Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DL.4231.16.2022.KP 4-krotne koszenie traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów w 2022 roku

Katarzyna Pietryja
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Department: Miejski Zarząd Nieruchomości
Deadlines:
Published : 04-05-2022 14:34:00
Placing offers : 11-05-2022 09:00:00
Offers opening : 11-05-2022 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: 4-krotne koszenie traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów w 2022 roku.


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest 4-krotne koszenie trawy z obcinaniem żywopłotów i krzewów na terenach zielonych należących do Gminy Jastrzębie-Zdrój oraz terenów przyległych do budynków użytkowych wraz z bieżącym utrzymaniem tych terenów podczas koszenia. Przedmiot zamówienia zwany jest dalej „koszeniem”.

2.2. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji zamówienia określają IWZ, które stanowią Załącznik nr 5 do Zaproszenia. Wykaz terenów (wraz z mapkami) przeznaczonych do koszenia traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów stanowią kolejno Załącznik nr 6 oraz 7 do Zaproszenia.

2.3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 4 do Zaproszenia.

2.4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu, w IWZ, bądź w umowie a niezbędnych do realizacji zamówienia jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.

2.5. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z rejonami oraz rzeczywistymi ich wielkościami w celu uzyskania informacji, które są lub mogą być konieczne do przygotowania oferty. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.


3. TERMIN REALIZACJI USŁUGI:

3.1. Termin rozpoczęcia prac: Maj 2022 r.

3.2. Planowany termin zakończenia: Październik 2022 r.

3.3. Wykonywanie zamówienia odbywać się będzie etapowo. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia z podziałem na etapy określa §2 ust. 2 wzoru umowy (Załącznik nr 4 do Zaproszenia).


4. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:

4.1. Posiadanie polisy OC wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości polisy nie mniejszej niż 50.000,00 zł, zawartej na okres realizowania usług, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, że składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub opłaty raty składki wymagalnej na dzień składania ofert. Wykonawca winien posiadać ww. ubezpieczenie przez okres wykonywania zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy, bądź zawarcia nowej umowy na ubezpieczenie, przy czym nie później niż na 5 dni przed upływem terminu do którego polisa była zawarta bądź na 5 dni przed datą opłacenia składki, pod rygorem naliczenia kar umownych za nieterminowe dopełnienie powyższego obowiązku na zasadach określonych w §7 ust. 1 lit. d) wzoru umowy (Załącznik nr 4 do Zaproszenia), a ponadto Zamawiającemu przysługuje w takiej sytuacji prawo rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.

4.2. Potwierdzenie wykonania lub wykonywania co najmniej dwóch usług, które Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – w zakresie odpowiadającym swym rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. Koszenie traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów na terenach zielonych oraz terenów przyległych do budynków wraz z bieżącym utrzymaniem tych terenów podczas koszenia. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie usług są np. listy referencyjne, poświadczenia.

Uwaga: Jeżeli Wykonawca realizował na rzecz Zamawiającego (MZN) usługi, wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług. Należy w tym przypadku podać nr umowy jaka została zawarta między Wykonawcą a Zamawiającym.

4.3. Dysponowanie nw. sprzętem niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia:

a) min. jeden środek transportowy o ładowności do 5 ton (pod warunkiem, że pojazd nie będzie się poruszał po chodnikach i terenach zielonych tworząc koleiny);

b) min. pięć wykaszarek;

c) min. dwie kosiarki;

d) min. trzy parawany ochronne.1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: 4-krotne koszenie traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów w 2022 roku.


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest 4-krotne koszenie trawy z obcinaniem żywopłotów i krzewów na terenach zielonych należących do Gminy Jastrzębie-Zdrój oraz terenów przyległych do budynków użytkowych wraz z bieżącym utrzymaniem tych terenów podczas koszenia. Przedmiot zamówienia zwany jest dalej „koszeniem”.

2.2. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji zamówienia określają IWZ, które stanowią Załącznik nr 5 do Zaproszenia. Wykaz terenów (wraz z mapkami) przeznaczonych do koszenia traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów stanowią kolejno Załącznik nr 6 oraz 7 do Zaproszenia.

2.3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 4 do Zaproszenia.

2.4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu, w IWZ, bądź w umowie a niezbędnych do realizacji zamówienia jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.

