Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie systemu zabezpieczenia p-poż. klatki schodowej budynku Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”

Termin:
Zamieszczenia : 16-02-2022 13:05:00
Składania : 07-03-2022 10:00:00
Otwarcia : 07-03-2022 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
POZWOLENIE NA BUDOWĘ_27_01_2022.pdf pdf 7784.65 2022-02-16 13:05:00 Postępowanie
SWZ klapy1.docx docx 174.45 2022-02-16 13:05:00 Postępowanie
dokumentacja techniczna12.rar rar 49609.69 2022-02-23 15:01:57 Postępowanie
SWZ klapy1 zmiany.docx docx 175.25 2022-02-23 15:02:08 Postępowanie
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 46.28 2022-02-23 15:02:14 Postępowanie
SWZ klapy1 zmiany2.docx docx 175.85 2022-03-02 15:45:58 Postępowanie
odpowiedź na pytanie.pdf pdf 38.33 2022-02-22 15:31:51 Publiczna wiadomość
odpowiedź na pytanie.pdf pdf 40.91 2022-02-23 14:37:37 Publiczna wiadomość
informacja o zmianie SWZ.doc doc 1115 2022-02-23 14:57:35 Publiczna wiadomość
SWZ klapy1 zmiany.docx docx 175.25 2022-02-23 14:57:35 Publiczna wiadomość
dokumentacja techniczna12.rar rar 49609.69 2022-02-23 14:57:35 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 46.28 2022-02-23 14:57:35 Publiczna wiadomość
zmiana swz 2.pdf pdf 99.09 2022-03-02 15:45:24 Publiczna wiadomość
unieważnienie.pdf pdf 41.87 2022-03-07 14:19:32 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-07 14:19 Anna Wandzik INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na wykonanie systemu zabezpieczenia p-poż. klatki schodowej budynku Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”

Zamawiający, informuje o unieważnieniu postępowania, na realizację przedmiotowego zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, ze zm.), zwanej dalej Pzp.


Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 ust. 1) ustawy Pzp.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo nie złożono żadnej oferty.

Podstawa faktyczna unieważnienia postępowania: W wyznaczonym terminie 07.03.2022 r. do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta. Dlatego też Zamawiający unieważnia postępowanie.

unieważnienie.pdf

2022-03-07 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 1 471 804,53 zł brutto.
2022-03-02 15:45 Anna Wandzik
Informacja o zmianie SWZ
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na wykonanie systemu zabezpieczenia p-poż. klatki schodowej budynku Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”

Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 286 ust. 1 PZP dokonał zmian SWZ polegających na wprowadzeniu płatności częściowych.

Zmiany SWZ polegają na:

- zmianie zapisu par. 3 pkt 2 Projektu Umowy (stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ), który otrzymuje brzmienie: „Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie do 30.11.2022 r. z tym że do dnia 15.08.2022 r. należy wykonać system klap dymowych, instalację elektryczną, niskoprądową, natomiast do 30.11.2022 r. należy wykonać wymianę stolarki drzwiowej, podłączenie jej do systemu oddymiania, prace malarskie i wykończeniowe oraz pozostałe prace ujęte w dokumentacji technicznej.
Pod pojęciem zrealizowania przedmiotu umowy Zamawiający rozumie wykonanie wszystkich czynności związanych z realizacją przedmiotu umowy w sposób umożliwiający przejęcie go przez Zamawiającego, tj. bez istotnych wad, usterek lub niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz zgłoszenie do Zamawiającego faktu zakończenia realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający przeprowadzi odbiór częściowy po wykonaniu pierwszego etapu prac wskazanych powyżej do wykonania w terminie do 15.08.2022 r.”
- zmianie zapisu par. 5 pkt 2 Projektu Umowy (stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ), który otrzymuje brzmienie : „2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie obliczone kosztorysami powykonawczymi z zastosowaniem stawek określonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Wynagrodzenie nie może przekroczyć kwoty określonej w kosztorysie ofertowym Wykonawcy.”
- zmianie zapisu par. 5 pkt 7-11 Projektu Umowy (stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ), które otrzymują brzmienie: „7. Wykonanie robót przez Wykonawcę Strony potwierdzą w częściowym i końcowym protokole odbioru robót.
8. Zapłata należności nastąpi po ukończeniu pierwszego i drugiego etapu przedmiotu umowy przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonych faktur. Do faktur, pod rygorem braku płatności przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć oświadczenia wszystkich Podwykonawców oraz dalszych Podwykonawców o braku jakichkolwiek wymagalnych należności Podwykonawcy względem Wykonawcy (oraz odpowiednio dalszych Podwykonawców względem Podwykonawcy) z tytułu zawartych umów o podwykonawstwo.
9. Rozliczenie przedmiotu umowy zostanie dokonane dwuetapowo, fakturami wystawionymi po zakończeniu pierwszego i drugiego etapu przedmiotu umowy, określonych w par. 3 ust. 2 niniejszej umowy.
10. Podstawą do wystawienia faktur są protokoły odbioru robót wraz z pisemnym potwierdzeniem usunięcia ewentualnych nieistotnych wad i usterek oraz kosztorysy powykonawcze sprawdzone przez upoważnionego inspektora nadzoru i zatwierdzone przez Zamawiającego.
11. Płatność odbędzie się przelewami na podane w fakturach konto bankowe Wykonawcy.”

zmiana swz 2.pdf

2022-02-23 14:57 Anna Wandzik
Informacja o zmianie SWZ
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji
na wykonanie systemu zabezpieczenia p-poż. klatki schodowej budynku Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”

Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 286 ust. 1 PZP dokonał zmian SWZ w zakresie terminu zakończenia zamówienia. Działając zgodnie z art. 286 ust. 3 PZP, Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 07.03.2022 r.

