Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 08-ZP-01-22-11 Usługi konserwacji i napraw awaryjnych urządzeń odprowadzania ścieków i ujęć wody w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG

Termin:
Zamieszczenia : 26-01-2022 13:03:00
Składania : 04-02-2022 09:00:00
Otwarcia : 04-02-2022 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 


Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które wykonawcy mogą składać oferty. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania: 

 ➢ część 1 – Usługa konserwacji i napraw awaryjnych oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków, separatorów ścieków i neutralizatorów zainstalowanych w kompleksach wojskowych w rejonie działania 15 WOG 

➢ część 2 – Usługa konserwacji i napraw awaryjnych ujęć wody podziemnej – studni głębinowych i hydroforni – stacji uzdatniania wody w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG


Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
08-ZP-01-22-11 - Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 133.04 2022-01-26 13:03:00 Postępowanie
08-ZP-01-22-11 - SWZ.pdf pdf 591.22 2022-01-26 13:03:00 Postępowanie
Zał. nr 1, 2, 3, 4 do SWZ.docx docx 46 2022-01-26 13:03:00 Postępowanie
Zał. nr 5A - Formularz cenowy cz. 1.docx docx 25.54 2022-01-26 13:03:00 Postępowanie
Zał. nr 5B - Formularz cenowy cz. 2.doc doc 111 2022-01-26 13:03:00 Postępowanie
Zał. nr 6, 6A, 6B, 6C, 7, 7A, 7B, 7C do SWZ.zip zip 174.89 2022-01-26 13:03:00 Postępowanie
Zał. nr 8A - Wzór umowy cz. 1.pdf pdf 422.35 2022-01-26 13:03:00 Postępowanie
Zał. nr 8B - Wzór umowy cz. 2.pdf pdf 424.88 2022-01-26 13:03:00 Postępowanie
08-ZP-10-22-11 - Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 101.62 2022-02-04 10:52:53 Publiczna wiadomość
08-ZP-01-22-11 - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 2.pdf pdf 440.28 2022-02-15 09:50:06 Publiczna wiadomość
08-ZP-01-22-11 - Uniewaznienie postępowania cz. 1.pdf pdf 257.76 2022-02-16 14:02:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-16 14:02 Klaudia Jaworek Informacja o unieważnieniu postępowania dla części 1

08-ZP-01-22-11 - Uni [...].pdf

2022-02-15 09:50 Klaudia Jaworek Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 2

08-ZP-01-22-11 - Inf [...].pdf

2022-02-04 10:52 Klaudia Jaworek Informacja z otwarcia ofert

08-ZP-10-22-11 - Inf [...].pdf

2022-02-04 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć następującą kwotę:
1) część 1 - 250 000,00 zł brutto, w tym: 240 000,00 zł na usługi konserwacji, 10 000,00 zł na usługi napraw awaryjnych
2) część 2 - 200 000,00 zł brutto, w tym: 180 000,00 zł na usługi konserwacji, 20 000,00 zł na usługi napraw awaryjnych

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 478