Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Usługa sprzątania budynku Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Golubiu – Dobrzyniu

Awatar Pracownika
Marcin Nowak
Starostwo Powiatowe w Golubiu-Dobrzyniu Department: Biuro Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji
Deadlines:
Published : 14-07-2022 20:08:00
Placing offers : 22-07-2022 11:00:00
Offers opening : 22-07-2022 11:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.566835380

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Postepowanie-dokumenty-do-platformy-zakupowej.docx docx 74.64 2022-07-14 20:08:00 Proceeding
przetarg.PDF PDF 43.52 2022-07-22 12:58:36 Public message
informacja_o_wyborze.PDF PDF 130.68 2022-07-27 11:03:23 Public message
uchylenie_wyboru.pdf pdf 156 2022-08-16 09:45:16 Public message

Announcements

2022-08-16 09:45 Marcin Nowak Zawiadomienie o uchyleniu wyników postępowania z dnia 27.07.2022 r., ponownej ocenie ofert i ponownym rozstrzygnięciu postępowania.

uchylenie_wyboru.pdf

2022-07-27 11:03 Marcin Nowak Informacja o wyborze oferty.

informacja_o_wyborze [...].PDF

2022-07-22 12:58 Marcin Nowak Informacja z otwarcia ofert.

przetarg.PDF

2022-07-18 13:20 Marcin Nowak Odpowiedzi na zapytania do SWZ:
1. W jakich godzinach preferują Państwo sprzątanie?
2. Jaki jest okres obowiązywania umowy?
Według zapytania ofertowego:
31.12.2022
Według umowy:
31.08.2023
3. Jakie jest zużycie artykułów higienicznych?
Ile jest pojemników na te artykuły?

Odpowiedź:
1.Preferowane godziny sprzątania 15.00-18.00.
2. Zamawiający błędnie wskazał w projekcie umowy termin jej realizacji
wobec czego dokona niezbędnej autopoprawki umowy przed jej zawarciem. Prawidłowy okres powinien wynosić do 31.12.2022 r. zgodnie z zapytaniem ofertowym.
3.Zamawiający informuje, że po swojej stronie zabezpieczy środki higieniczne w postaci: papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła i płynu do naczyń, natomiast wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia środków higienicznych przeznaczonych do utrzymania w czystości powierzchni płaskich. Zamawiający posiada 1 pojemnik 160l na odpady zmieszane.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Sprzątanie w budynku Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Golubiu - Dobrzyniu Prosimy o podanie ceny za cały okres realizacji zamówienia, tj. od dnia 01.08.2022 r. do dnia 31.12.2022 r. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 334