Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-04-2022 12:28:00 |
Składania : | 25-04-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Znak sprawy: PCD.WTIT.2262.91.2022
Zapytanie ofertowe
Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą
w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:
Wykonywanie przeglądów konserwacyjnych oraz utrzymanie w gotowości i
sprawności eksploatacyjno-technicznej instalacji systemów Sygnalizacji Włamania
i Napadu - SSWiN oraz systemu Kontroli Dostępu- SKD zamontowanych w:
• Bramie Poznania, 61-123 Poznań, ul. Gdańska 2.
• Centrum Szyfrów ENIGMA, 61-809 Poznań, ul. Św. Marcin 78:
Zadanie nr 1:
Miejsce zainstalowania:
BRAMA POZNANIA, 60-123 Poznań, ul. Gdańska 2
Opis:
System
Sygnalizacji Włamania i Napadu oraz Kontroli Dostępu oparty jest na centralce
alarmowej GALAXY DIMENSION 520. W jego skład wchodzą czujki ruchu, kontrolery,
czytniki DCM, zasilacze z modułami awaryjnymi, klawiatury, przyciski,
elektrozaczepy. Dokładne ilości, typy rozmieszczenie urządzeń może być
rozpoznane w miejscu zainstalowania – siedzibie Zamawiającego.
Zadanie nr 2:
Miejsce zainstalowania:
Centrum Szyfrów ENIGMA, 61-809 Poznań, ul. Św. Marcin 78
Opis:
System
Sygnalizacji Włamania i Napadu oparty jest na centralce alarmowej Satel -
INTEGRA 128. W jego skład wchodzą czujki ruchu, ekspandery, zasilacze z modułami
awaryjnymi, klawiatury.
Kontrola
Dostępu oparta jest na systemie Green ACS. Architektura systemu bazuje na
magistrali informacyjnej pomiędzy kontrolerami a serwerem zarządzającym,
opartej o natywne połączenie ethernetowe o przepustowości 100Mbps. Zarządzanie
systemem oraz konfiguracja odbywa się z dowolnej stacji klienckiej z
wykorzystaniem przeglądarki internetowej za pośrednictwem lokalnego kontrolera
systemowego BLACKBOX z wbudowanym webserwerem podłączonym do lokalnej sieci
administracyjnej budynku. W jego skład wchodzą kontrolery, czytniki kart,
zasilacze z modułami awaryjnymi, przyciski, elektrozaczepy.
Dokładne
ilości, typy rozmieszczenie urządzeń może być rozpoznane w miejscu
zainstalowania – siedzibie Zamawiającego.
Zadanie nr 3:
Wypełnienie
Zestawienia/Katalogu podstawowych części zamiennych wchodzących w skład
systemów, ulegających najczęstszym awariom wraz z cenami dostawy i montażu –
załącznik nr 3.
1.
Harmonogram wykonywania przeglądów serwisowych
uwidoczniony jest w umowie, która stanowi załącznik nr. 1
do zapytania
a) Sierpień 2022 — przegląd konserwacyjny
dla SSWiN i SKD.
b) Luty 2023 — przegląd konserwacyjny dla SSWiN i SKD
2.
Termin realizacji zamówienia: : od 01.05.2022
do 30.04.2023 r.
2. Kryteria oceny ofert z opisem: 100% oceny ofert stanowi cena brutto wykonania
usługi objęta zapytaniem: Zadanie nr. 1
i Zadanie nr, 2 łącznie. Kryterium nie obejmuje cen podanych w Zadaniu nr.3.
3. Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Ważne:
do oferty należy
załączyć wypełniony załącznik nr 3 - katalog podstawowych części
zamiennych wchodzących w skład systemów, ulegających najczęstszym awariom wraz
z cenami dostawy i montażu.
Oferta musi zawierać cenę obejmującą łączne (roczne) wynagrodzenie z tytułu wykonania umowy dla obu lokalizacji.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
oraz składania ofert częściowych (na pojedyncze zadania).
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia
postępowania bez podania przyczyny.
6. Ofertę należy złożyć w terminie do
dnia: 25/04/2022, godz 12.00 r.
7. Zamawiający przewiduje negocjacje złożonych ofert.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
· Krzysztof
Borowicki tel. nr 61647 76 19,
· Leszek Sedlaczek
tel. nr 61647 76 19
9. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101 02 02
·
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
· Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;
· Kontakt z Inspektorem
ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;
· Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b
i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego w procedurze zapytania ofertowego;
· odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia
11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z
późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji
publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz
inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych.
· Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji
celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o
archiwizacji.
· w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
· posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
· nie przysługuje
Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2022-04-20 11:20 | Krzysztof Borowicki |
Do
Zamawiającego
wpłynęły
następujące
pytania: 1. Jaki jest termin składania ofert ? W nagłówku podano 25.04 w treści 19.04.2022 2. Proszę o wyznaczenie terminu wizji lokalnej która powinna być obowiązkowa z powodu braku szczegółowego zestawienia urządzeń objętych usługą. 3. Proszę o podanie zestawienia urządzeń objętych konserwacja i obsługą serwisową. Konieczne jest to do zachowania zasad konkurencyjności. Odpowiedzi: 1.Termin składania ofert to 25.04. Faktycznie zakradł się błąd, zostanie poprawiony. 2. Na wizję zapraszam każdego dnia, po umówieniu telefonicznym, w godz. od 08:45 do 14:45. 3.Opis systemów znajduje się w zapytaniu ofertowym, zestawienie ilościowe zostanie uszczegółowione podczas wizji na obiektach. Zapytanie zostało poprawione w zakresie terminu składania ofert. |
Komunikaty