Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 1/PRAC/ZSDT/2022 Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. K.K. Baczyńskiego w Dąbrowie Tarnowskiej

Adrian Janas
Powiat Dąbrowski Department: Zespół Szkół im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Dąbrowie Tarnowskiej
Deadlines:
Published : 20-01-2022 15:04:00
Placing offers : 28-01-2022 10:00:00
Offers opening : 28-01-2022 10:05:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 127.38 2022-01-20 15:04:00 Proceeding
SWZ.pdf pdf 400.18 2022-01-20 15:04:00 Proceeding
Załącznik Nr 1 do SWZ formularz ofertowy.doc doc 56 2022-01-20 15:04:00 Proceeding
Załącznik Nr 2 do SWZ oświadczenia wykonawcy.doc doc 46 2022-01-20 15:04:00 Proceeding
Załącznik Nr 3 do SWZ oświadczenie dotyczące udostępniania zasobów.doc doc 35 2022-01-20 15:04:00 Proceeding
Załącznik Nr 4 do SWZ grupa kapitałowa.doc doc 34 2022-01-20 15:04:00 Proceeding
Załącznik Nr 5 do SWZ wykaz dostaw.doc doc 39.5 2022-01-20 15:04:00 Proceeding
Załącznik nr 6 do SWZ projekt umowy.pdf pdf 143.23 2022-01-20 15:04:00 Proceeding
Załącznik Nr 7 do SWZ Formularz cenowy.docx docx 95.37 2022-01-20 15:04:00 Proceeding
Załącznik Nr 8 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 190.12 2022-01-20 15:04:00 Proceeding
Załącznik Nr 9 Projekt technologiczny pracownik gastronomicznej.pdf pdf 119.34 2022-01-20 15:04:00 Proceeding
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.pdf pdf 160.32 2022-01-28 10:30:51 Public message
ogłoszenie.pdf pdf 2931.96 2022-02-08 11:48:06 Public message

Announcements

2022-02-08 11:48 Adrian Janas Powiat Dąbrowski – Zespół Szkół im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Dąbrowie Tarnowskiej ul. Kościuszki 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska- zgodnie z art. 253 ust. 2 ustawyz 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zawiadamia, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na wykonanie zadania pn. „Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. K.K. Baczyńskiego w Dąbrowie Tarnowskiej” wybrano jako najkorzystniejszą ofertę firmy: OPTIMAL GASTRO Sp. z o.o. ul. Miłocińska 17 35-232 Rzeszów za kwotę 325 974,60 zł oraz okresem gwarancji i rękojmi: 36 miesięcy.
Oferty zostały ocenione w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: cena – 60%, okres gwarancji i rękojmi - 40%.
Oferta wybranego Wykonawcy uzyskała najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu w powyższych kryteriach oceny ofert.
Nie odrzucono żadnej oferty.

ogłoszenie.pdf

2022-01-28 10:30 Adrian Janas Informacja z otwarcia ofert

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

2022-01-28 10:00 Buyer message 220 000,00 zł brutto

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 420