Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-08-2022 12:22:00 |
Składania : | 01-09-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM 271.2.60.2022 z dnia 24.08.2022 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021.1129 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.
Nazwa zadania:
Rewitalizacja nieruchomości dawnego Teatru Kameralnego przy ul. Grodzkiej.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż Instalacji przestrzennej na elewacji budynku Teatru Kameralnego przy ul. Grodzkiej 14-16 w Bydgoszczy (dz. ew. 111/2, 112/2, 228; obręb 0108).
Uszczegółowienie opisu zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. opis przedmiotu zamówienia.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej tj.:
1) prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymagane prawem uprawnienia budowlane;
3) posiadanie doświadczenia – co najmniej jedna wykonana instalacja artystyczna, przestrzenna odpowiadająca swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, wykonana w ciągu ostatnich 3 lat.
4. Załączniki do zapytania:
1. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie) (zał. nr 1),
2. Projekt Wykonawczy (zał. nr 2),
3. Wzór umowy (zał. nr 3),
4. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 4),
5. Wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta) (zał. nr 5),
6. Decyzja BKZ (zał. nr 6),
7. Pismo Miejskiego Konserwatora Zabytków (zał. nr 7),
8. Zaświadczenie WAB_II_6743_563_2022_MCh (zał. nr 8),
9. Pismo Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej (zał. nr 9),
10. Pismo WIM-I 7013.5.2019 BK/JM (zał. nr 10),
11. Wzór oferty (zał. nr 11).
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca
nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób
ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3. Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od daty zawarcia umowy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami
(w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
1) Bartłomiej Kopczyński, Inspektor WIM (br. budowlana) – tel. 52 585 91 98,
2) Joanna Suszek, Inspektor WIM (br. elektryczna) – tel. 52 585 91 45,
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się drogą elektroniczną na adres email: bartlomiej.kopczynski@um.bydgoszcz.pl
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 01.09.2022r. o godz. 9.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) Podpisany i wypełniony formularz oferty,
2) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt.3, ppkt. 1),
3) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 3, ppkt. 2);
4) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 5),
5) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego / ych w załączniku nr 5 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane, minimum 1 zamówienie w ostatnich 3 latach),
Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-5 załączników spowoduje odrzucenie oferty.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Bydgoszcz, 24.08.2022 r. ZASTĘPCA DYREKTORA
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZ
SEBASTIAN FIFIELSKI
2022-09-01 11:09 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania. |
Komunikaty