Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Rrg.2710.39.2022 Opracowanie dwóch projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

Marek Narożny
Gmina Zambrów
Termin:
Zamieszczenia : 04-05-2022 12:38:00
Składania : 12-05-2022 10:00:00
Otwarcia : 12-05-2022 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 86 271 46 16 w. 26 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1.pdf pdf 555.38 2022-05-04 12:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.pdf pdf 373.09 2022-05-04 12:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.pdf pdf 380.9 2022-05-04 12:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.pdf pdf 599.96 2022-05-04 12:38:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 912.27 2022-05-04 12:38:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 64.31 2022-05-13 13:01:45 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 29.12 2022-05-13 13:04:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-13 13:04 Marek Narożny Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o wyborze [...].pdf

2022-05-13 13:01 Marek Narożny Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Zambrów, dotyczącego części miejscowości Stary Skarżyn, zgodnie z podjętą uchwałą Nr 294/XXVIII/22 Rady Gminy Zambrów z dnia 24 lutego 2022 r 2. Wykonawca, zobowiązany jest do: 1) weryfikacja/sporządzenie analizy dotyczącej zasadności przystąpienia do sporządzenia planu i stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium, 2) pozyskanie aktualnej mapy zasadniczej do celów planistycznych w skali uzgodnionej z zamawiającym (wskazana cyfrowa do celów projektowych), 3) weryfikacja/sporządzenie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 4) analiza wydanych decyzji o warunkach zabudowy oraz pozwoleń na budowę; 5) sporządzenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z podjętą uchwałą oraz opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, 6) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia w/w planu miejscowego. 7) prace o charakterze proceduralnym – sporządzenie ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, zawiadomień oraz pism przewodnich do instytucji uzgadniających i opiniujących. 8) przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w celu przedłożenia Wojewodzie do sprawdzenia zgodności z przepisami prawa. 9) przygotowania planu miejscowego w odpowiedniej formie celem zamieszczenia w dzienniku urzędowym województwa. 10) prowadzenie bieżących konsultacji rozwiązań projektowych z Zamawiającym. 11) prezentacja projektu planu podczas posiedzeń komisji Rady Gminy, sesji Rady Gminy, Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, dyskusji publicznej. 12) uzyskanie pozytywnej opinii do projektu planu komisji urbanistyczno-architektonicznej oraz naniesienie korekt z niej wynikających. 13) uzyskanie opinii oraz uzgodnień do projektu planu z właściwymi organami, wymaganymi ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczególnymi. 14) uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne w trybie przepisów o ochronie gruntów rolnych i leśnych (w przypadku gdy będzie wymagana). 15) naniesienie korekt wynikających z opinii i uzgodnień do projektu planu, wniesionych przez organy opiniujące i uzgadniające. 16) wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych przez osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej. 17) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały w sprawie planu. 18) udzielanie odpowiedzi na zgłoszone uwagi w czasie wyłożenia planu do publicznego wglądu. 19) przygotowanie projektu rozpatrzenia uwag przez Wójta. 1) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Gminie kompletne opracowania planistyczne w następującej formie i ilości: • projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (wydruk) w formacie uzgodnionym z zamawiającym oraz w formacie cyfrowym - pliki DOC i PDF – 3 komplety; • rysunki projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w skali uzgodnionej z Zamawiającym oraz w wersji elektronicznej (format plików JPG, PDF w postaci plików graficznych tiff oraz plików wektorowych o rozszerzeniu shp przygotowanych zgodnie ze standardowymi wytycznymi dostępnymi na stronie http://www.igeoplan.pl) – 3 komplety; • prognoza oddziaływania na środowisko, pliki DOC i PDF, wydruk (1 komplet); • prognoza skutków finansowych uchwalenia planu, pliki DOC i PDF, wydruk (1 komplet); 1 szt. - (0)
2 opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Zambrów, dotyczącego części obszar geodezyjnego Stary Skarżyn, zgodnie z podjętą uchwałą Nr 288/XXVII/22 Rady Gminy Zambrów z dnia 20 stycznia 2022 r 2. Wykonawca, zobowiązany jest do: 1) weryfikacja/sporządzenie analizy dotyczącej zasadności przystąpienia do sporządzenia planu i stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium, 2) pozyskanie aktualnej mapy zasadniczej do celów planistycznych w skali uzgodnionej z zamawiającym (wskazana cyfrowa do celów projektowych), 3) weryfikacja/sporządzenie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 4) analiza wydanych decyzji o warunkach zabudowy oraz pozwoleń na budowę; 5) sporządzenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z podjętą uchwałą oraz opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, 6) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia w/w planu miejscowego. 7) prace o charakterze proceduralnym – sporządzenie ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, zawiadomień oraz pism przewodnich do instytucji uzgadniających i opiniujących. 8) przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w celu przedłożenia Wojewodzie do sprawdzenia zgodności z przepisami prawa. 9) przygotowania planu miejscowego w odpowiedniej formie celem zamieszczenia w dzienniku urzędowym województwa. 10) prowadzenie bieżących konsultacji rozwiązań projektowych z Zamawiającym. 11) prezentacja projektu planu podczas posiedzeń komisji Rady Gminy, sesji Rady Gminy, Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, dyskusji publicznej. 12) uzyskanie pozytywnej opinii do projektu planu komisji urbanistyczno-architektonicznej oraz naniesienie korekt z niej wynikających. 13) uzyskanie opinii oraz uzgodnień do projektu planu z właściwymi organami, wymaganymi ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczególnymi. 14) uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne w trybie przepisów o ochronie gruntów rolnych i leśnych (w przypadku gdy będzie wymagana). 15) naniesienie korekt wynikających z opinii i uzgodnień do projektu planu, wniesionych przez organy opiniujące i uzgadniające. 16) wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych przez osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej. 17) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały w sprawie planu. 18) udzielanie odpowiedzi na zgłoszone uwagi w czasie wyłożenia planu do publicznego wglądu. 19) przygotowanie projektu rozpatrzenia uwag przez Wójta. 1) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Gminie kompletne opracowania planistyczne w następującej formie i ilości: • projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (wydruk) w formacie uzgodnionym z zamawiającym oraz w formacie cyfrowym - pliki DOC i PDF – 3 komplety; • rysunki projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w skali uzgodnionej z Zamawiającym oraz w wersji elektronicznej (format plików JPG, PDF w postaci plików graficznych tiff oraz plików wektorowych o rozszerzeniu shp przygotowanych zgodnie ze standardowymi wytycznymi dostępnymi na stronie http://www.igeoplan.pl) – 3 komplety; • prognoza oddziaływania na środowisko, pliki DOC i PDF, wydruk (1 komplet); • prognoza skutków finansowych uchwalenia planu, pliki DOC i PDF, wydruk (1 komplet); 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2699 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Doświadczenie - 1. Posiadają wiedzę i doświadczenie umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem usług - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - polegających na przygotowaniu co najmniej: dwóch opracowań dotyczących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 25,0 ha każdy lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, które weszły w życie oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa została wykonana należycie (referencje) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Uprawnienia - Posiadają uprawnienia do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Wykonawca celem spełnienia warunku jest zobowiązany załączyć do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 470