Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszkowie wraz z transportem, rozładowaniem oraz wniesieniem.

Witold Dąbrowski
Starostwo Powiatowe w Pruszkowie Oddział: Wydział Obsługi Urzędu
Termin:
Zamieszczenia : 28-06-2022 15:24:00
Składania : 04-07-2022 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszkowie wraz z transportem, rozładowaniem oraz wniesieniem.

 

Dane Zamawiającego:

Powiat Pruszkowski

ul. Drzymały 30

05-800 Pruszków,  tel. 22 738 14 08

www.powiat.pruszkow.pl

sekretariat@powiat.pruszkow.pl

 

Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest na zasadach określonych przez Zamawiającego
w uproszczonym postępowaniu ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej 130 000 zł zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1  ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

 

Przedmiot zamówienia:

1.       Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszkowie włącznie z transportem, rozładowaniem oraz wniesieniem.

2.       Szczegóły dotyczące zamawianych artykułów biurowych, precyzuje załącznik
nr 1a do niniejszego zapytania ofertowego tj.
formularz  propozycji cenowej uwzględniający rodzaje, nazwy oraz ilości zamawianych artykułów.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

Termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia określa się do dnia 30 listopada 2022 roku,
w ramach którego będzie zrealizowanych kilka dostaw.


Opis warunków udziału w postępowaniu
:

O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:

1.      Posiada uprawnienia do wykonywania zamówienia.

2.      Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w dziedzinie handlu artykułami przemysłowymi w tym przypadku materiałami biurowymi, posiada możliwość przechowywania, magazynowania oraz dysponuje środkami transportu a także potencjałem ludzkim umożliwiającym terminowe
i bezkolizyjne dostawy.

3.      Znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiada stosowne ubezpieczenia a także istotne dokumenty, konieczne do spełnienia warunków niezbędnych do udziału
w postępowaniu.

 

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte
 przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach.

 Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków udziału w postępowaniu  
 zostanie wykluczony. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

 

Informacje o dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

  1. Oferta cenowa -  załącznik nr 1
  2. Formularz cenowy - załącznik 1a

 

Opis sposobu obliczenia ceny:

Kryterium oceny ofert:  cena – waga kryterium 100%.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 1032.44 2022-06-28 15:24:00 Przedmiot zamówienia
załącznik 1 -Oferta cenowa.pdf pdf 632.44 2022-06-28 15:24:00 Przedmiot zamówienia
załacznik 1a -Formularz cenowy.pdf pdf 2501.62 2022-06-28 15:24:00 Przedmiot zamówienia
załącznik 2 -Wzór umowy.pdf pdf 2395.32 2022-06-28 15:24:00 Przedmiot zamówienia
załącznik 1a.xlsx xlsx 31.96 2022-06-28 15:24:00 Przedmiot zamówienia
Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania.pdf pdf 208.31 2022-07-06 13:59:50 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-06 13:59 Witold Dąbrowski Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania

Informacja o wyniku [...].pdf

2022-07-01 10:08 Witold Dąbrowski
monika.bociarska@partner-office.pl
Data wysłania wiadomości:
2022-06-30 09:20:05
Czy Zamawiający wymaga zaoferowania konkretnych marek produktów, które są wskazane w opisie czy można oferować produkty równoważne?
Na przykład w pozycji 1 wskazano cienkopisy Rystor. Czy można zaoferować cienkopisy innej marki?
Analogicznie w innych pozycjach gdzie wskazano konkretną markę.

@W
witold.dabrowski@powiat.pruszkow.pl
Data wysłania wiadomości:
2022-06-30 10:04:35
Data odczytania wiadomości:
2022-06-30 10:05:12
Status wiadomości e-mail:
Wiadomość przyjęta

Zamawiający wymaga konkretnych marek produktów.

Witold Dąbrowski

@M
monika.bociarska@partner-office.pl
Data wysłania wiadomości:
2022-06-30 12:29:36
Dzień dobry, w pozycji 16 Zamawiający wymaga dziurkacza do 80 kartek Laco, Bantex lub Leitz
Informujemy, że żaden ze wskazanych producentów nie ma w ofercie dziurkaczy do 80 kartek
Leitz ma w ofercie dziurkacz do 65 kartek oraz do 250 kartek
W związku z poprzednią odpowiedzią, że wymagają Państwo konkretnych wskazanych w opisie marek, prosimy o zmianę opisu przedmiotu zamówienia na produkt dostępny na rynku.
Możemy zaoferować dziurkacze do 100 kartek D.Rect lub Taurus.

Proszę też o umieszczenie poprzedniej odpowiedzi na tablicy postępowania tak aby wszyscy Wykonawcy mieli wiedzę, że wymagają Państwo konkretnych produktów a nie równoważnych zamiennych marek.

ODP.
W związku z powyższym pytaniem Zamawiający wymaga dziurkacz Leitz dziurkowanie do 65 kartek

Witold Dąbrowski

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszkowie wraz z transportem, rozładowaniem oraz wniesieniem. -

Zapytanie ofertowe.p [...].pdf

załącznik 1 -Oferta [...].pdf

załacznik 1a -Formul [...].pdf

załącznik 2 -Wzór um [...].pdf

załącznik 1a.xlsx

1 szt. Starostwo Powiatowe w Pruszkowie
ul. Drzymały 30
05-800, Pruszków
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 603