Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-06-2022 15:24:00 |
Składania : | 04-07-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszkowie wraz z transportem, rozładowaniem oraz wniesieniem.
Dane Zamawiającego:
Powiat Pruszkowski
ul. Drzymały 30
05-800 Pruszków, tel. 22 738 14 08
sekretariat@powiat.pruszkow.pl
Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest na zasadach
określonych przez Zamawiającego
w uproszczonym postępowaniu ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej
130 000 zł zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Przedmiot zamówienia:
1. Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszkowie włącznie z transportem, rozładowaniem oraz wniesieniem.
2. Szczegóły
dotyczące zamawianych artykułów biurowych, precyzuje załącznik
nr 1a do niniejszego zapytania ofertowego tj. formularz propozycji cenowej uwzględniający rodzaje,
nazwy oraz ilości zamawianych artykułów.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia:
Termin
wykonania zamówienia określa się do dnia 30 listopada 2022 roku,
w ramach którego będzie zrealizowanych kilka dostaw.
Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:
1. Posiada uprawnienia do wykonywania zamówienia.
2.
Posiada
niezbędną wiedzę i doświadczenie w dziedzinie handlu artykułami przemysłowymi w
tym przypadku materiałami biurowymi, posiada możliwość przechowywania,
magazynowania oraz dysponuje środkami transportu a także potencjałem ludzkim
umożliwiającym terminowe
i bezkolizyjne dostawy.
3.
Znajduje
się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia oraz posiada stosowne ubezpieczenia a także istotne dokumenty,
konieczne do spełnienia warunków niezbędnych do udziału
w postępowaniu.
Ocena spełniania warunków dokonana
zostanie w oparciu o informacje zawarte
przedstawionych przez Wykonawcę
dokumentach i oświadczeniach.
Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania
warunków udziału w postępowaniu
zostanie wykluczony. Ofertę Wykonawcy
wykluczonego uznaje się za odrzuconą
Informacje o dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
Opis sposobu obliczenia ceny:
Kryterium oceny ofert: cena – waga kryterium 100%.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-07-06 13:59 | Witold Dąbrowski | Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania |
2022-07-01 10:08 | Witold Dąbrowski |
monika.bociarska@partner-office.pl Data wysłania wiadomości: 2022-06-30 09:20:05 Czy Zamawiający wymaga zaoferowania konkretnych marek produktów, które są wskazane w opisie czy można oferować produkty równoważne? Na przykład w pozycji 1 wskazano cienkopisy Rystor. Czy można zaoferować cienkopisy innej marki? Analogicznie w innych pozycjach gdzie wskazano konkretną markę. @W witold.dabrowski@powiat.pruszkow.pl Data wysłania wiadomości: 2022-06-30 10:04:35 Data odczytania wiadomości: 2022-06-30 10:05:12 Status wiadomości e-mail: Wiadomość przyjęta Zamawiający wymaga konkretnych marek produktów. Witold Dąbrowski @M monika.bociarska@partner-office.pl Data wysłania wiadomości: 2022-06-30 12:29:36 Dzień dobry, w pozycji 16 Zamawiający wymaga dziurkacza do 80 kartek Laco, Bantex lub Leitz Informujemy, że żaden ze wskazanych producentów nie ma w ofercie dziurkaczy do 80 kartek Leitz ma w ofercie dziurkacz do 65 kartek oraz do 250 kartek W związku z poprzednią odpowiedzią, że wymagają Państwo konkretnych wskazanych w opisie marek, prosimy o zmianę opisu przedmiotu zamówienia na produkt dostępny na rynku. Możemy zaoferować dziurkacze do 100 kartek D.Rect lub Taurus. Proszę też o umieszczenie poprzedniej odpowiedzi na tablicy postępowania tak aby wszyscy Wykonawcy mieli wiedzę, że wymagają Państwo konkretnych produktów a nie równoważnych zamiennych marek. ODP. W związku z powyższym pytaniem Zamawiający wymaga dziurkacz Leitz dziurkowanie do 65 kartek Witold Dąbrowski |
Komunikaty