Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-03-2022 08:57:00 |
Składania : | 08-04-2022 12:30:00 |
Otwarcia : | 08-04-2022 13:00:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FP |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Tryb postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09.2019r.). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:
Regulamin dostępny jest również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 4.
Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129z póżn. zm.).
2. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Wykonanie robót odtworzeniowych nawierzchni po robotach ziemnych ZWiK Sp. z o.o. w Świnoujściu”, Zakres podstawowych robót odtworzeniowych stanowi załącznik nr 1 do oferty.
Podstawowe założenia co do warunków technicznych odtworzenia nawierzchni poboczy i zieleńców w pasie drogowym dla Wykonawcy określa załącznik nr 1 do siwz.
Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do prac otrzyma od Zamawiającego szczegółową informację o warunkach odtworzenia nawierzchni pasa drogowego narzucone Zamawiającemu przez Właściciela pasa drogowego.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
3.2. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji jednostkowego zlecenia najpóźniej w terminie dwóch dni od dnia otrzymania zlecenia.
3.3. Termin zakończenia prac będzie każdorazowo określany w jednostkowym zleceniu w zależności od zakresu prac.
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą w postaci elektronicznej, a następnie dla najkorzystniejszej oferty w formie pisemnej:
4.1. wypełniony w całości załącznik nr 1 do oferty – zakres prac odtworzeniowych
4.2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w SIWZ – załącznik nr 2 do oferty
4.3. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. Dopuszczalne jest złożenie przez Wykonawcę wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego.
4.4. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik,
4.5. zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do oferty
4.6. Wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone podwykonawcom – załącznik nr 4 do oferty
4.7. referencje potwierdzające, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) Wykonawca wykonał co najmniej 3 roboty budowlane, polegające na robotach drogowych, odtworzeniowych w technologii odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 złotych brutto dla każdego zamówienia. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.
4.8. wykaz osób, które ze strony Wykonawcy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - załącznik nr 5 do oferty
4.9. Oświadczenie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane – załącznik nr 6 do oferty
4.10. oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualną polisę ubezpieczeniową z sumą ubezpieczenia na jedno lub wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 50.000,00 zł(Polisa do wglądu przed podpisaniem umowy) – załącznik nr 7 do oferty
4.11.oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego - załącznik nr 8 do oferty
4.12. oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy (podmiotu zbiorowego) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 9 do oferty
4.13. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, UWAGA! Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie oświadczenie odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku od towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych – załącznik nr 10 do oferty
4.14. oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 11 do oferty.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. 4.2., 4.3., 4.11., 4.12., 4.13., 4.14).
5. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto – 100 % ,
6. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2022-04-14 09:18 | Karolina Szczawińska | Zamawiający publikuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej - pismo nr EA/PW/NI/0392/99/2022/KSz |
2022-04-08 14:31 | Karolina Szczawińska | Zamawiający publikuje informację z otwarcia ofert - pismo nr EA/PW/NI/0375/89/2022/KSz |
2022-04-08 12:52 | Karolina Szczawińska | Zamawiający publikuje informację o środkach zabezpieczonych na realizację zadania. |
Komunikaty