Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MZO.271.8.2022 Remont łazienek, sal dydaktycznych oraz wykonanie bramy wjazdowej i ułożenie nawierzchni betonowej między bramą wjazdową a boiskiem przy Szkole Podstawowej nr 4 w Giżycku

Anna Bardzik
Gmina Miejska Giżycko Oddział: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku
Termin:
Zamieszczenia : 15-04-2022 11:46:00
Składania : 05-05-2022 10:00:00
Otwarcia : 05-05-2022 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
cz. 1 parametry oprawy.pdf pdf 212.15 2022-04-19 08:15:30 Postępowanie
cz. 1 parametry oprawy.odt odt 12.9 2022-04-15 11:46:00 Postępowanie
cz. 1 przedmiar elektryka SP 4.pdf pdf 90.9 2022-04-15 11:46:00 Postępowanie
cz. 1 przedmiar sanitariaty.pdf pdf 37.5 2022-04-15 11:46:00 Postępowanie
cz. 1 przedmiar_sale 201, 106, 107, 305, 306 SP4_2022.pdf pdf 63.44 2022-04-15 11:46:00 Postępowanie
cz. 2 mapa -nawierzchnia SP4 2022.pdf pdf 1845.57 2022-04-15 11:46:00 Postępowanie
cz. 2 przedmiar_Wjazd SP 4 2022.pdf pdf 37.54 2022-04-15 11:46:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu SP 4.pdf pdf 199.66 2022-04-15 11:46:00 Postępowanie
opinia konserwatora zabytków SP4.pdf pdf 64.55 2022-04-15 11:46:00 Postępowanie
SST budowlana SP 4_2022.pdf pdf 198.32 2022-04-15 11:46:00 Postępowanie
SWZ SP4 - remont sal, sanitatiatów i wjazd.pdf pdf 1124.02 2022-04-15 11:46:00 Postępowanie
załączniki 1-5 do SWZ w wersji edytowalnej.docx docx 35 2022-04-15 12:43:52 Postępowanie
informacja z otwarcie ofert SP4.pdf pdf 203.25 2022-05-06 07:43:51 Publiczna wiadomość
unieważnienie sp4 sale i lazienki.pdf pdf 186.93 2022-05-13 09:40:46 Publiczna wiadomość
ogłoszenie wybór najkorzystniejszej.pdf pdf 214.91 2022-05-24 11:26:29 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-24 11:26 Anna Bardzik Zamawiający publikuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej na zadanie pod nazwą "Remont łazienek, sal dydaktycznych i ułożenie nawierzchni betonowej między bramą wjazdową a boiskiem przy Szkole Podstawowej nr 4 w Giżycku" CZĘŚĆ 2 ZADANIA w zakresie wykonania bramy i ułożenia nawierzchni betonowej.

ogłoszenie wybór naj [...].pdf

2022-05-24 11:23 Anna Bardzik Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2022-05-13 09:40 Anna Bardzik Zamawiający publikuje informację o unieważnieniu części 1 zamówienia obejmującej remont łazienek i sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 4 w Giżycku

unieważnienie sp4 sa [...].pdf

2022-05-06 07:43 Anna Bardzik Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych publikuje informację z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].pdf

2022-05-04 07:51 Anna Bardzik Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert,udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia następujące kwoty:

Część 1 zamówienia- remont łazienek i sal dydaktycznych 168 764,61 zł brutto,
część 2 zamówienia - wykonanie bramy wjazdowej i ułożenie 90 773,03 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 556