Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 08/2022/KSz Wykonanie robót odtworzeniowych nawierzchni po robotach ziemnych ZWiK Sp. z o.o. w Świnoujściu

Karolina Szczawińska
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Świnoujście Oddział: Dział inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 17-03-2022 08:57:00
Składania : 08-04-2022 12:30:00
Otwarcia : 08-04-2022 13:00:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FP
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


1.         Tryb postępowania

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09.2019r.). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:

http://bip.um.swinoujscie.pl/artykul/1097/20732/regulamin-wewnetrzny-w-sprawie-zasad-form-i-trybu-udzielania-zamowien-na-wykonanie-robot-budowlanych-dostaw-i-uslug

Regulamin dostępny jest również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 4.

Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129z póżn. zm.).

2.         Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Wykonanie robót odtworzeniowych nawierzchni po robotach ziemnych ZWiK Sp. z o.o. w Świnoujściu”, Zakres podstawowych robót odtworzeniowych stanowi załącznik nr 1 do oferty.

Podstawowe założenia co do warunków technicznych odtworzenia nawierzchni poboczy i zieleńców w pasie drogowym dla Wykonawcy określa załącznik nr 1 do siwz.

Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do prac otrzyma od Zamawiającego szczegółową informację o warunkach odtworzenia nawierzchni pasa drogowego narzucone Zamawiającemu przez Właściciela pasa drogowego.


3.  Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

3.1. Umowa zostanie zawarta na okres 36 miesięcy. Zamawiający każdorazowo wystawiał będzie jednostkowe zlecenie na realizację danych prac.

3.2. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji jednostkowego zlecenia najpóźniej w terminie dwóch dni od dnia otrzymania zlecenia.

3.3. Termin zakończenia prac będzie każdorazowo określany w jednostkowym zleceniu w zależności od zakresu prac.

4. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą  w postaci elektronicznej, a następnie dla najkorzystniejszej oferty w formie pisemnej:

Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) zawiera formularz oferty oraz następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

 4.1. wypełniony w całości załącznik nr 1 do oferty – zakres prac odtworzeniowych

 4.2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w SIWZ – załącznik nr 2 do oferty

 4.3. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. Dopuszczalne jest złożenie przez Wykonawcę wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji   o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego.

4.4. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik,

4.5. zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do oferty

4.6. Wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone podwykonawcom – załącznik nr 4 do oferty

4.7. referencje potwierdzające, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) Wykonawca wykonał co najmniej 3 roboty budowlane, polegające na robotach drogowych, odtworzeniowych w technologii odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 złotych brutto dla każdego zamówienia. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.

4.8. wykaz osób, które ze strony Wykonawcy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - załącznik nr 5 do oferty

4.9. Oświadczenie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane – załącznik nr 6 do oferty

4.10. oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualną polisę ubezpieczeniową z sumą ubezpieczenia na jedno lub wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 50.000,00 zł(Polisa do wglądu przed podpisaniem umowy) – załącznik nr 7 do oferty

4.11.oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego - załącznik nr 8 do oferty

4.12. oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy (podmiotu zbiorowego) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 9 do oferty

4.13. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, UWAGA! Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie oświadczenie odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku od towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych – załącznik nr 10 do oferty

4.14. oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 11 do oferty.

 

W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. 4.2., 4.3., 4.11., 4.12., 4.13., 4.14).

 5. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej

Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto – 100 % ,

6. Wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
9. siwz-publikacja.docx docx 3454.66 2022-03-17 08:57:00 Postępowanie
siwz.pdf pdf 11947.75 2022-03-17 08:57:00 Postępowanie
informacja o środkach zabezpieczonych na realizację zadania.docx docx 60.77 2022-04-08 12:52:31 Publiczna wiadomość
informacja o środkach zabezpieczonych na realizację zadania.pdf pdf 206.7 2022-04-08 12:52:31 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.docx docx 61.22 2022-04-08 14:31:47 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 207.46 2022-04-08 14:31:47 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.docx docx 63.69 2022-04-14 09:18:54 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 323.4 2022-04-14 09:18:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-14 09:18 Karolina Szczawińska Zamawiający publikuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej - pismo nr EA/PW/NI/0392/99/2022/KSz

informacja o wyborze [...].docx

informacja o wyborze [...].pdf

2022-04-08 14:31 Karolina Szczawińska Zamawiający publikuje informację z otwarcia ofert - pismo nr EA/PW/NI/0375/89/2022/KSz

informacja z otwarci [...].docx

informacja z otwarci [...].pdf

2022-04-08 12:52 Karolina Szczawińska Zamawiający publikuje informację o środkach zabezpieczonych na realizację zadania.

informacja o środkac [...].docx

informacja o środkac [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu proszę załączyć wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w pkt. 8 siwz. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 631