Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: BZIT-I-042.2.1.2.2022 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych do siedziby Biura ZIT BTOF określonych w zapytaniu ofertowym oraz w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego

Angelika Daroń
Urząd Miasta Bydgoszcz Department: Biuro ZIT BydOF
Deadlines:
Published : 20-05-2022 10:45:00
Placing offers : 27-05-2022 12:00:00
Offers opening : 27-05-2022 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


1.Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego  w każdym czasie bez podania przyczyn. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku jeżeli cena oferty przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Zamówienia.


    3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu większej ilości sztuk, gdy oferowana cena będzie niższa od przewidzianej na realizację niniejszego zamówienia, bądź zmniejszenia ilości sztuk w przypadku kiedy oferowana cena będzie zbyt wysoka w stosunku do posiadanych środków w budżecie Biura ZIT BTOF.

4.Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz – Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgosko-Toruńskiego Obszaru Funkcjonalnego (Biuro ZIT BTOF) , ul. Jagiellońska 61, 85-027 Bydgoszcz 

Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na zakup i dostawę materiałów biurowych do siedziby Biura ZIT BTOF   

określonych w zapytaniu ofertowym, w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.

             

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.52 5858093

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zapytanie- materiały biur. 2021.doc doc 470 2022-05-20 10:45:00 Proceeding
materiały biurowe pdf.pdf pdf 551.73 2022-05-20 10:45:00 Proceeding
wynik.pdf pdf 42.77 2022-05-31 16:28:38 Public message

Announcements

2022-05-31 16:28 Angelika Daroń informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

wynik.pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 zakup i dostawa materiałów biurowych do siedziby Biura ZIT BTOF cena za całość zamówienia brutto 1 delivery Urząd Miasta Bydgoszczy Biuro ZIT BTOF
Jagiellońska 61
85-027, Bydgoszcz
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność przelewem, po zrealizowaniu dostawy, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury w terminie 14 dni, licząc od dnia jej otrzymania na rachunek bankowy wskazany na fakturze - zgodnie z zapytaniem ofertowym.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od podpisania umowy - zgodnie z zapytaniem ofertowym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, wniesienie po stronie wykonawcy - zgodnie z zapytaniem ofertowym oraz załącznikami.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Inne istotne warunki zamówienia - Wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki zgodnie z zapytaniem ofertowym oraz integralnymi załącznikami do zapytania ofertowego nr 1,2.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Złożenie oferty na Formularzu ofertowym - Wykonawca zobowiązany jest podać cenę brutto za całość zamówienia zgodnie z załącznikiem do zapytania ofertowego nr 1 oraz wyszczególnić zamówienie zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego stanowiącym zestawienie artykułów biurowych na potrzeby BIURA ZIT BTOF. Attachment required (0)
(0)

The number of page views: 350