Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-04-2022 14:50:00 |
Składania : | 21-06-2022 12:30:00 |
Otwarcia : | 21-06-2022 13:00:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FP |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Tryb postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09.2019r.). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:
Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129z póżn. zm.).
2. Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia – od 16 sierpnia 2022r. do dnia 15 grudnia 2022r.
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą w postaci elektronicznej, a następnie dla najkorzystniejszej oferty w formie pisemnej:
Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty załączonym do SIWZ) zawiera formularz oferty oraz następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
4.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, – załącznik nr 1 do oferty,
4.2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego,
4.3. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik,
4.4. zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty,
4.5. wykaz elementów i materiałów mających istotny wpływ na cenę oferty w celu określenia ewentualnej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w pkt. 18.7. SIWZ ( § 14 ust. 3 umowy) - załącznik nr 3 do oferty
4.6. w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i podpisania umowy,
4.7. wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty,
4.8. dokumenty potwierdzające wykonanie co najmniej dwóch zadań polegających na wymianie lub przebudowie elementów układów uzdatniania wraz z elementami konstrukcyjnymi/nośnymi w ostatnich trzech latach, na czynnej stacji uzdatniania wody o wydajności stacji co najmniej 150m3/h i minimalnej wartości 100 000,00 PLN ( netto)/ każde z zadań. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej,
4.9. oświadczenie, że osoba pełniąca nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia posiada wymagane doświadczenie - załącznik nr 5 do oferty,
4.10. oświadczenie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje – załącznik nr 6 do oferty,
4.11. oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą ubezpieczenia na jedno lub wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 500 000,00 zł,(Polisa/inny dokument do wglądu przed podpisaniem umowy) – załącznik nr 7 do oferty,
4.12. dokument (np. oświadczenie Ubezpieczyciela) potwierdzający, że suma ubezpieczenia nie została skonsumowana przez inne roszczenia i stanowi zabezpieczenie w pełnej wysokości,
4.13. oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej – załącznik nr 8 do oferty,
4.14. oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego – załącznik nr 9 do oferty,
4.15. oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy (podmiotu zbiorowego ) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 10 do oferty,
4.16. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, UWAGA! Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie oświadczenie odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku od towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych- załącznik nr 11 do oferty,
4.17. oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 12 do oferty.
4.18. opis realizacji przedmiotu zamówienia ze wskazaniem podstawowych parametrów technicznych tj. wymiarów, podstawowych materiałów (w tym istotnych elementów konstrukcyjno- montażowych, obciążeń statycznych) oraz technologii prac remontowo- montażowych,
4.19. harmonogram realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia,
4.20. dowód wniesienia wadium.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. 4.1, 4.2, 4.14., 4.15., 4.16., 4.17.).
5. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto – 100 % ,
6. Wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł).
7. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny netto podanej w Formularzu oferty.
2022-06-22 09:02 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (pismo nr EA/PW/NI//711/2022/KSz |
2022-06-01 11:19 | Karolina Szczawińska | Zamawiający pismem nr EA/PW/NI/624/139/2022/KSz dokonuje modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |
2022-05-04 13:53 | Dariusz Szczerski | Zamawiający publikuje odpowiedzi na pytania Wykonawców - pismo nr EA/PW/NI/480/116/2022/KSz |
Komunikaty