Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-05-2022 11:38:00 |
Składania : | 08-06-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 08-06-2022 09:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości wewnątrz obiektów 87 Wspólnot Mieszkaniowych oraz na terenach przyległych do danej nieruchomości.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania, warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera Załącznik nr 6 do IWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy – Załącznik nr 4 do IWZ. Zestawienia powierzchni sprzątanych wraz z mapami rejonów zostały zawarte w Załącznikach nr 9.1. - 9.18. do IWZ. Wszystkie ww. dokumenty są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi.
Wskazane powyżej załączniki zawierają wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w ww. dokumentach – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
2. Termin wykonania zamówienia: od 01.07.2022 r. do 30.06.2025 r.
3. Wymagania wobec Wykonawcy:
3.1. Wykonanie lub wykonywanie co najmniej jednej usługi* (potwierdzonej referencjami, poświadczeniami), które Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, w zakresie odpowiadającym swym rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. bieżące utrzymanie budynków mieszkalnych oraz terenów przyległych w okresie letnim oraz zimowym na łączną kwotę minimum 200.000,00 zł brutto.
*Pod pojęciem 1 usługi Zamawiający rozumie obsługę minimum 20 nieruchomości ze wskazaniem dokładnych adresów.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca realizował na rzecz Zamawiającego (MZN) usługi, wówczas nie ma obowiązku przedłożenia dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie (np. listy referencyjne, poświadczenia).
3.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywanych pracach odpowiednim sprzętem do utrzymania zimowego-obligatoryjnie jeden z wymienionych: pługopiaskarki, pługo-piaskarko-solarki, ciągnik z pługiem bocznym, quad z pługiem lub multikar z pługiem.
3.3. Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokument potwierdzający, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obowiązujące w czasie realizowania umowy o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
3.4. Wykonawca zobowiązany będzie do wyznaczenia osoby, zwanej Koordynatorem, która będzie pełnić stały nadzór nad pracą wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia. Koordynator będzie utrzymywać bezpośredni, stały kontakt z przedstawicielem Zamawiającego co najmniej raz w tygodniu. Koordynator musi być dostępny dla Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego oraz powinien być upoważniony do podpisywania notatek służbowych ze stwierdzonych uchybień.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z obsługiwanym rejonem. Zamawiający wyznacza termin oględzin terenów na dzień 03.06.2022 r. Zainteresowani Wykonawcy powinni zgłosić się w wyznaczonym terminie w siedzibie MZN przy ul. 1 Maja 55 pokój nr 6 o godz. 9:00.
2022-06-15 09:56 | Agnieszka Wojtal-Popko | Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej w załączeniu |
2022-06-09 11:38 | Agnieszka Wojtal-Popko | Zestawienie złożonych ofert w załączeniu |
Komunikaty