Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 29/2022 Wykonanie usługi w zakresie odbioru i utylizacji odpadów powstałych z czyszczenia urządzeń sozotechnicznych (separatorów substancji ropopochodnych, osadników, piaskowników, myjni, separatorów tłuszczy znajdujących się przy stołówkach żołnierskich), wykonania przeglądów serwisowych w urządzeniach sozotechnicznych znajdujących się w kompleksach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiących tereny zamknięte. Usługa obejmuje również transport i przetworzenie odpadów powstałych w wyniku opróżnienia i wyczyszczenia w/w urządzeń.

Deadlines:
Published : 15-02-2022 13:35:00
Placing offers : 22-02-2022 09:00:00
Offers opening : 22-02-2022 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Zamawiający informuje ,że oferta może być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub może być złożona w formie skanu.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe _15_02_2022-sig.pdf pdf 320.84 2022-02-15 13:35:00 Proceeding
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy odpady wersja edytowalna.doc doc 86 2022-02-15 13:35:00 Proceeding
Zal.1a oswiadczenie o spelnianiu warunkow udzialu oraz brak poidstaw wykluczenia odpady.doc doc 48.5 2022-02-15 13:35:00 Proceeding
Załącznik nr 2 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 248.46 2022-02-15 13:35:00 Proceeding
Zał nr 3 Projekt umowy odpady.pdf pdf 401.93 2022-02-15 13:35:00 Proceeding
Zał. 3 do umowy Protokół odbioru prac.docx docx 26.85 2022-02-15 13:35:00 Proceeding
Zał.4 i 4a do umowy- Oświadczenia.docx docx 21.94 2022-02-15 13:35:00 Proceeding
protokoł z wyboru oferty na wykonanie usługi w zakresie odbioru i utylizacji odpadow.pdf pdf 845.41 2022-02-25 14:41:12 Public message

Announcements

2022-02-25 14:41 Dorota JAWOREK Protokół wyboru najkorzystniejszej oferty na wykonanie usługi w zakresie odbioru i utylizacji odpadów powstałych z czyszczenia urządzeń sozotechnicznych (separatorów substancji ropopochodnych, osadników, piaskowników, myjni, separatorów tłuszczy znajdujących się przy stołówkach żołnierskich), wykonania przeglądów serwisowych w urządzeniach sozotechnicznych znajdujących się w kompleksach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiących tereny zamknięte. Usługa obejmuje również transport i przetworzenie odpadów powstałych w wyniku opróżnienia i wyczyszczenia w/w urządzeń.

protokoł z wyboru of [...].pdf

2022-02-22 09:00 Buyer message Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 99 760,62 zł brutto.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2624 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni , po podpisaniu protokołu odbioru usługi. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - W terminie około 10 miesięcy od dnia podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 30.11.2022 r.. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 378