Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-04-2022 11:38:00 |
Składania : | 29-04-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Nowy Dwór Mazowiecki, 26-04-2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na
wykonanie zadania
„Zakup
ławek i koszy na teren miasta Nowy Dwór Mazowiecki”
Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą
o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.
I.
Nazwa i adres zamawiającego
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
z siedzibę ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy
Dwór Mazowiecki,
NIP 531 10 00 938
II.
Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z
Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w
złotych równowartości kwoty 30 000 euro
III.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania
pt „Zakup ławek i koszy na teren miasta Nowy Dwór Mazowiecki”
Opis przedmiotu
zamówienia
Zamówienie obejmuje zakup 17 koszy
betonowych, 2 koszy stalowych, na teren miasta. Na zamówienie składają się
zakup i transport materiału. Szczegółowy opis zamówienia w załączniku do
zapytania.
W ofercie przyjęto ze względów
technicznych konkretne wyroby, na które Wykonawca może stosować wyroby zamienne
pod warunkiem, że są równoważne technicznie, spełniają wymagania norm i
przepisów oraz założone parametry projektowe. Do oferty wykonawca jest
zobowiązany załączyć karty techniczne produktów.
Termin
wykonania zamówienia
Usługę należy wykonać w terminie: do 31 lipca 2022
IV.
Informacje o sposobie porozumiewania się
Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów,
a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
1.
Postępowanie
o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
2.
W
postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5,
drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej,
dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką - Zamówienia
poniżej 30 000 Euro. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został
dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.
3.
Zamawiający
wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej
informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego
oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą
elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego
takich dokumentów.
4.
Wykonawca składa
ofertę wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy
zakupowej.
5.
Wszelką
korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem
Platformy zakupowej.
6.
Osobą
uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą
elektroniczną jest pani. Julianna Borkowska .
VI. Opis sposobu przygotowania i
składania ofert
1.
Wykonawca
może złożyć tylko jedną ofertę.
2.
Oferta
powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr
1 do zapytania ofertowego i przesłana w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy
zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod
Zakładką Zamówienia poniżej 30 000 Euro,
do dnia 29.04.2022 roku.
3.
Oferta przesłana w inny sposób nie będzie
uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
4.
Oferta
musi być sporządzona w języku polskim.
5.
Zleceniodawca
ma prawo wezwać oferentów do uzupełnienia dokumentów lub informacji o ofercie.
6.
Złożone
oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu
składania ofert.
7.
Wniosek
o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za
pośrednictwem Platformy zakupowej.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny i
kryterium oceny oferty
1.
Kryterium oceny ofert jest cena 100 %, maksymalna
ilość punktów – 100.
Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert
Zamawiający ustali wg następującego wzoru:
Kryterium Cena:
C = Cmin / Coo x 100 pkt
gdzie:
C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert
Za najkorzystniejszą
zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg powyższego
kryterium.
Za
najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę
punktów.
2.
Ceną
oferty będzie wynikała z zaoferowanych
przez Wykonawcę zapisów w formularzu oferty, stanowiącym załącznik
nr 1 do Zapytania ofertowego.
3.
Ceny
przedstawione w ofercie muszą uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie
zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i są
cenami brutto w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks
cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 459 ze zm.). Tym samym Wykonawca
ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia
okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
4.
Oferta
może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną
każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną
według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych
części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki
0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
5.
Zamawiający
udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako
najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.
VIII.
Informacja
o obowiązku wynikającym z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od
osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia
1.
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
1)
administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim,
ul. Zakroczymska 30.
2) W sprawach ochrony
danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod
adresem e-mail: iod@nowydwormaz.pl;
Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą
„Zakup ławek i koszy
na teren miasta Nowy Dwór Mazowiecki”
1.
prowadzonym
zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o
wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000
euro ustalonym Zarządzeniem Nr 86/2017 Burmistrza Miasta Nowy Dwór
Mazowiecki z dnia 08 maja 2017 roku, zmienionym Zarządzeniem Nr 62/2018
Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 06 kwietnia 2018 roku,
3) odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej (t. j. Dz. U. z 2016 r.,poz.1764 ze zm.);
4)
obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem niezbędnym do przeprowadzenia postępowania i realizacji
zamówienia,
5) w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
6)
posiada
Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18
RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
d)
prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
7)
nie
przysługuje Pani/Panu:
a)
w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
b)
prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2.
W
zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia
obowiązku informacyjnego w związku z art. 13 RODO są w szczególności:
1) Zamawiający - względem osób
fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał, w szczególności:
a) wykonawcy będącego osobą fizyczną,
b) wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą
jednoosobową działalność gospodarczą
c) pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np.
dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
d) członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego
osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
e) osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;
2) Wykonawca -
względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał, w
szczególności:
a) osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,
b) podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą
fizyczną,
c) podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą
fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
d) pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego
osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
e) członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu
trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji
z KRK);
3) Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe
bezpośrednio pozyskał, w szczególności osoby fizycznej skierowanej do
realizacji zamówienia.
3. Obowiązek
informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w
zakresie, w jakim osoba, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami.
IX. Informacje dodatkowe
1.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do:
1)
zmiany
lub odwołania warunków postępowania;
2)
unieważnienia
postępowania bez podania przyczyny.
2.
Zamawiający
poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.
3.
Załącznikami
do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:
1)
Załącznik
nr 1 - Formularz oferty,
2)
Opis
przedmiotu zamówienia
Z up. Burmistrza Miasta
Zastępca Burmistrza
Janusz Mikuszewski
2022-05-04 13:16 | Julianna Borkowska | informacja o unieważnieniu zapytania |
Komunikaty