Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SRZP261-0002/22 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zawierciu

Termin:
Zamieszczenia : 14-01-2022 13:20:00
Składania : 24-01-2022 09:00:00
Otwarcia : 24-01-2022 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Powiat Zawierciański - Starostwo Powiatowe w Zawierciu ul. Sienkiewicza 34

42-400 Zawiercie

w imieniu i na rzecz którego działa jako Pełnomocnik Zamawiającego, któremu Zamawiający w trybie art. 37 ust. 2 ustawy PZP powierzył przeprowadzenie postępowania Uchwałą Zarządu Powiatu Zawierciańskiego nr 163/1009/21 z dnia 9 marca 2021 r., w sprawie powierzenia realizacji pomocniczych działań zakupowych:

Centrum Usług Wspólnych
ul. Sienkiewicza 34

42-400 Zawiercie

tel. 32/ 6710765

adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuw-zawiercie.pl

adres strony internetowej: www.cuw-zawiercie.4bip.pl adres strony internetowej prowadzonego postępowania (platforma zakupowa): https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie

zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na podstawie art.  275 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1129, ze zm., dalej „ustawa PZP”) o  wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych, o jakich stanowi art. 3 ustawy PZP, pn.:

"Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zawierciu".


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 150.05 2022-01-14 13:20:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 371.47 2022-01-14 13:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.docx docx 29.6 2022-01-14 13:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.odt odt 14.82 2022-01-14 13:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.doc doc 90.5 2022-01-14 13:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.docx docx 17.47 2022-01-14 13:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.doc doc 83.5 2022-01-14 13:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 6.pdf pdf 179.15 2022-01-14 13:20:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 209.97 2022-01-24 13:07:08 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 250.29 2022-02-03 09:15:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-03 09:15 Żaneta Kuźniak W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-01-24 13:07 Żaneta Kuźniak Dzień dobry,
w załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-01-24 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) udostępnia informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 300 000,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 379