Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: : PCD.WTIT.2262.91.2022 Wykonywanie przeglądów konserwacyjnych oraz utrzymanie w gotowości i sprawności eksploatacyjno-technicznej instalacji systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu - SSWiN oraz systemu Kontroli Dostępu- SKD w Bramie Poznania, 61-123 Poznań, ul. Gdańska 2.i w Centrum Szyfrów ENIGMA, 61-809 Poznań, ul. Św. Marcin 78

Krzysztof Borowicki
Poznańskie Centrum Dziedzictwa Oddział: Biuro Administracji
Termin:
Zamieszczenia : 19-04-2022 12:28:00
Składania : 25-04-2022 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Znak sprawy: PCD.WTIT.2262.91.2022       

                      

      Zapytanie ofertowe

 Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:

  

Wykonywanie przeglądów konserwacyjnych oraz utrzymanie w gotowości i sprawności eksploatacyjno-technicznej instalacji systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu - SSWiN oraz systemu Kontroli Dostępu- SKD zamontowanych w:

•   Bramie Poznania, 61-123 Poznań, ul. Gdańska 2.

•   Centrum Szyfrów ENIGMA, 61-809 Poznań, ul. Św. Marcin 78:

 

Zadanie nr 1:

Miejsce zainstalowania:
BRAMA POZNANIA, 60-123 Poznań, ul. Gdańska 2

Opis:

System Sygnalizacji Włamania i Napadu oraz Kontroli Dostępu oparty jest na centralce alarmowej GALAXY DIMENSION 520. W jego skład wchodzą czujki ruchu, kontrolery, czytniki DCM, zasilacze z modułami awaryjnymi, klawiatury, przyciski, elektrozaczepy. Dokładne ilości, typy rozmieszczenie urządzeń może być rozpoznane w miejscu zainstalowania – siedzibie Zamawiającego.

 

Zadanie nr 2:

Miejsce zainstalowania:
Centrum Szyfrów ENIGMA, 61-809 Poznań, ul. Św. Marcin 78

Opis:

System Sygnalizacji Włamania i Napadu oparty jest na centralce alarmowej Satel - INTEGRA 128. W jego skład wchodzą czujki ruchu, ekspandery, zasilacze z modułami awaryjnymi, klawiatury.

Kontrola Dostępu oparta jest na systemie Green ACS. Architektura systemu bazuje na magistrali informacyjnej pomiędzy kontrolerami a serwerem zarządzającym, opartej o natywne połączenie ethernetowe o przepustowości 100Mbps. Zarządzanie systemem oraz konfiguracja odbywa się z dowolnej stacji klienckiej z wykorzystaniem przeglądarki internetowej za pośrednictwem lokalnego kontrolera systemowego BLACKBOX z wbudowanym webserwerem podłączonym do lokalnej sieci administracyjnej budynku. W jego skład wchodzą kontrolery, czytniki kart, zasilacze z modułami awaryjnymi, przyciski, elektrozaczepy.

Dokładne ilości, typy rozmieszczenie urządzeń może być rozpoznane w miejscu zainstalowania – siedzibie Zamawiającego.

 

Zadanie nr 3:

Wypełnienie Zestawienia/Katalogu podstawowych części zamiennych wchodzących w skład systemów, ulegających najczęstszym awariom wraz z cenami dostawy i montażu – załącznik nr 3.

 

1.   Harmonogram wykonywania przeglądów serwisowych uwidoczniony jest w umowie, która stanowi załącznik nr. 1 do zapytania

a)   Sierpień 2022 — przegląd konserwacyjny dla SSWiN i SKD.

b)   Luty 2023  — przegląd konserwacyjny dla SSWiN i SKD

2.   Termin realizacji zamówienia: : od 01.05.2022 do 30.04.2023 r.

2.   Kryteria oceny ofert z opisem: 100% oceny ofert stanowi cena brutto wykonania usługi objęta zapytaniem:  Zadanie nr. 1 i Zadanie nr, 2 łącznie. Kryterium nie obejmuje cen podanych w Zadaniu nr.3.

3.   Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

 

 

 

Ważne:

do oferty należy załączyć wypełniony załącznik nr 3 - katalog podstawowych części zamiennych wchodzących w skład systemów, ulegających najczęstszym awariom wraz z cenami dostawy i montażu.

Oferta musi zawierać cenę obejmującą łączne (roczne) wynagrodzenie z tytułu wykonania umowy dla obu lokalizacji.

4.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz  składania ofert częściowych (na pojedyncze zadania).

5.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

6.   Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 25/04/2022, godz 12.00 r.

7. Zamawiający przewiduje negocjacje złożonych ofert. 

8.   Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

·      Krzysztof Borowicki      tel. nr 61647 76 19,

·      Leszek Sedlaczek           tel. nr 61647 76 19

9.   W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·                tel. 22 101 02 02

·                e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

·         Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;

·         Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;

·         Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego;

·         odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. 

·         Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

·         w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

·         posiada Pani/Pan:

 −     na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−     na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

−     na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

−     prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

·      nie przysługuje Pani/Panu:

−     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr. 1-umowa SSWiN i KD.pdf pdf 619.98 2022-04-19 12:28:00 Postępowanie
Oświadczenie.pdf pdf 79.28 2022-04-19 12:28:00 Postępowanie
zał. nr 2_formularz cenowy do oferty.docx docx 18.34 2022-04-19 12:28:00 Postępowanie
zał. nr 3_Katalog podstawowych części.docx docx 18.81 2022-04-19 12:28:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-04-20 11:20 Krzysztof Borowicki Do Zamawiającego wpłynęły następujące pytania:
1. Jaki jest termin składania ofert ? W nagłówku podano 25.04 w treści 19.04.2022
2. Proszę o wyznaczenie terminu wizji lokalnej która powinna być obowiązkowa z powodu braku szczegółowego zestawienia urządzeń objętych usługą.
3. Proszę o podanie zestawienia urządzeń objętych konserwacja i obsługą serwisową. Konieczne jest to do zachowania zasad konkurencyjności.

Odpowiedzi:
1.Termin składania ofert to 25.04. Faktycznie zakradł się błąd, zostanie poprawiony.
2. Na wizję zapraszam każdego dnia, po umówieniu telefonicznym, w godz. od 08:45 do 14:45.
3.Opis systemów znajduje się w zapytaniu ofertowym, zestawienie ilościowe zostanie uszczegółowione podczas wizji na obiektach.

Zapytanie zostało poprawione w zakresie terminu składania ofert.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonywanie przeglądów konserwacyjnych oraz utrzymanie w gotowości i sprawności eksploatacyjno-technicznej instalacji systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu - SSWiN oraz systemu Kontroli Dostępu- SKD Wynagrodzenie całkowite za wykonywanie przeglądów konserwacyjnych oraz utrzymanie w gotowości i sprawności eksploatacyjno-technicznej instalacji systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu - SSWiN oraz systemu Kontroli Dostępu- SKD 1 szt. Poznańskie Centrum Dziedzictwa
Gdańska 2
61-123, Poznań
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Oświadczenie o podpisaniu umowy - Zapoznaliśmy się ze wzorem umowy i nie wnosimy w stosunku do niego żadnych uwag, a w przypadku wyboru naszej oferty, podpiszemy umowę na warunkach w nim określonych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenia - Akceptujemy załączone do treści zapytania oświadczenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 291