Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ROPS.VIII.2205.10.2022 Zakup (wraz z dostawą i wniesieniem) mebli na potrzeby wyposażenia punktu Centrum Integracji Cudzoziemców w Lesznie w związku z realizacją projektu „Budowanie struktur dla integracji cudzoziemców w Polsce – etap II – pilotaż Centrów Integracji Cudzoziemców” współfinansowanego ze środków Programu Krajowego na lata 2014-2020 Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.

Deadlines:
Published : 06-04-2022 14:46:00
Placing offers : 13-04-2022 23:59:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe - meble.pdf pdf 498.15 2022-04-06 14:46:00 Proceeding
Protokół z postępowania.pdf pdf 263.58 2022-04-20 10:36:46 Public message
sprostowanie do wyboru wykonawcy.pdf pdf 241.75 2022-04-25 15:09:57 Public message

Announcements

2022-04-25 15:09 Kajetan Walczak sprostowanie do protokołu wyboru

sprostowanie do wybo [...].pdf

2022-04-20 10:36 Kajetan Walczak Protokół z postępowania

Protokół z postępowa [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zadanie częściowe nr 1 - Regał narożny na książki szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zapytanie ofertowe 1 pc. - (0)
2 Zadanie częściowe nr 2 - Składane stoły do sali szkoleniowej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zapytanie ofertowe 4 pc. - (0)
3 Zadanie częściowe nr 3 - Składane stoły warsztatowe szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zapytanie ofertowe 2 pc. - (0)
4 Zadanie częściowe nr 4 - Krzesła konferencyjne typu SAMBA szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zapytanie ofertowe 12 pc. - (0)
5 Zadanie częściowe nr 5 - Krzesła szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zapytanie ofertowe 8 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do dnia 29.04.2022r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Specyfikacja techniczna oferowanego produktu - Wykonawca złoży wraz z formularzem ofertowym specyfikację techniczną oferowanego produktu w języku polskim wraz ze zdjęciem produktu oraz poświadczenia spełniania wszystkich parametrów technicznych oferowanego produktu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 401