Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-07-2022 07:25:00 |
Składania : | 04-08-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 04-08-2022 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Wojewódzki
Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o
udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez
podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg:
„ZASADY
POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”
PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
Dostawa do siedziby
Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie 35 sztuk komputerów przenośnych (z prawem opcji o maksymalnie 5 sztuk dodatkowych komputerów przenośnych),
zgodnie ze specyfikacją techniczną zamówienia, stanowiącą załącznik nr 1.
WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie
zamówienia może ubiegać się każdy Oferent, który posiada niezbędny potencjał techniczny i osobowy do wykonania zamówienia
oraz złoży w ramach oferty wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 4) oraz
wypełniona specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1).
Oferent może zwrócić się do
zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w dniu 31 lipca 2022 r. o godz. 24:00
Zapraszamy
do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku
przekroczenia szacowanych środków.
ZAŁĄCZNIKI
załącznik nr 1 –
specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia,
załącznik nr 2 - wzór
umowy,
załącznik nr 3 - zasady
postępowania w trybie zapytania ofertowego,
załącznik nr 4 – formularz ofertowy,
Załącznik nr 5 – zasady oceny ofert.
W przypadku pytań:
o
merytorycznych,
proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij
wiadomość",
o
związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego
jest podpisanie umowy.
Wiadomości z
platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-08-17 12:18 | Magdalena Jańczuk | Informacja o wyborze oferty WSA-ZP-PP-39-2022 |
2022-08-01 10:02 | Magdalena Jańczuk | WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO_01.08.2022 |
2022-07-27 07:37 | Magdalena Jańczuk | WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO_27.07.2022 |
Komunikaty