Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-06-2022 10:53:00 |
Składania : | 15-06-2022 17:47:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
2. Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102 zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest: usługa poligraficzna polegająca na wykonaniu przedmiotu zamówienia w ramach zadań (1- 4 ).
Zadanie 1 – Wykonanie
Kronik
Zadanie 2 –
Wykonanie, roll-upów, ścianek, banerów
Zadanie 3 –
Wykonanie Logotypu
Zadanie 4 – Wykonanie
tablic informacyjnych
Projekty
graficzne zostaną dostarczone Wykonawcy po zakończeniu procedury wyboru
najkorzystniejszej oferty.
Dodatkowe
wyposażenie: instrukcja w języku polskim, protokół odbioru dostarczonych wyrobów,
gwarancja producenta min 12 m-cy.
Termin i miejsce realizacji zamówienia: do 14 dni
roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Miejsce
realizacji zamówienia: 2.
Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław
Forma płatności: przelew do 14 dni od dnia prawidłowo dostarczonej faktury
VAT wraz z podpisanym przez Zamawiającego oraz Wykonawcę protokołem odbioru do
Kancelarii Jawnej 2.WOG.
W przypadku możliwości zrealizowania wyżej wymienionego zamówienia, (w ramach poszczególnych zadań) prosimy o wypełnienie formularza ofertowego najpóźniej do dnia 15.06.2022 r
UWAGA:
Rozpoznanie rynku nie
stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-06-28 09:30 | Sekcja Wychowawcza |
W
wyniku
zakończenia
postępowania
na
usługi
poligraficzne
zamówienie
zostanie
udzielone:
zad 2 Brave Design Jacek Bartosik na kwotę 6 826,50zł. zad. 4 PPHU Janusz Ciosek Wielka Reklama na kwotę 2 152,50 zł. zad. 1 nie realizowane - przekroczenie środków Zamawiającego zad. 3 - brak ofert. |
Komunikaty