Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 655/8/2022/W Świadczenie usług portierskich w budynku EPEC Sp. z o. o. oraz nadzór nad systemem alarmowym i monitoringu

Malwina Pawełas
Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Oddział: HZ – Dział Zamówień i Umów
Termin:
Zamieszczenia : 14-09-2022 14:24:00
Składania : 23-09-2022 11:00:00
Otwarcia : 23-09-2022 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Świadczenie usług portierskich w budynku EPEC Sp. z o. o. oraz nadzór nad systemem alarmowym i monitoringu.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1.      Usługa portierska w budynku Zamawiającego znajdującego się w Elblągu przy ul. Fabrycznej 3.

2.      Usługa ochronna w formie monitorowania i ochrony obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania budynku przy ulicy:

2.1.   Fabrycznej 3

2.2.   Żeglarskiej 46

3.      Usługa ochronna w formie ochrony obiektu w postaci systemu alarmowego:

3.1.   Brzechwy (SW-1)

4.      Usługa ochronna w formie monitoringu wizyjnego w obiektach przy ulicy:

4.1.     Dojazdowej 14

4.2.     Malborskiej 90

4.3.     Szarych Szeregów 1A

4.4.     Chełmońskiego 10A

4.5.     Donimirskich SW – Robotnicza 97

4.6.     Topolowej 16

4.7.     Korczaka 20

4.8.     Niepodległości 9

4.9.     Wybickiego 20A

5.      Wykonywanie robót remontowych i konserwacji systemu alarmowego i monitorowania.

6.      Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zostały określone w Załączniku nr 4 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku  "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2022.09.08_SWZ_monitoring.pdf pdf 34300.97 2022-09-14 14:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Zakres obowiązków.DOC DOC 69 2022-09-14 14:24:00 Postępowanie
Klauzula RODO EPEC.pdf pdf 354.08 2022-09-14 14:24:00 Kryterium
Załącznik nr 1 - Oświadczenie.docx docx 194.82 2022-09-14 14:24:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - Wykaz usług.docx docx 194.22 2022-09-14 14:24:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Wzór umowy zmieniony.docx docx 204.7 2022-09-22 14:54:19 Kryterium
Pytania i odpowiedzi.docx docx 195.13 2022-09-19 13:58:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-10-19 14:50 Malwina Pawełas Zamawiający informuje, że postępowanie zostało rozstrzygnięte. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma Jupi Sp. z o. o.
2022-09-22 14:44 Malwina Pawełas Zamawiający informuje, że wpłynęły zapytania o następującej treści:
Pytanie nr 1: Proszę o informację czy Zamawiający przewiduje waloryzację wynagrodzenia należnego Wykonawcy w trakcie wykonywania umowy? Jeżeli tak, proszę o podanie treści postanowień waloryzacyjnych, które Zamawiający zamierza wprowadzić do umowy.
Zwracam uwagę, że zamówienie dotyczy umowy o świadczenie usług, która będzie wykonywana przez okres dłuższy niż 12 miesięcy. Zgodnie natomiast z treścią art. 439 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku takiej umowy zawarcie w umowie postanowień waloryzujących wysokość wynagrodzenia wykonawcy jest obowiązkiem Zamawiającego.
Pytanie nr 2:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy skalkulowania stawki za jedną roboczogodzinę, której wysokość nie może być mniejsza niż określona w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 14 września 2021 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2022 r. Od dnia 01 stycznia 2022 r. ustala się minimalną stawkę godzinową w wysokości 19,70 zł
Jednocześnie Zamawiający jasno określił, że ceny podane w ofercie nie mogą ulec zmianie przez cały okres kontaktu.
Proszę o udzielenie odpowiedzi w jaki sposób Wykonawca ma przewidzieć ewentualne zmiany w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, które wchodzą w życie średnio raz lub dwa raz w roku a realizowana umowa obejmuje okres 24 miesięcy.
Odpowiedź: § 4 ust. 5 Wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ otrzymuje nowe brzmienie:
Ceny podane w ofercie nie mogą ulec zmianie przez cały okres realizacji umowy z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy będzie podlegać waloryzacji w przypadku zmiany Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w takim zakresie, aby wskazana w umowie stawka nie była niższa niż stawka określona w Rozporządzeniu.
2022-09-22 07:42 Malwina Pawełas Zamawiający informuje, ze przedłużył termin składania ofert z 22.09.2022 r. godz. 11:00 na 23.09.2022 r. godz. 11:00.
Rozdział XV pkt. 1 SWZ otrzymuje nowe brzmienie: Wykonawca składa Ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/epec, nie później niż do dnia 23.09.2022 r. do godz. 11:00.
2022-09-21 08:13 Malwina Pawełas Zamawiający informuje, że do postępowania wpłynęło zapytanie o następującej treści:
W celu realizacji monitoringu wizyjnego, łącze internetowe zapewniane jest przez Zamawiającego czy Wykonawcę?
Odpowiedź: Łącze internetowe pomiędzy obiektami monitorowanymi, a Fabryczną 3 jest po stronie EPEC poprzez sieć LAN (za pomocą włókna światłowodowego). Natomiast w siedzibie Wykonawcy we własnym zakresie dla potrzeb odczytywania monitoringu poprzez przeglądarkę, program BCS point.
2022-09-19 13:58 Malwina Pawełas Zamawiający informuje, że do postępowania wpłynęły zapytania. Treść pytań i odpowiedzi zamieszczona jest w załączniku.

