Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Adm.VI.223.9.2022 Usługa bieżącej konserwacji oraz napraw awaryjnych instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem badań pięcioletnich w zakresie instalacji odgromowych

Termin:
Zamieszczenia : 15-03-2022 12:16:00
Składania : 22-03-2022 14:00:00
Otwarcia : 22-03-2022 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: "ZASADY POSTĘPOWANIA DLA ZAMÓWIEŃ PRZEPROWADZANYCH W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO w WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM  w ŁODZI".


Przedmiot zamówienia: usługa bieżącej konserwacji oraz wykonywanie napraw awaryjnych instalacji elektrycznych, słaboprądowych i niskiego napięcia w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi wraz z wykonaniem badań pięcioletnich w zakresie instalacji odgromowych.


Umowa będzie obowiązywać od 1 kwietnia 2022 r. do 31 marca 2023 r.


Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Oferenta odpowiednich kwalifikacji do realizacji przedmiotu umowy - dysponowania osobą/osobami posiadającą/cymi uprawnienia G1 w zakresie eksploatacji i dozoru.  

Oferent spełni powyższy warunek, gdy:

1. w formularzu ofertowym złoży oświadczenie o dysponowaniu osobą/osobami posiadającą/cymi ww. kwalifikacje,

2. na pisemne wezwanie Zamawiającego Oferent przedstawi ww. uprawnienia.



UWAGA:

Ilość roboczogodzin wskazana w formularzu ofertowym ma wyłącznie charakter orientacyjny i służy tylko do porównania ofert. 


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia 2022.docx docx 31.87 2022-03-15 12:16:00 Kryterium
Załącznik Nr 2 - Istotne postanowienia umowy.docx docx 39.82 2022-03-15 12:16:00 Kryterium
Załącznik Nr 3 - Zasady postępowania ofertowego.docx docx 26.38 2022-03-15 12:16:00 Kryterium
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.docx docx 23.41 2022-03-23 13:54:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-28 13:47 Tomasz Grabowski Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi informuje, iż 28 marca 2022 r. została zawarta umowa z z firmą Kor-el Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Gimnastycznej 132, której przedmiotem jest konserwacja instalacji elektrycznej, słaboprądowej i niskiego napięcia w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi oraz wykonanie badań pięcioletnich w zakresie instalacji odgromowych.
Umowa została zawarta na kwotę 26 568,00 zł brutto.
Tomasz Grabowski
2022-03-23 13:54 Tomasz Grabowski Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi zamieszcza informację o wyborze oferty najkorzystniejszej.
Dziękujemy za udział w postępowaniu.
Tomasz Grabowski

informacja o wyborze [...].docx

2022-03-21 15:06 Tomasz Grabowski Zamawiający informuje, iż w prowadzonym postępowaniu wpłynęły następujące pytania:
Pkt. 2.2 - Proszę o przedstawienie ilości obwodów i punktów odbiorczych podlegających kontroli.
Pkt. 2.3 - Jaka jest ilość urządzeń różnicowoprądowych i ROP-ów? Proszę o wykaz urządzeń DPX wraz z ich lokalizacją oraz ile razy w okresie obowiązywania umowy zamawiający planuje wykonania ww. testów (wykonywane są przy przeglądzie pożarowym). Z uwagi na brak stosownych informacji w treści postępowania oraz załączonej dokumentacji proszę o wskazanie ilości i rozmieszczenia wszystkich aparatów podlegających kontroli.
Pkt. 2.4 - Z uwagi na brak stosownych informacji w treści postępowania oraz załączonej dokumentacji proszę o wskazanie ilości i rozmieszczenia wszystkich aparatów podlegających kontroli.
Pkt. 2.5 - Z uwagi na brak stosownych informacji w treści postępowania oraz załączonej dokumentacji proszę o wskazanie ilości i rozmieszczenia wszystkich aparatów podlegających kontroli.
Pkt. 2.6 - Z uwagi na brak stosownych informacji w treści postępowania oraz załączonej dokumentacji proszę o wskazanie ilości i rozmieszczenia wszystkich aparatów podlegających kontroli.
Pkt. 2.7 - Czy za wyjątkiem przeglądu prawnie wymaganego Zamawiający wymaga wykonania przeglądu dodatkowego?
Pkt. 2.8 - W treści postępowania Zamawiający nie przedstawił żadnych informacji o opisywanym systemie. Proszę o doprecyzowanie struktury i ilości elementów)
Pkt. 2.9 - Z uwagi na brak informacji w treści postępowania proszę o wskazanie ilości i rozmieszczenia wszystkich elementów podlegających konserwacji.
Pkt. 2.10 - W jaki sposób rozliczany będzie czas poświęcony na przedmiotowe pomiary? Czy zamawiający oczekuje że wykonawca będzie świadczył taką usługę w ramach wynagrodzenia podstawowego czy godziny poświęcone na tą czynność będą każdorazowo przeliczane jako iloczyn godzin i zadeklarowanej stawki godzinowej?
Pkt. 2.13 - Podczas wizji lokalnej otrzymano informację, że ostatnie badania miały miejsce w lipcu 2019 co wskazuje na kolejne badania 5-letnie w terminie do lipca 2024, czy Zamawiający wymaga wykonania badań dodatkowych w okresie obowiązywania umowy?
Pkt. 2.14 - Z uwaga na brak jakichkolwiek informacji w treści postępowania proszę o wskazanie ilości punktów oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego oraz podanie producenta.
Pkt. 2.16 - Czy zamawiający posiada własny plan przeglądów oświetlenia czy też jest on do ustalenia?
Pkt. 2.17 - W jakich dniach oraz godzinach nasi specjaliści mają pozostawać do państwa dyspozycji? Czy obejmuje to okres poza godzinami pracy sądu? W jaki sposób rozliczany będzie czas poświęcony na udzielanie konsultacji? Czy zamawiający oczekuje że wykonawca będzie świadczył taką usługę w ramach wynagrodzenia podstawowego, czy godziny poświęcone na tą czynność będą każdorazowo przeliczane jako iloczyn godzin i zadeklarowanej stawki godzinowej?
Pkt. 2.19 - Czy wskazany zakres godzinowy obejmuje również weekendy i inne dni ustawowo wolne od pracy? Czy Zamawiający przewiduje wymianę źródeł oświetlenia w miejscach trudno dostępnych i wymagających zastosowania specjalistycznych środków (elewacja od ulicy Piotrkowskiej) również w terminie 24h?
Pkt. 3.12 - Czy Zamawiający może przedstawić stosowną dokumentację wskazanych instalacji jak schematy oraz opisy i DTR?
Pkt. 6 - Czy cena oferowana przez wykonawcę ma uwzględniać również części zamienne systemu zamawiającego takie jak np. zabezpieczenia? Czy materiały uwzględnione w kalkulacji traktujemy jako dostarczenie rozwiązania tymczasowego celem przywrócenia działania pracy systemu do momentu ustalenia planowej naprawy patrz pkt. 5?
Pkt. 9 - Czy zamawiający udostępni celem prawidłowej wyceny stosowne schematy rozdzielnic oraz obwodów? Z samych nazw rozdzielnic nie wynika ilość instalacji, punktów i systemów podlegających przedmiotowy postępowania.


