Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Pięcioletni przegląd instalacji elektrycznej w obiektach Policji woj. wielkopolskiego

Awatar Pracownika
Henryka Łuczka
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Department: Wydział Inwestycji i Remontów
Deadlines:
Published : 25-08-2022 09:14:00
Placing offers : 06-09-2022 07:29:04
Offers opening : 30-08-2022 08:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications


Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej i terminowej na przeprowadzenie pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej w obiektach Policji woj. wielkopolskiego. Wykaz obiektów znajduje się w załączniku. Termin realizacji zadania: 10.10.2022 r.


Zakres pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej ( zgodnie z Prawem Budowalnym)  powinien obejmować:

- oględziny instalacji elektrycznej, urządzeń elektrycznych oraz osprzętu narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu na zewnątrz budynku oraz we wszystkich pomieszczeniach wewnątrz budynku

- sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznych w zakresie stanu prawidłowości połączeń, izolacji i ułożenia przewodów, sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznych w zakresie stanu prawidłowości osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, sprawdzenie kompletności tablic i oznaczeń.

- oględziny instalacji odgromowej: sprawdzenie wizualne instalacji odgromowej w zakresie stanu prawidłowości połączeń, mocowań i ułożenia przewodów.

- pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej tj. pomiary skuteczności zerowania lub inaczej pomiary impedancji pętli zwarcia

- pomiary rezystancji izolacji obwodów I- fazowych

- pomiary rezystancji izolacji obwodów III- fazowych

- pomiary wyłączników różnicowoprądowych

- pomiary rezystancji uziomów instalacji odgromowej (pomiary rezystancji uziemienia)

- pomiar ciągłości połączeń wyrównawczych ( pomiar natężenia oświetlenia podstawowego)

- pomiar oświetlenia ewakuacyjnego

- sprawdzenie głównego wyłącznika prądu

Z przeprowadzonego przeglądu stanu technicznego oraz pomiarów instalacji elektrycznych Wykonawca każdorazowo sporządzić musi i dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia wykonania przeglądu drukowany, podpisany protokół.

Protokół przeglądu instalacji elektrycznej w treści winien zawierać m.in.:

- datę wykonania przeglądu, nr protokołu oznaczenie obiektu objętego przeglądem (adres)

- dane techniczne urządzeń użytych do oględzin i dokonania pomiarów wraz z informacją w zakresie spełnienia przez nie wymaganych przepisów prawa i norm

- tabelaryczne zestawienie pomiarów z podziałem na poszczególne  pomieszczenia (zestawienie punktów pomiarowych), wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej w pomieszczeniu

- wynik pomiarów dla poszczególnych punktów  (pozytywny/negatywny)

- tabelaryczne zestawienie poszczególnych pomiarów dla części wspólnych budynków (klatki schodowe, piwnice, strychy itp.) wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej, tablic itd.

- tabelaryczne zestawienie pomiarów rezystancji izolacji w obwodach wraz z wynikiem (pozytywny/negatywny)

- tabelaryczne zestawienie pomiarów rezystancji uziomów instalacji odgromowej wraz z wynikiem (pozytywny/ negatywny)

- tabelaryczne zestawienie pomiarów wyłączników różnicowoprądowych wraz z wynikiem (pozytywny/ negatywny)

- wykaz usterek i nieprawidłowości

- określenie zaleceń pokontrolnych Informacja o dopuszczeniu bądź braku dopuszczenia instalacji do dalszej eksploatacji

- wskazanie nieprzekraczalnej daty wykonania kolejnego protokołu.

Protokół musi posiadać podpis uprawnionej osoby przeprowadzającej kontrolę



Wymagania Zamawiającego:

·         Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..

·         KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

·         O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto

·         Termin realizacji zamówienia do 10 . 10. 2022 r.

·         Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.

·         Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres

·         Kary umowne:

- 500 zł jednorazowej kary za brak wykonania terminowego przeglądu oraz nie realizowania warunków zlecenia

-za przekroczenie terminu wykonania zamówienia 10.10.2022 roku - 500 zł za każdy dzień zwłoki 

·         Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy

·         Kryterium oceny najniższa cena 

·         Do zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

          

Telefon kontaktowy: 4777  12477 .





Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
pomiary nr 4.xlsx xlsx 11.76 2022-08-25 09:17:00 Proceeding

Announcements

2022-09-06 07:29 Henryka Łuczka Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie zostało anulowane z uwagi na zmianę zakresu prac oraz ilości obiektów.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 1 Pięcioletni przegląd instalacji elektrycznej w obiektach Policji woj. wielkopolskiego 1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 752