Pytania i odpowiedzi [...].docx

2022-09-15 14:17 Malwina Pawełas Zamawiający informuje, że budynek administracyjny przy ul. Fabrycznej 3 jest obiektem objętym obowiązkową ochroną zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia.

2022-09-15 09:18 Malwina Pawełas Zamawiający informuje, że przedłużył termin składania ofert z dnia 19.09.2022 r. godz. 11:00 na 22.09.2022 r. godz. 11:00.
W związku z powyższym Rozdział XV pkt. 1 SWZ otrzymuje nowe brzmienie: Wykonawca składa Ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/epec, nie później niż do dnia 22.09.2022 r. do godz. 11:00.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usług portierskich w budynku EPEC Sp. z o. o. znajdującego się w Elblągu przy ul. Fabrycznej 3 Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za 1 roboczogodzinę podanej przez Wykonawcę. Stawka roboczogodziny nie może być mniejsza niż określona w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2022 r. 1 rbg. - (0)
2 Usługa ochronna w formie monitorowania i ochrony obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania budynku Usługa ochronna w formie monitorowania i ochrony obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania budynku przy ulicy: 1. Fabrycznej 3, 2. Żeglarskiej 46 Proszę o wpisanie miesięcznego kosztu realizacji usługi. 1 usługa - (0)
3 Usługa ochronna w formie ochrony obiektu w postaci systemu alarmowego Usługa ochronna w formie ochrony obiektu w postaci systemu alarmowego: Brzechwy (SW-1) Proszę o wpisanie miesięcznego kosztu realizacji usługi. 1 usługa - (0)
4 Usługa ochronna w formie monitoringu wizyjnego w obiektach Usługa ochronna w formie monitoringu wizyjnego w obiektach przy ulicy: 1. Dojazdowej 14 2. Malborskiej 90 3. Szarych Szeregów 1A 4. Chełmońskiego 10A 5. Donimirskich SW – Robotnicza 97 6. Topolowej 16 7. Korczaka 20 8. Niepodległości 9 9. Wybickiego 20A Proszę o wpisanie miesięcznego kosztu realizacji usługi. 1 usługa - (0)
5 Konserwacja systemu alarmowego i monitoringu Konserwacja systemu alarmowego i monitoringu odbywać się będzie raz na pół roku. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 21 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). - Proszę potwierdzić

Załącznik nr 1 - Ośw [...].docx

(0)
4 Klauzula RODO - Proszę potwierdzić zapoznanie się z klauzulą RODO wpisując POTWIERDZAM

Klauzula RODO EPEC.p [...].pdf

(0)
5 Umowa - Akceptacja wzoru Umowy (Załącznik nr 3 do SWZ), proszę potwierdzić.

Załącznik nr 3 - Wzó [...].docx

(0)
6 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Oświadczenie o niepodleganiu Wykonawcy wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający wymaga dołączenia skanu dokumentu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności kontraktowo – deliktowej swojego przedsiębiorstwa związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150 000,00 zł. Proszę załączyć skan polisy wraz z dowodem jej opłacenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Zdolność techniczna lub zawodowa - Warunkiem udziału w Postępowaniu jest realizacja w sposób należyty, w okresie ostatnich 3. lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi portierskie lub ochrony mienia lub dozoru mienia o wartości nie niższej niż 45 000,00 zł brutto każda, przez okres minimum 12 miesięcy w ramach dwóch odrębnych umów (zakończonych lub będących w trakcie realizacji). Należy dołączyć Wykaz wykonanych usług, zgodny z formularzem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, wraz z dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami tymi są: referencje, inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Zamawiający wymaga na etapie złożenia oferty, dołączenia skanu dokumentu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - Wyk [...].docx

(0)
9 Pełnomocnictwo do złożenia oferty - Proszę dołączyć dokument Pełnomocnictwa, jeśli dotyczy. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 673