Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.272.19.2022 Pełnienie funkcji Inspektora Kontroli i Nadzoru nad pracami wykonywanymi w ramach modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Nadarzyn

Zespół Zamówień Publicznych
Starostwo Powiatowe w Pruszkowie Oddział: Zespół Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 08-09-2022 14:27:00
Składania : 21-09-2022 11:30:00
Otwarcia : 21-09-2022 12:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. 1 - Formularz ofertowy.docx docx 34.02 2022-09-08 14:27:00 Postępowanie
Zał. 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.doc doc 42 2022-09-08 14:27:00 Postępowanie
Zał. 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków.doc doc 37.5 2022-09-08 14:27:00 Postępowanie
Zał. 4 - Wykaz osób.docx docx 25.88 2022-09-08 14:27:00 Postępowanie
Zał. 5 - Wykaz usług.docx docx 23.8 2022-09-08 14:27:00 Postępowanie
Zał. 6 - Wzór zobowiązania podmiotów trzecich.docx docx 22.54 2022-09-08 14:27:00 Postępowanie
Zał. 7- Oświadczenie Wykonawców wspólnie .doc doc 41 2022-09-08 14:27:00 Postępowanie
Zał. 8 - Oświadczenie grupa kapitałowa.docx docx 23.4 2022-09-08 14:27:00 Postępowanie
Zał. 9 - Wzór oświadczenia o aktualności.docx docx 22.11 2022-09-08 14:27:00 Postępowanie
zał. A.2_Minimalne wymagania w zakresie czynności kontroli technicznej.xlsx xlsx 15.65 2022-09-08 14:27:00 Postępowanie
zał. A.3a_Umowa 40_2022_zał.pdf pdf 3013.49 2022-09-08 14:27:00 Postępowanie
zał. A.3b_Umowa 42_2022_zał.pdf pdf 3033.23 2022-09-08 14:27:00 Postępowanie
zał. A_Opis Przedmiotu zamówienia.docx docx 91.52 2022-09-08 14:27:00 Postępowanie
SWZ 19.22.pdf pdf 1007.93 2022-09-08 14:27:00 Postępowanie
zał. B WGN-projekt umowy Inspektor.pdf pdf 6655.19 2022-09-08 14:27:00 Postępowanie
ogłoszenie zp.272.19.2022.pdf pdf 139.18 2022-09-08 14:27:22 Postępowanie
odp na pytania 13.09.22 .pdf pdf 560.46 2022-09-13 13:11:20 Publiczna wiadomość
odp na pytania 16.09.22 i zmiana SWZ.pdf pdf 553.79 2022-09-16 14:58:32 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_zp.19.22.pdf pdf 35.1 2022-09-16 14:58:32 Publiczna wiadomość
zał. 4_wykaz_osób_popr.docx docx 25.64 2022-09-16 14:58:32 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert ZP.272.19.pdf pdf 553.35 2022-09-21 12:16:09 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze.pdf pdf 234.46 2022-10-07 12:33:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-10-07 12:33 Zespół Zamówień Publicznych Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-09-21 12:16 Zespół Zamówień Publicznych informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-09-21 11:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający – Powiat Pruszkowski działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych informuje, że na realizację zamówienia pn. Pełnienie funkcji Inspektora Kontroli i Nadzoru nad pracami wykonywanymi w ramach modernizacji ewidencji gruntów
i budynków w gminie Nadarzyn , zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 310 000,00 zł brutto.
2022-09-16 14:58 Zespół Zamówień Publicznych Wyjaśnienia i zmiana SWZ

odp na pytania 16.09 [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

zał. 4_wykaz_osób_po [...].docx

2022-09-13 13:11 Zespół Zamówień Publicznych Wyjaśnienia SWZ

odp na pytania 13.09 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 662