Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.4.2022 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rewitalizacji Placu Św. Wojciecha wraz z zagospodarowaniem skweru przy ul. Smukalskiej na os. Piaski w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 16-02-2022 13:29:00
Składania : 24-02-2022 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

O G Ł O S Z E N I E

O ZAPYTANIU  OFERTOWYM

NR WIM.271.2.4.2022 z dnia 16.02.2022 r.

  (w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)


     


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

      

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.


Nazwa zadań:

Rewitalizacja Placu Świętego Wojciecha os. Piaski (Program BBO),

Zagospodarowanie skweru przy ul. Smukalskiej na os. Piaski (Program BBO).


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej rewitalizacji Placu Świętego Wojciecha wraz z zagospodarowaniem skweru przy ul. Smukalskiej na os. Piaski, na działkach o nr. ew. 1/39, 2/46 w obrębie ew. 0304 w Bydgoszczy.

Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1 pod nazwą OPZ.


3. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej,

3) posiadanie doświadczenia – 1 wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i  wartością przedmiotowi zamówienia.


4. Załączniki do ogłoszenia:

1) opis przedmiotu zamówienia,

2) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta),

3) dokumentacja fotograficzna – 7 ujęć,

4) wypis i wyrys z ewidencji gruntu,

5) kopia mapy zasadniczej z zaznaczonym obszarem inwestycji,

6) Uchwała XXVI/799/2000 Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 28 czerwca 2000 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osiedla Piaski – Górny Taras w Bydgoszczy,

7) wzór umowy,

8) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.


Wybranemu wykonawcy zostanie przekazana mapa do celów projektowych (matryca) opracowana przez Miejską Pracownię Geodezyjną.

             

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1 Kryterium oceny ofert.

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu  i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.

6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia:  

5 m-cy od daty zawarcia umowy.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:  

Paulina Stępniak,  inspektor nadzoru WIM (inspektor nadzoru br. konstrukcyjno - budowlana) – - tel. (52) 58 58 215,

Magdalena Janiak, Inspektor WIM (koordynator) – tel. (52) 58 58 209,


Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: magdalena.janiak@um.bydgoszcz.pl


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 24.02.2022 r. o godz. 9.00.

10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 2) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3.3,

2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 2 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).


Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-2 załączników nie będą rozpatrywane.       


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.            

              


Bydgoszcz, dnia  16.02.2022 r.                                                                                            ZASTĘPCA DYREKTORA

                                                                                                                                       WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                                       URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

                                                                                                                                             SEBASTIAN FIFIELSKI


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał 1 -opz.pdf pdf 312.39 2022-02-16 13:29:00 Postępowanie
zał. 2 - WWU- wykaz wykonanych usług.pdf pdf 260.81 2022-02-16 13:29:00 Postępowanie
zał. 3 dokumentacja fotograficzna.pdf pdf 1249.52 2022-02-16 13:29:00 Postępowanie
zał. 4 - wypisy i wyrysy.pdf pdf 310.32 2022-02-16 13:29:00 Postępowanie
zał. 5 mapa zasadnicza.pdf pdf 929.23 2022-02-16 13:29:00 Postępowanie
zał. 6 - mpzp.pdf pdf 464.71 2022-02-16 13:29:00 Postępowanie
zał. 7 - wzór umowy.pdf pdf 562.73 2022-02-16 13:29:00 Postępowanie
zał. 8 - rodo.pdf pdf 195.83 2022-02-16 13:29:00 Postępowanie
Rewitalizacja Placu św. Wojciecha i Skweru przy ul Smukalskiej wynik.pdf pdf 32.01 2022-02-28 15:49:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-28 15:49 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Rewitalizacja Placu [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rewitalizacji Placu Św. Wojciecha wraz z zagospodarowaniem skweru przy ul. Smukalskiej na os. Piaski w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 5 miesięcy od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 390