Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 132581 Dostawa koszy na odpady

Marcin Baraniak
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Oddział: Dział Obsługi Zakupów
Termin:
Zamieszczenia : 18-01-2022 13:53:00
Składania : 24-01-2022 10:00:00
Otwarcia : 24-01-2022 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Numer i nazwa projektu: RPWP.01.01.00-30-0002/17 „Budowa i Wyposażenie Centrum Innowacyjnej Technologii Farmaceutycznej Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu”


W imieniu Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu informujemy o zapytaniu ofertowym na:

Dostawę koszy na odpady

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków lub unieważnieniem bez podania przyczyny.

Zobowiązujemy Oferentów do przestrzegania 30-dniowego terminu obowiązywania oferty.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 618546873, marcin.baraniak@ump.edu.pl,

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    tel. 22 101 02 02

    e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
umowa DOZ-92-12005-2021 - w trybie śledzenia zmian_ (002).docx docx 22.16 2022-01-18 13:53:00 Postępowanie
kosz 1.doc doc 198 2022-01-18 13:53:00 Przedmiot zamówienia
kosz 2.doc doc 176 2022-01-18 13:53:00 Przedmiot zamówienia
kosz 3.doc doc 178.5 2022-01-18 13:53:00 Przedmiot zamówienia
kosz do segregacji.doc doc 209 2022-01-18 13:53:00 Przedmiot zamówienia
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #563355.docx docx 28.34 2022-02-09 10:28:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-09 10:28 Marcin Baraniak W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].docx

2022-01-19 12:52 Marcin Baraniak
1. „Czy Zamawiający dopuszcza zwiększenie tolerancji w zakresie wymiaru pojemników do +/- 10%? Określone w opisie przedmiotu zamówienia wymiary z minimalnym zakresem tolerancji wskazują na jednego, konkretnego producenta”
Odp.: Tak, zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie

2: „Czy kosz ma być wyposażony w obręcz na worek?”

Odp. Każdy z koszy Hotel Comfort 7l w standardzie ma przetłoczenie pod obręcz na worek. Sama obręcz na worek stanowi jednak wyposażenie dodatkowe (płatne dodatkowo).

Zamawiający nie wymagał dostarczenia obręczy

3. „Kosz 2: Na załączonym przez Państwa zdjęciu widoczny jest kosz Flip bin. Występował on w pojemności 50l, ale producent zmienił pojemność na 45l.
Czy dopuszczają Państwo taką opcję?„

Odp.: Nie, Zamawiający wymaga dostawy koszy o pojemności 50 L


Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 kosz na odpady zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego

kosz 1.doc

40 szt. - (0)
2 kosz na odpady zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego

kosz 2.doc

46 szt. - (0)
3 kosz na odpady zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego

kosz 3.doc

56 szt. - (0)
4 kosz na odpady segregowalne zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego

kosz do segregacji.d [...].doc

13 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin dostawy - Proszę podać termin dostawy przedmiotu zamówienia od momentu podpisania umowy. Maksymalny termin dostawy nie może być większy niż 5 tygodni od dnia podpisania umowy (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 324