Zamawiający udziela odpowiedzi:
Ad. 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.9, 3.12, 9 – Zamawiający nie dysponuje gotowym zestawieniem ilościowym. Posiada natomiast obszerną dokumentację w wersji papierowej, którą może udostępnić Wykonawcy do wglądu w siedzibie Sądu, po uprzednim złożeniu wniosku w tym zakresie.
Ad. 2.7 – Zamawiający nie wymaga wykonania przeglądu dodatkowego.
Ad. 2.8 – Zamawiający posiada zamontowane urządzenia firmy Roger w ilości 13 szt., karty w ilości około 200 szt., program do obsługi (PR MASTER wersja 4) zainstalowany jest na jednym stanowisku roboczym.
Ad. 2.10 – Zamawiający za przedmiotową usługę ustalił w warunkach zapytania ofertowego wynagrodzenie ryczałtowe. Oznacza to, że wszystkie czynności, które realizował będzie Wykonawca muszą być skalkulowane w cenie oferty. Wyjątek stanowią awarie i naprawy, gdzie rozliczenie z Wykonawcą odbywać się będzie w oparciu o cenę roboczogodziny podaną w ofercie.
Ad. 2.13 – Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia dodatkowych badań. Jednocześnie Zamawiający wykreśla zapis w pkt 2 ppkt 2.13.
Ad. 2.14 – Szacowana ilość oświetlenia awaryjnego – około 80 szt., przykładowy producent – AWEX.
Ad. 2.16 – Zamawiający nie posiada planu przeglądu oświetlenia, pozostaje on do ustalenia z wybranym Wykonawcą.
Ad. 2.17 – Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć w jakich dniach i godzinach niezbędne będą konsultacje telefoniczne. Zwyczajowo odbywają się one od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sądu, w sytuacjach nagłych nie wyklucza się konsultacji poza godzinami pracy lub w dni wolne od pracy. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za konsultacje.
Ad. 2.19 – Zamawiający określił czas wymiany w „Opisie przedmiotu zamówienia”
Ad. 6 – Kalkulacja cenowa musi zostać przedstawiona każdorazowo Zamawiającemu w przypadku usunięcia awarii lub w przypadku czynności konserwacyjnych wykraczających poza zakres umowy. Kalkulacja taka będzie uwzględniała koszty niezbędnych części oraz stawkę roboczogodziny wynikającej z umowy.

Zamawiający informuje, iż nie przedłuża terminu składania ofert.
2022-03-17 14:08 Tomasz Grabowski Zamawiający informuje, iż do prowadzonego postępowania wpłynęło następujące pytanie: Proszę o informację czy istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na obiekcie?
Odpowiedź: Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na obiekcie w godzinach 8.00-15.00 od poniedziałku do piątku.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa bieżącej konserwacji oraz napraw awaryjnych instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem badań pięcioletnich w zakresie instalacji odgromowych Należy wpisać kwotę ryczałtową za cały okres obowiązywania umowy. 1 szt. Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi
Piotrkowska 135
90-434, Łódź
(0)
2 Stawka za roboczogodzinę - 30 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się"

Załącznik Nr 1 - Opi [...].docx

(0)
4 Istotne postanowienia umowy - Załącznik Nr 2. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik Nr 2 - Ist [...].docx

(0)
5 Zasady postępowania dla zamówień prowadzonych w procedurze zapytania ofertowego - Załącznik Nr 3. Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się"

Załącznik Nr 3 - Zas [...].docx

(0)
6 Oświadczenie Oferenta - Dysponuję osobą/osobami posiadającą/cymi uprawnienia G1 w zakresie eksploatacji i dozoru. Proszę potwierdzić wpisując "Dysponuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 680