Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących

Deadlines:
Published : 12-04-2022 12:45:00
Placing offers : 15-04-2022 11:10:00
Offers opening : 15-04-2022 11:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. we Włodawie zaprasza do składania ofert na dostawę materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym Spółki.

Miejsce dostawy: MPGK Spółka z o.o., ul. Żołnierzy WiN 22, 22-200 Włodawa.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zaproszenie do składania ofert.pdf pdf 240.51 2022-04-12 12:45:00 Subject of the order
Załącznik nr 1 _Zestawienie materiałów.pdf pdf 340.63 2022-04-12 12:45:00 Subject of the order
Załącznik nr 1 _Zestawienie materiałów.docx docx 34.68 2022-04-12 12:45:00 Subject of the order
Załącznik nr 2_Formularz ofertowy.docx docx 26.7 2022-04-12 12:45:00 Subject of the order
Załącznik nr 2_ZMODYFIKOWANY_Formularz ofertowy.docx docx 53.75 2022-04-12 18:10:16 Public message
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 128.11 2022-04-15 11:34:09 Public message
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 148.8 2022-04-19 09:56:04 Public message

Announcements

2022-04-19 09:56 Edyta Kozłowska - Lejko Szanowni Państwo,
w załączeniu Informacja o wyborze oferty.
Z poważaniem, Edyta Kozłowska-Lejko

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-04-15 11:34 Edyta Kozłowska - Lejko Szanowni Państwo,
w załączeniu Informacja z otwarcia ofert.
Z poważaniem, Edyta Kozłowska-Lejko

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-04-12 18:10 Edyta Kozłowska - Lejko Szanowni Państwo,
w załączeniu ZMODYFIKOWANY Formularz ofertowy, którego integralną część stanowi formularz cenowy w którym Wykonawca zobowiązany jest wypełnić ceny jednostkowe gross oraz wartość gross dla każdej pozycji asortymentowej.
Uwaga: Prosimy o składanie ofert wyłącznie na załączonym zmodyfikowanym Formularzu ofertowym.
Z poważaniem, Edyta Kozłowska-Lejko

Załącznik nr 2_ZMODY [...].docx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących zgodnie z załączonym Formularzem ofertowym

Zaproszenie do skład [...].pdf

Załącznik nr 1 _Zest [...].pdf

Załącznik nr 1 _Zest [...].docx

Załącznik nr 2_Formu [...].docx

1 set Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej we Włodawie
Żołnierzy WiN 22
22-200, Włodawa
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2977 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 2- 3 robocze od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Minimalna wartość zamówienia (w przypadku wysyłki kurierem): 100,00 zł. - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Zobowiązanie do nieodpłatnego odbioru zużytych tuszy i tonerów w kodzie 16 02 14 - zakupionych w ramach zawartej umowy z wykorzystaniem Kart Przekazania Odpadu generowanych elektronicznie w Bazie danych odpadowych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 406