Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WSZSL/FZ-47/22 POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PODSTAWOWYM Z MOŻLIWOŚCIĄ NEGOCJACJI NA DOSTAWĘ AUTOMATYCZNEGO PRZEŁĄCZNIKA ENERGII ELEKTRYCZNEJ

Deadlines:
Published : 01-07-2022 12:03:00
Placing offers : 18-07-2022 11:00:00
Offers opening : 18-07-2022 11:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 


1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:

1)automatycznego przełącznika energii elektrycznej  zabudowanego w konstrukcji modułowej  z sygnalizacją torów mocy, przystosowanego  do trójfazowej sieci napięcia  przemiennego 400V – czteropolowego wraz ze zintegrowanym sterownikiem samoczynnego załączania rezerwy, do układów: sieć-sieć oraz sieć-generator, ze skonfigurowanym interfejsem sterownika (bez konieczności stosowania dodatkowego oprogramowania),

Urządzenie winno być wyposażone w:

a) szyny mostkujące 125A lub 160 A,

b) transformator dopasowujący 400V AC – 230V AC do zasilania pomocniczego

c) końcówki do pomiaru napięcia i zasilania pomocniczego

d) ekrany ochronne zacisków

e) dodatkowy blok styków pomocniczych

f) poliwęglanowa obudowa

g) poliwęglanowy adapter do obudowy

h) szynowe zaciski obwodów mocy

i) plombowana osłona panelu czołowego

2) dodatkowych podzespołów – mających służyć prawidłowemu montażowi zamawianego urządzenia, tj. w szczególności: lampek sygnalizacyjnych, przekaźników wspomagających, bezpieczników oraz innych niezbędnych Zamawiającemu do modernizacji szachtów elektrycznych   - 10 kompletów.

2. Pozostałe wymagania związane z wykonaniem zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy znajdującym się w Rozdziale VII SWZ.

3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 na okres minimum 24 miesięcy.  Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. (okres rękojmi i gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert i podlega punktacji na zasadach określonych w Rozdziale XVI)

 

5. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.

6. Zamawiający  nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Powierzenie wykonania zamówienia różnym Wykonawcom mogłoby spowodować nadmierne trudności techniczne w prawidłowym montażu całości – tj. wykonania przez Zamawiającego rezerwowego zasilania w energię elektryczną dla Oddziałów szpitalnych. Zamawiający nie może mieć bowiem pewności, że dopuszczając składanie ofert częściowych, nawet prowadząc jedno postępowanie, uzyska oferty obejmujące całość zamówienia. Brak podziału zamówienia na części nie narusza zasad uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, oraz nie ogranicza dostępu do zamówienia przedsiębiorstwom z sektora MŚP.





 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
47_22 SWZ.docx docx 85.01 2022-07-01 12:03:00 Proceeding
47_22 SWZ.pdf pdf 347.8 2022-07-01 12:03:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 01-07-2022 r. .pdf pdf 108.87 2022-07-01 12:03:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK_1_47_22.doc doc 56.5 2022-07-01 12:03:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK_2_47_22.doc doc 72.5 2022-07-01 12:03:00 Proceeding
po zm. 47_22 SWZ.pdf pdf 348.51 2022-07-11 11:02:23 Public message
zmiana ogłoszenia.pdf pdf 36.39 2022-07-11 11:02:23 Public message
po zm. 47_22 SWZ.docx docx 85.3 2022-07-11 11:02:23 Public message
KWOTA PRZEZNACZONE NA SFINSOWANIE ZAMÓWIENIA.pdf pdf 98.74 2022-07-18 11:10:03 Public message
KWOTA PRZEZNACZONA NA SFINASOWANIE ZAMÓWIENIA.xlsx xlsx 10.9 2022-07-18 11:10:03 Public message
zestawienie ofert 47_22 _.doc doc 38 2022-07-19 10:33:34 Public message
zestawienie ofert 47_22 _.pdf pdf 118.38 2022-07-19 10:33:34 Public message
WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ 47_22.pdf pdf 117.8 2022-09-15 09:28:48 Public message
WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ.doc doc 151.5 2022-09-15 09:28:48 Public message

Announcements

2022-09-15 09:28 Monika Krzak INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

WYBÓR OFERTY NAJKORZ [...].pdf

WYBÓR OFERTY NAJKORZ [...].doc

2022-07-19 10:33 Monika Krzak Zestawienie złożonych ofert

zestawienie ofert 47 [...].doc

zestawienie ofert 47 [...].pdf

2022-07-18 11:10 Monika Krzak kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia

KWOTA PRZEZNACZONE N [...].pdf

KWOTA PRZEZNACZONA N [...].xlsx

2022-07-11 11:02 Monika Krzak zmiana ogłoszenia, SWZ -zmiana terminu składania i otwarcia ofert

po zm. 47_22 SWZ.pdf

zmiana ogłoszenia.pd [...].pdf

po zm. 47_22 SWZ.doc [...].docx

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 464