Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-07-2022 11:08:00 |
Składania : | 02-08-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 02-08-2022 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Wojewódzki Sąd
Administracyjny w Łodzi zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu
o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku
od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: "ZASAD POSTĘPOWANIA DLA ZAMÓWIEŃ PRZEPROWADZANYCH
W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
w WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM w ŁODZI" - załącznik nr 3
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa materiałów biurowych w latach 2022/2023 dla Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego
w Łodzi.
Opis
przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji
zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1(opis przedmiotu zamówienia) i załączniku
nr 2 (projekt umowy).
Termin realizacji zamówienia od 1 września 2022 r. do 31 sierpnia 2023 r.
Cena
jaką Wykonawca poda w formularzu ofertowym musi obejmować wszystkie niezbędne
koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-08-04 09:06 | Barbara Adamus |
Zamawiający
informuję,
iż
dnia
4
sierpnia
2022
r.
została
podpisana
umowa
na
sukcesywną
dostawę
wraz
z
wniesieniem
materiałów
biurowych
w
latach
2022-2023
z
firmą
PARTNER
KLEKS
Sp.
z
o.o.
z
siedzibą
w
Toruniu
przy
ulicy
Dworcowej
7,
87-100
Toruń. Kwota na jaką została podpisana umowa wynosi 63.144,84 zł brutto. |
2022-08-02 13:19 | Barbara Adamus | Wybór oferty najkorzystniejszej |
2022-08-01 08:41 | Barbara Adamus |
Do
postępowania
na
sukcesywną
dostawę
materiałów
biurowych
w
latach
2022/2023,
wpłynęło
pytanie
od
Wykonawcy
:
proszę o doprecyzowanie poz. 106 z zapytania - Jaki ma być tusz olejowy czy wodny? Odpowiedź Zamawiającego: poz. 106 formularza ofertowego - tusz do uzupełniania wagrafów powinien być wodny (GRAFINK, NORIS). |
2022-07-25 11:44 | Barbara Adamus | Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi informuje, iż w postępowaniu na sukcesyjną dostawę materiałów biurowych w latach 2022-2023 w formularzu ofertowym w poz. 12 (etykiety do drukarek ZEBRA 2000) należy wpisać cenę jednostkową za 1 rolkę, a nie za 1 szt. jak wskazuje formularz ofertowy. W rolce znajduje się 1000 szt. etykiet. |
Komunikaty