Zmiany SWZ polegają na:
- zmianie zapisu Rozdziału 4, który otrzymuje brzmienie: „Od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2022 r., z tym że do dnia 15.08.2022 r. należy wykonać system klap dymowych, instalację elektryczną, niskoprądową, natomiast do 30.11.2022 r. należy wykonać wymianę stolarki drzwiowej, podłączenie jej do systemu oddymiania, prace malarskie i wykończeniowe oraz pozostałe prace ujęte w dokumentacji technicznej”;
- zmianie zapisu Rozdziału 7 pkt 1, który otrzymuje brzmienie: „ 1. Termin związania ofertą. Wykonawca będzie związany ofertą od dnia terminu składania ofert do dnia 05.04.2022 r. przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.”;
- zmianie zapisu Rozdziału 14 pkt 1, który otrzymuje brzmienie: „1. Termin składania ofert.(…) Ofertę w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym należy złożyć pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bytom do dnia 07.03.2022 r. do godz. 10:00”;
- zmianie zapisu Rozdziału 16 pkt 4, który otrzymuje brzmienie: „Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING 92 1050 1230 1000 0002 0000 1857 do dnia 07.03.2022 r. z wpisaniem na tytule przelewu „wadium procedura na system ppoż”.(…)” ;
- zmianie zapisu Rozdziału 17 pkt 1, który otrzymuje brzmienie: „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.03.2022 r. o godz. 10:30.”;
- zmianie zapisu par. 3 pkt 2 Projektu Umowy (stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ), który otrzymuje brzmienie: „Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie do 30.11.2022 r. z tym że do dnia 15.08.2022 r. należy wykonać system klap dymowych, instalację elektryczną, niskoprądową, natomiast do 30.11.2022 r. należy wykonać wymianę stolarki drzwiowej, podłączenie jej do systemu oddymiania, prace malarskie i wykończeniowe oraz pozostałe prace ujęte w dokumentacji technicznej.
Pod pojęciem zrealizowania przedmiotu umowy Zamawiający rozumie wykonanie wszystkich czynności związanych z realizacją przedmiotu umowy w sposób umożliwiający przejęcie go przez Zamawiającego, tj. bez istotnych wad, usterek lub niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz zgłoszenie do Zamawiającego faktu zakończenia realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia odbioru częściowego po wykonaniu prac wskazanych powyżej do wykonania w terminie do 15.08.2022 r.”.
- dodaje się do folderu „dokumentacja techniczn1/instalacja niskoprądowa/ZALACZNIKI/PDF” pliki (7 szt) zawierające plany instalacji i schematy.

informacja o zmianie [...].doc

SWZ klapy1 zmiany.do [...].docx

dokumentacja technic [...].rar

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2022-02-23 14:37 Anna Wandzik ODPOWIEDŹ NA PYTANIA
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na wykonanie systemu zabezpieczenia p-poż. klatki schodowej budynku Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”

Działając na podstawie art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający informuje, iż w dniu 23.02.2022 r. wpłynęło zapytanie od Wykonawcy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, następującej o treści:

„W pliku BUP250_PT_IEN_101-105_plany inst IEN nie zaczytuje się podkład ze ścianami budynku. Brakuje również w dokumentacji IEN plików PDF.
Proszę o udostępnienie.?”

Odpowiedź Zamawiającego na powyższe pytanie jest następujące:
Zamawiający dołoży pliki PDF do dokumentacji IEN. Wszystkie informacje zawarte w pliku BUP250_PT_IEN_101-105_plany inst IEN znajdą się w załączonych plikach PDF.

odpowiedź na pytanie [...].pdf

2022-02-22 15:31 Anna Wandzik ODPOWIEDŹ NA PYTANIA
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na wykonanie systemu zabezpieczenia p-poż. klatki schodowej budynku Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”

Działając na podstawie art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający informuje, iż w dniu 22.02.2022 r. wpłynęło zapytanie od Wykonawcy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, następującej o treści:

„Proszę o wskazanie firmy wykonującej bieżącą obsługę i konserwację systemu SAP?”

Odpowiedź Zamawiającego na powyższe pytanie jest następujące:
Obecnie obsługą i konserwacją systemu SAP zajmuje się na zlecenie Zamawiającego firma Alarm Mega System z Katowic.

odpowiedź na pytanie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 611