Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Dostawa pakietu wyposażenia oraz doposażenia pakietów wyposażenia ucznia OPW Technikum Nr 2 w Zespole Szkół Zawodowych Nr 2 im. 5 Pułku Ułanów Zasławskich w Ostrołęce

Izabela Sikora
Miasto Ostrołęka Department: Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. 5 Pułku Ułanów Zasławskich
Deadlines:
Published : 03-06-2022 11:18:00
Placing offers : 10-06-2022 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert na Dostawę pakietu wyposażenia ucznia Oddziału Przygotowania Wojskowego oraz doposażenia pakietu wyposażenia ucznia Oddziału Przygotowania Wojskowego w postaci kurtki ucznia poprzez poniższy formularz elektroniczny

 

Wymagania dla przedmiotów umundurowania i wyekwipowania objętych zamówieniem: 

1.  Przedmiotem zamówienia jest dostawa pakietu wyposażenia oraz kurtki dla ucznia Oddziału Przygotowania Wojskowego Technikum Nr 2 w Zespole Szkół Zawodowych Nr 2 im. 5 Pułku Ułanów Zasławskich w Ostrołęce, w ramach realizacji programu szkolenia w OPW. 

2. W związku z realizacją zamówienia wykonawca zobowiązuję się dostarczyć pakiet wyposażenia oraz doposażenie zgodnie z zadaniami:

1)  Zadanie 1 – Pakiet wyposażenia ucznia OPW w roku szkolnym 2021/2022 - zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do niniejszego zapytania.

   2) Zadanie 2 – Doposażenie pakietów wyposażenia OPW – kurtka ucznia klasy Oddziału Przygotowania Wojskowego w roku szkolnym 2021/2022 - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do niniejszego zapytania.

3.  Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wyprodukowany na podstawie:

a) wymagań technicznych dotyczących ubioru mundurowego dla uczniów realizujących projekt resortu Obrony Narodowej, stanowiących Załącznik Nr 3 do niniejszego zapytania

b) ) wymagań technicznych dotyczących kurtki dla uczniów realizujących projekt resortu Obrony Narodowej, stanowiących Załącznik Nr 4 do niniejszego zapytania

4. Wyszczególnione w opisie asortymentu wyposażenie oraz w wymaganiach technicznych ubiór mundurowy są jedynymi wzorami dopuszczalnymi przy odbiorze. Każde odchylenie od w/w. dokumentacji spowoduje nieprzyjęcie towaru. 

5. Spełnienie wymagań zawartych w zał. 3, zał. 4, musi być udokumentowane stosownymi certyfikatami potwierdzającymi jakość wszystkich zastosowanych materiałów i komponentów. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia próbki materiałów użytych do produkcji dostarczanego  zamówienia.

6.  Na dostarczone przedmioty, dostawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji liczonej od daty podpisania przez odbiorcę „Protokołu przyjęcia-przekazania”.  

7.  Wszystkie przedmioty zamówienia muszą pochodzić z produkcji 2022 roku i być fabrycznie nowe. Termin " nowe" oznacza, że wszystkie elementy z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane.

8. Specyfikacje ilościowo - rozmiarowe na dostawy przedmiotów umundurowania  zostaną przekazane dostawcy w dniu podpisania umowy.

9.  Dostawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem zgodnie  z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami. Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko dostawcy.  Odbiór jakościowy zostanie dokonany w siedzibie zamawiającego przez zamawiającego.

10.  Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy ( załącznik Nr 5)  do 30 czerwca 2022 r.   

11.Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zamówienia. Zamówienie musi być zrealizowane w całości 

( Zadanie 1 i Zadanie 2 przedmiotu zamówienia)​

 

Dane do faktury:

Nabywca:

Miasto Ostrołęka

Plac Generała Józefa Bema 1

07-400 Ostrołęka

NIP: 758 214 20 02

Odbiorca:

Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. 5 Pułku Ułanów Zasławskich w Ostrołęce

ul. Czwartaków 4

07-401 Ostrołęka

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ZADANIE NR 1 - Przedmiot zamówienia .xls xls 10.5 2022-06-03 11:18:00 Criterion
Wymagania techniczne dotyczące ubioru mundurowego.pdf pdf 1611.24 2022-06-03 11:18:00 Criterion
Wymagania techniczne dotyczące kurtki .pdf pdf 1189.75 2022-06-03 11:18:00 Criterion
Informacja RODO.odt odt 23.02 2022-06-03 11:18:00 Criterion
Wzór umowy .odt odt 22.09 2022-06-03 11:18:00 Criterion
ZADANIE NR 2 - Przedmiot zamówienia.xls xls 6.5 2022-06-03 11:18:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Pakiet wyposażenia ucznia OPW Przedmiot zamówienia sprecyzowany w Przedmiot zamówienia- Zadanie 1, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania 1 delivery - (0)
2 Doposażenie pakietów wyposażenia ucznia OPW - kurtka ucznia Przedmiot zamówienia sprecyzowany w Przedmiot zamówienia- Zadanie 2, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania 1 delivery - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur ( dla zadania 1 i zadania 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 30 czerwca 2022r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Informacja RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Informacja RODO.odt

(0)
6 Załącznik Nr 1 - Przedmiot zamówienia - Zadanie1 Attachment required

ZADANIE NR 1 - Przed [...].xls

(0)
7 Załącznik Nr 2 - Przedmiot zamówienia - Zadanie 2 Attachment required

ZADANIE NR 2 - Przed [...].xls

(0)
8 Załącznik Nr 3 - Wymagania techniczne dotyczące ubioru mundurowego

Wymagania techniczne [...].pdf

(0)
9 Załącznik Nr 4 - Wymagania techniczne dotyczące kurtki

Wymagania techniczne [...].pdf

(0)
10 Załącznik Nr 5 - Wzór umowy

Wzór umowy .odt

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 273