Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.60.2022 Wykonanie i montaż Instalacji przestrzennej na elewacji budynku Teatru Kameralnego przy ul. Grodzkiej 14-16 w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 24-08-2022 12:22:00
Składania : 01-09-2022 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM 271.2.60.2022 z dnia 24.08.2022 r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021.1129 z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.


Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.


Nazwa zadania:

Rewitalizacja nieruchomości dawnego Teatru Kameralnego przy ul. Grodzkiej.


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż Instalacji przestrzennej na elewacji budynku Teatru Kameralnego przy ul. Grodzkiej 14-16 w Bydgoszczy (dz. ew. 111/2, 112/2, 228; obręb 0108).

Uszczegółowienie opisu zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. opis przedmiotu zamówienia.


3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej tj.:

1) prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymagane prawem uprawnienia budowlane;

3) posiadanie doświadczenia – co najmniej jedna wykonana instalacja artystyczna, przestrzenna  odpowiadająca swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, wykonana w ciągu ostatnich 3 lat.


4. Załączniki do zapytania:

1. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie) (zał. nr 1),

2. Projekt Wykonawczy (zał. nr 2),

3. Wzór umowy (zał. nr 3),

4. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 4),

5. Wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta) (zał. nr 5),

6. Decyzja BKZ (zał. nr 6),

7. Pismo Miejskiego Konserwatora Zabytków (zał. nr 7),

8. Zaświadczenie WAB_II_6743_563_2022_MCh (zał. nr 8),

9. Pismo Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej (zał. nr 9),

10. Pismo WIM-I 7013.5.2019 BK/JM (zał. nr 10),

11. Wzór oferty (zał. nr 11).


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:


6.1 Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego.


6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca

nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób

ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.3. Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od daty zawarcia umowy.

8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami

(w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):


1) Bartłomiej Kopczyński,         Inspektor WIM (br. budowlana)        – tel. 52 585 91 98,

2) Joanna Suszek,                   Inspektor WIM (br. elektryczna)        – tel. 52 585 91 45,


Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się drogą elektroniczną na adres email: bartlomiej.kopczynski@um.bydgoszcz.pl


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 01.09.2022r. o godz. 9.00.


10.  Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) Podpisany i wypełniony formularz oferty,

2) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt.3, ppkt. 1),

3) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 3, ppkt. 2);

4) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 5),

5) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego / ych w załączniku nr 5 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane, minimum 1 zamówienie w ostatnich 3 latach),


Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-5 załączników spowoduje odrzucenie oferty.


11.  W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12.  „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


13.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.




Bydgoszcz, 24.08.2022 r.                                                                                              ZASTĘPCA DYREKTORA

                                                                                                                                WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                                 URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZ

                                                                                                                                      SEBASTIAN FIFIELSKI


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 2 Opis.pdf pdf 1226.62 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał. nr 2 Rys. 01 - Wizualizacja.pdf pdf 886.03 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał. nr 2 Rys. 02 - Rysunek ogólny.pdf pdf 398.3 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał. nr 2 Rys. 03 - Moduł I.pdf pdf 164.6 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał. nr 2 Rys. 04 - Moduł II.pdf pdf 165.59 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał. nr 2 Rys. 05 - Moduł III.pdf pdf 167.46 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał. nr 2 Rys. 06 - Moduł IV.pdf pdf 165.28 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał. nr 2 Rys. 07 - Element K1.pdf pdf 179.68 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał. nr 2 Rys. 08 - Element K2.pdf pdf 180.44 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał. nr 2 Rys. 09 - Element T1.pdf pdf 139.61 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał. nr 2 Rys. 10 - Element T2.pdf pdf 137.88 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał. nr 2 Rys. 11 - Rozmieszczenie kotew.pdf pdf 105.66 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał nr 10 Pismo WIM_I_7013_5_2019_BK_JM.pdf pdf 64.86 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał. nr 6 Decyzja BKZ 4125_8_3_3_2022_2022_SM.pdf pdf 128.13 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał. nr 7 Pismo Koserwatora Miejskiego.pdf pdf 55 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał. nr 8 Zaświadczenie WAB_II_6743_563_2022_MCh z dnia 01_08_2022 r.pdf pdf 217.01 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał. nr 9 Pismo Zarządu Dróg.pdf pdf 57.19 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał. nr 11 Wzór oferty - do wypełnienia.docx docx 18.22 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał. nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 178.36 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał. nr 3 wzór umowy.pdf pdf 161.46 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał. nr 4 RODO.pdf pdf 41.57 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
Zał. nr 5 WWU.pdf pdf 40.56 2022-08-24 12:22:00 Postępowanie
unieważnienie.pdf pdf 23.85 2022-09-01 11:09:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-01 11:09 Justyna Pabian Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

unieważnienie.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie i montaż Instalacji przestrzennej na elewacji budynku Teatru Kameralnego przy ul. Grodzkiej 14-16 w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 miesiące od daty zawarcia umowy, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 558