2.5. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z rejonami oraz rzeczywistymi ich wielkościami w celu uzyskania informacji, które są lub mogą być konieczne do przygotowania oferty. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.


3. TERMIN REALIZACJI USŁUGI:

3.1. Termin rozpoczęcia prac: Maj 2022 r.

3.2. Planowany termin zakończenia: Październik 2022 r.

3.3. Wykonywanie zamówienia odbywać się będzie etapowo. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia z podziałem na etapy określa §2 ust. 2 wzoru umowy (Załącznik nr 4 do Zaproszenia).


4. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:

4.1. Posiadanie polisy OC wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości polisy nie mniejszej niż 50.000,00 zł, zawartej na okres realizowania usług, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, że składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub opłaty raty składki wymagalnej na dzień składania ofert. Wykonawca winien posiadać ww. ubezpieczenie przez okres wykonywania zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy, bądź zawarcia nowej umowy na ubezpieczenie, przy czym nie później niż na 5 dni przed upływem terminu do którego polisa była zawarta bądź na 5 dni przed datą opłacenia składki, pod rygorem naliczenia kar umownych za nieterminowe dopełnienie powyższego obowiązku na zasadach określonych w §7 ust. 1 lit. d) wzoru umowy (Załącznik nr 4 do Zaproszenia), a ponadto Zamawiającemu przysługuje w takiej sytuacji prawo rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.

4.2. Potwierdzenie wykonania lub wykonywania co najmniej dwóch usług, które Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – w zakresie odpowiadającym swym rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. Koszenie traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów na terenach zielonych oraz terenów przyległych do budynków wraz z bieżącym utrzymaniem tych terenów podczas koszenia. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie usług są np. listy referencyjne, poświadczenia.

Uwaga: Jeżeli Wykonawca realizował na rzecz Zamawiającego (MZN) usługi, wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług. Należy w tym przypadku podać nr umowy jaka została zawarta między Wykonawcą a Zamawiającym.

4.3. Dysponowanie nw. sprzętem niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia:

a) min. jeden środek transportowy o ładowności do 5 ton (pod warunkiem, że pojazd nie będzie się poruszał po chodnikach i terenach zielonych tworząc koleiny);

b) min. pięć wykaszarek;

c) min. dwie kosiarki;

d) min. trzy parawany ochronne.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1. Zaproszenie.pdf pdf 244.48 2022-05-04 14:34:00 Proceeding
Zał. 1A Kalkulacja kosztów.ods ods 18.69 2022-05-04 14:34:00 Proceeding
IWZ - Zał. nr 5.pdf pdf 115.29 2022-05-04 14:34:00 Proceeding
Wykaz terenów - Zał. nr 6.pdf pdf 536.67 2022-05-04 14:34:00 Proceeding
Mapki terenów - Zał. nr 7.pdf pdf 4731.56 2022-05-04 14:34:00 Proceeding
Zestawienie i ocena ofert.pdf pdf 63.09 2022-05-11 13:05:12 Public message
Ogłoszenie wyników.pdf pdf 103.27 2022-05-12 10:07:42 Public message

Announcements

2022-05-12 10:07 Katarzyna Pietryja Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam ogłoszenie wyników postępowania.
Z poważaniem,
Katarzyna Pietryja

Ogłoszenie wyników.p [...].pdf

2022-05-11 13:05 Katarzyna Pietryja Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam zestawienie ofert cenowych.

Z poważaniem,
Katarzyna Pietryja

Zestawienie i ocena [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Proszę nie wpisywać ceny - oferty zostaną ocenione na podstawie cen wskazanych w Kalkulacji kosztów - Załącznik nr 1A do Zaproszenia. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia Attachment required (0)
3 Kalkulacja kosztów - Załącznik nr 1A do Zaproszenia Attachment required (0)
4 Wykaz usług oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie - Wykaz usług oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie (np. referencje, poświadczenia), o których mowa w pkt 4.2. Zaproszenia (Załącznik nr 2 do Zaproszenia) Attachment required (0)
5 Wykaz sprzętu - Wykaz sprzętu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zaproszenia), którym Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia. Attachment required (0)
6 Oświadczenie o zatrudnieniu osoby/osób niepełnosprawnych - Załącznik nr 8 do Zaproszenia Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 439