Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-07-2022 13:12:00 |
Składania : | 13-07-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 13-07-2022 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.).
Zamawiający:
Przedszkole nr 4 w Mikołowie
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
tel. (32) 226 20 54;
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-08-23 14:42 | Patrycja Godlewska | Informacja o wyborze oferty. |
2022-08-11 11:46 | Patrycja Godlewska | Informacja o unieważnieniu cz. 6 i cz. 7. |
2022-08-08 13:03 | Patrycja Godlewska | Informacja z otwarcia ofert dodatkowych w części 7: JAJA. |
2022-07-13 11:47 | Patrycja Godlewska | Informacja z otwarcia ofert. |
2022-07-13 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Na
realizację
przedmiotu
umowy
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć:
217
278,38
zł
brutto.
W
tym: Część 1: Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny: 31 835,80 zł brutto Część 2: Mięso drobiowe: 8 562,00 zł brutto Część 3: Nabiał: 36 494,00 zł brutto Część 4: Warzywa i owoce: 49 176,90 zł brutto Część 5: Mrożonki: 8 590,50 zł brutto Część 6: Różne produkty spożywcze: 47 839,18 zł brutto Część 7: Jaja: 1 750,00 zł brutto Część 8: Pieczywo: 15 950,00 zł brutto Część 9: Ryby: 17 080,00 zł brutto |
2022-07-07 14:43 | Patrycja Godlewska |
W
załączeniu: - Zmiana treści SWZ, - załącznik nr 3 do SWZ wzór umowy - po zmianie. |
Komunikaty