Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSZSL/FZ-47/22 POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PODSTAWOWYM Z MOŻLIWOŚCIĄ NEGOCJACJI NA DOSTAWĘ AUTOMATYCZNEGO PRZEŁĄCZNIKA ENERGII ELEKTRYCZNEJ

Termin:
Zamieszczenia : 01-07-2022 12:03:00
Składania : 18-07-2022 11:00:00
Otwarcia : 18-07-2022 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 


1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:

1)automatycznego przełącznika energii elektrycznej  zabudowanego w konstrukcji modułowej  z sygnalizacją torów mocy, przystosowanego  do trójfazowej sieci napięcia  przemiennego 400V – czteropolowego wraz ze zintegrowanym sterownikiem samoczynnego załączania rezerwy, do układów: sieć-sieć oraz sieć-generator, ze skonfigurowanym interfejsem sterownika (bez konieczności stosowania dodatkowego oprogramowania),

Urządzenie winno być wyposażone w:

a) szyny mostkujące 125A lub 160 A,

b) transformator dopasowujący 400V AC – 230V AC do zasilania pomocniczego

c) końcówki do pomiaru napięcia i zasilania pomocniczego

d) ekrany ochronne zacisków

e) dodatkowy blok styków pomocniczych

f) poliwęglanowa obudowa

g) poliwęglanowy adapter do obudowy

h) szynowe zaciski obwodów mocy

i) plombowana osłona panelu czołowego

2) dodatkowych podzespołów – mających służyć prawidłowemu montażowi zamawianego urządzenia, tj. w szczególności: lampek sygnalizacyjnych, przekaźników wspomagających, bezpieczników oraz innych niezbędnych Zamawiającemu do modernizacji szachtów elektrycznych   - 10 kompletów.

2. Pozostałe wymagania związane z wykonaniem zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy znajdującym się w Rozdziale VII SWZ.

3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 na okres minimum 24 miesięcy.  Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. (okres rękojmi i gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert i podlega punktacji na zasadach określonych w Rozdziale XVI)

 

5. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.

6. Zamawiający  nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Powierzenie wykonania zamówienia różnym Wykonawcom mogłoby spowodować nadmierne trudności techniczne w prawidłowym montażu całości – tj. wykonania przez Zamawiającego rezerwowego zasilania w energię elektryczną dla Oddziałów szpitalnych. Zamawiający nie może mieć bowiem pewności, że dopuszczając składanie ofert częściowych, nawet prowadząc jedno postępowanie, uzyska oferty obejmujące całość zamówienia. Brak podziału zamówienia na części nie narusza zasad uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, oraz nie ogranicza dostępu do zamówienia przedsiębiorstwom z sektora MŚP.





 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
47_22 SWZ.docx docx 85.01 2022-07-01 12:03:00 Postępowanie
47_22 SWZ.pdf pdf 347.8 2022-07-01 12:03:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 01-07-2022 r. .pdf pdf 108.87 2022-07-01 12:03:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_1_47_22.doc doc 56.5 2022-07-01 12:03:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_2_47_22.doc doc 72.5 2022-07-01 12:03:00 Postępowanie
po zm. 47_22 SWZ.pdf pdf 348.51 2022-07-11 11:02:23 Publiczna wiadomość
zmiana ogłoszenia.pdf pdf 36.39 2022-07-11 11:02:23 Publiczna wiadomość
po zm. 47_22 SWZ.docx docx 85.3 2022-07-11 11:02:23 Publiczna wiadomość
KWOTA PRZEZNACZONE NA SFINSOWANIE ZAMÓWIENIA.pdf pdf 98.74 2022-07-18 11:10:03 Publiczna wiadomość
KWOTA PRZEZNACZONA NA SFINASOWANIE ZAMÓWIENIA.xlsx xlsx 10.9 2022-07-18 11:10:03 Publiczna wiadomość
zestawienie ofert 47_22 _.doc doc 38 2022-07-19 10:33:34 Publiczna wiadomość
zestawienie ofert 47_22 _.pdf pdf 118.38 2022-07-19 10:33:34 Publiczna wiadomość
WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ 47_22.pdf pdf 117.8 2022-09-15 09:28:48 Publiczna wiadomość
WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ.doc doc 151.5 2022-09-15 09:28:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-15 09:28 Monika Krzak INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

WYBÓR OFERTY NAJKORZ [...].pdf

WYBÓR OFERTY NAJKORZ [...].doc

2022-07-19 10:33 Monika Krzak Zestawienie złożonych ofert

zestawienie ofert 47 [...].doc

zestawienie ofert 47 [...].pdf

2022-07-18 11:10 Monika Krzak kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia

KWOTA PRZEZNACZONE N [...].pdf

KWOTA PRZEZNACZONA N [...].xlsx

2022-07-11 11:02 Monika Krzak zmiana ogłoszenia, SWZ -zmiana terminu składania i otwarcia ofert

po zm. 47_22 SWZ.pdf

zmiana ogłoszenia.pd [...].pdf

po zm. 47_22 SWZ.doc [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 459