Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZO-4/II/2022 Dostawa tonerów i tuszy.

Deadlines:
Published : 25-02-2022 09:50:00
Placing offers : 04-03-2022 09:00:00
Offers opening : 04-03-2022 09:00:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



Istotne warunki realizacji zamówienia


1. Zlecenie realizowanie będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia otrzymania zlecenia.

2. Zamówienie dotyczy tylko oryginalnych materiałów, oryginalnie zapakowanych, niedopuszczalne są zamienniki i materiały regenerowane.

3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości wymienionych materiałów oraz możliwość zakupu innego asortymentu z uwagi na ewentualne zakupy nowego sprzętu.

4. Zamówienie dodatkowe nie przekroczy 10% zamówienia podstawowego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

2022-03-16 09:34 Alicja Setecka Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie ze względu na przekroczenie kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego postępowania.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 HP Color Laser Jet CM 1312 MFP 6 set - (0)
2 HP DJ D4260 2 set - (0)
3 HP OFFICEJET 6950,6960,6970 6 set - (0)
4 HP LASER JET 1020 5 pc. - (0)
5 HP LASER JET P2055d 6 pc. - (0)
6 HP LJ 1000 4 pc. - (0)
7 HP LJ P2055 2 pc. - (0)
8 HP LJ P1606dn 4 pc. - (0)
9 KYOCERA M2040dn 3 pc. - (0)
10 KYOCERA FS 3900DN 20 pc. - (0)
11 KYOCERA M8124 3 set - (0)
12 KYOCERA KM 3050 4 pc. - (0)
13 KONICA MINOLTA (toner TN 321CMYK) 5 pc. - (0)
14 KYOCERA 3501i 4 pc. - (0)
15 FAX PANASONIC KX FL 613 1 pc. - (0)
16 HP LASER JET PRO 400 M401 4 pc. - (0)
17 KONICA MINOLTA C BIZHUB C224e 4 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 5 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. W przypadku uszkodzonego materiału zapewni wymianę na nowy, pozbawiony wad. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 412