Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa sprzątania budynku Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Golubiu – Dobrzyniu

Awatar Pracownika
Marcin Nowak
Starostwo Powiatowe w Golubiu-Dobrzyniu Oddział: Biuro Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji
Termin:
Zamieszczenia : 14-07-2022 20:08:00
Składania : 22-07-2022 11:00:00
Otwarcia : 22-07-2022 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.566835380

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Postepowanie-dokumenty-do-platformy-zakupowej.docx docx 74.64 2022-07-14 20:08:00 Postępowanie
przetarg.PDF PDF 43.52 2022-07-22 12:58:36 Publiczna wiadomość
informacja_o_wyborze.PDF PDF 130.68 2022-07-27 11:03:23 Publiczna wiadomość
uchylenie_wyboru.pdf pdf 156 2022-08-16 09:45:16 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-16 09:45 Marcin Nowak Zawiadomienie o uchyleniu wyników postępowania z dnia 27.07.2022 r., ponownej ocenie ofert i ponownym rozstrzygnięciu postępowania.

uchylenie_wyboru.pdf

2022-07-27 11:03 Marcin Nowak Informacja o wyborze oferty.

informacja_o_wyborze [...].PDF

2022-07-22 12:58 Marcin Nowak Informacja z otwarcia ofert.

przetarg.PDF

2022-07-18 13:20 Marcin Nowak Odpowiedzi na zapytania do SWZ:
1. W jakich godzinach preferują Państwo sprzątanie?
2. Jaki jest okres obowiązywania umowy?
Według zapytania ofertowego:
31.12.2022
Według umowy:
31.08.2023
3. Jakie jest zużycie artykułów higienicznych?
Ile jest pojemników na te artykuły?

Odpowiedź:
1.Preferowane godziny sprzątania 15.00-18.00.
2. Zamawiający błędnie wskazał w projekcie umowy termin jej realizacji
wobec czego dokona niezbędnej autopoprawki umowy przed jej zawarciem. Prawidłowy okres powinien wynosić do 31.12.2022 r. zgodnie z zapytaniem ofertowym.
3.Zamawiający informuje, że po swojej stronie zabezpieczy środki higieniczne w postaci: papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła i płynu do naczyń, natomiast wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia środków higienicznych przeznaczonych do utrzymania w czystości powierzchni płaskich. Zamawiający posiada 1 pojemnik 160l na odpady zmieszane.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sprzątanie w budynku Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Golubiu - Dobrzyniu Prosimy o podanie ceny za cały okres realizacji zamówienia, tj. od dnia 01.08.2022 r. do dnia 31.12.2022 r. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 333