Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-09-2022 10:02:00 |
Składania : | 05-10-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 05-10-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Wykonanie inwentaryzacji zieleni na działce o numerze 367/20 w obrębie 31 w miejscowości Elbląg o powierzchni 5600 m2
1.Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „wykonanie
inwentaryzacji zieleni na działce o numerze 367/20 w obrębie 31 w miejscowości
Elbląg o powierzchni 5600 m2.
2. Zakres przedmiotu zamówienia musi
zawierać:
2.1. Inwentaryzację dendrologiczną z ilościowym
zapisem drzew i krzewów wraz z rozpoznaniem ich gatunków oraz określeniem ich
rozmieszczenia w terenie i parametrów dendrometrycznych), która składać powinna
się z trzech części: opisowej, graficznej i tabelarycznej. W inwentaryzacji
należy wykazać drzewa do usunięcia z uwzględnieniem:
a) Nazwy gatunku i odmiany drzew (w języku
polskim i łacinie)
b) Sposób usunięcia zagrożenia (wycinka,
wykonanie cięć).
c) Obwód pni drzew wskazanych do wycinki,
zmierzony w sposób zgodny z Art. 83b ust. 1 pkt. 5) oraz Art. 83f ust. 1 pkt.
3) Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r o ochronie przyrody (Dz.U. 2021.1098).
d) Opis stanu zdrowotnego ze stwierdzeniem
zjawisk o dużym nasileniu mających znaczący wpływ na żywotność lub stabilność
drzew, generujących konieczność wykonania wycinki/zabiegów pielęgnacyjnych.
Przy opisie stanu zdrowotnego, należy przyjąć zmienione oznaczenie numeryczne
skali Roloffa zgodnie z poniższym zapisem:
1. Faza eksploracji – intensywnego rozwoju
korony.
2. Faza degeneracji – osłabionego rozwoju
korony.
3. Faza stagnacji – brak rozwoju korony.
4. Faza rezygnacji – zamieranie korony.
5.Faza drzewa martwego.
e) Obliczenie opłat urzędowych za usunięcie
drzew wymagających uzyskania zezwolenia.
Część opisowa powinna zawierać informacje o
podstawie prawnej i formalnej inwentaryzacji, celu i zakresie opracowania.
Część tabelaryczna powinna zawierać wyniki pomiarów wraz z waloryzacją zieleni.
Część graficzna to mapy w różnej skali przedstawiające wyniki inwentaryzacji na
podkładzie mapy zasadniczej lub mapy do celów projektowych.
Inwentaryzacja zieleni powinna zostać wykonana
na kopii aktualnej mapy zasadniczej obejmującej teren działki 367/20 ze
wskazaniem zaistniałych kolizji drzew lub krzewów z inwestycją. Mapa
działki wskazująca obszar zlecenia stanowi Załącznik nr 1.
2.1. Rysunek, mapę z określeniem usytuowania
drzew przewidzianych do wycinki, w odniesieniu do granic nieruchomości i
istniejących obiektów budowlanych znajdujących się na tej nieruchomości.
3. Inwentaryzacja winna być wykonana przez osobę
posiadającą wykształcenie wyższe (architektura krajobrazu lub przyrodnicze -
dendrolog, leśnik, ogrodnik lub równoważne).
4.Termin wykonania zamówienia: pięć tygodni od
dnia podpisania Umowy.
6.Kryterium oceny ofert: Cena – 100% - całości
wykonania usługi.
7.Wymagania Zamawiającego:
a) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia.
b) dysponowanie osobami i sprzętem zdolnymi do
wykonywania usługi.
c) posiadanie uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami prawa.
d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej umożliwiającej wykonania usługi.
e) zapewnienie nadzoru nad wykonaniem umowy
przez kwalifikowanego pracownika.
8.Przed podpisaniem Umowy Zamawiający będzie
wymagał przedłożenia następujących dokumentów:
a) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku
inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zapytania na sumę nie mniejszą niż 50 000 zł.
b) wykazu osób które będą brały udział w
realizacji usługi wraz z udokumentowaniem wymaganego wykształcenia, o który
mowa w pkt. 3.
9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do
unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do
pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-10-11 08:20 | Malwina Pawełas | Zamawiający informuje, ze postępowanie zostało rozstrzygnięte. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma Krzysztof Janczulewicz Urządzanie Lasu i Obiektów Rolno - Leśnych. |
2022-10-03 14:41 | Malwina Pawełas | Zamawiający informuje, że do postępowania wpłynęły zapytania. Wszelkie odpowiedzi znajdują się w Załączniku. |
2022-10-03 08:46 | Malwina Pawełas | W związku z koniecznością udzielenia odpowiedzi na pytania, które wpłynęły do postępowania Zamawiający przedłużył termin składania ofert z 03.10.2022 r. godz. 12:00 na 05.10.2022 r. godz. 12:00 |
2022-09-29 13:35 | Zamówienia EPEC | Zamawiający informuje, że przedłużył termin składania ofert z 30.09.2022 r. godz. 12:00 na 03.10.2022 r. godz. 12:00. |
Komunikaty