Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 4/z/2022 Remont elewacji budynku nr 3 przy ul. Solnej 19/23 w Poznaniu w systemie "zaprojektuj i wykonaj"

Termin:
Zamieszczenia : 14-02-2022 11:42:00
Składania : 03-03-2022 09:00:00
Otwarcia : 03-03-2022 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
4z2022.zip zip 2384.79 2022-02-14 11:42:00 Postępowanie
pytanie z 22.02.2022.pdf pdf 290.9 2022-02-22 14:40:50 Publiczna wiadomość
pytanie z 24.02.2022.pdf pdf 309.79 2022-02-24 15:12:00 Publiczna wiadomość
zmiana ogłoszenia_08d9f786-ae86-bbce-abc0-400001f0af28.pdf pdf 37 2022-02-24 15:12:00 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia 4z2022.pdf pdf 441.91 2022-03-03 10:28:24 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze -INTERNET.pdf pdf 529.59 2022-03-18 08:48:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-18 08:48 Zamówienia Publiczne 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu, ul. Bukowska 34, zwany dalej „Zamawiającym”, działając na podstawie art. 253 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej, „ustawą’’ informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-03-03 10:28 Zamówienia Publiczne Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty:

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-03-03 09:00 Komunikat Zamawiającego działając na podst. art. 222 ust. 4 oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 3 824 311,93 zł.
2022-02-24 15:12 Zamówienia Publiczne 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu, zwany dalej „Zamawiającym”, zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm. ), zwanej dalej „ustawą”, odpowiada na pytania wykonawców.

Zamawiającego zmienia termin składania i otwarcia ofert.: Termin składania ofert: 2022-03-03 09:00 Termin otwarcia ofert: 2022-03-03 09:30 Informacja oraz ogłoszenie w załączniku.

pytanie z 24.02.2022 [...].pdf

zmiana ogłoszenia_08 [...].pdf

2022-02-22 14:40 Zamówienia Publiczne 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu, zwany dalej „Zamawiającym”, zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm. ), zwanej dalej „ustawą”, odpowiada na pytania wykonawców.

Zamawiający ustala termin wizji lokalnej: w dniu 24.02.2022 r. o godz. 10.00
Zbiórka zainteresowanych : wejście do budynku od strony ul. Nowowiejskiego.

pytanie z 22.02.2022 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 542