej komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami w tym: umiejętnie komunikować zadania oraz rozumieć na czym polega efektywny feedback. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3048 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji szkoleń do 8 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 371