Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-01-2022 14:52:00 |
Składania : | 19-01-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 19-01-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów
biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Gminy w Kosakowie w 2022 roku
określona w formularzu cenowym.
Dostawa materiałów biurowych nastąpi kosztem i staraniem
Wykonawcy do budynku Urzędu Gminy w Kosakowie ul. Żeromskiego 69.
Dostarczony towar – materiały biurowe musi być fabrycznie
nowy i wolny od wad
Dostarczony asortyment winien być zapakowany w sposób
uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu do ostatecznego
miejsca dostawy (pomieszczenia). Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów do
momentu ich wydania Zamawiającemu i rozmieszczenia ponosi Wykonawca
Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru/zwrotu
dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w
formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
− są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a
wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub,
− nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ i
załącznikach lub,
− dostarczone
produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości,
trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych. Wykonawca wymieni je
na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie do 2 dni od zgłoszenia
wadliwości przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt
zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z
warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie
przepisami.
Dostawy należy zabezpieczyć przed dostępem osób
niepowołanych
Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany
przez Wykonawcę asortyment może mieć lepsze parametry techniczne, jakościowe,
funkcjonalne i użytkowe od określonych w formularzu ofertowym
Miejscem dostawy jest;
Urząd Gminy w Kosakowie
ul. Żeromskiego
81-198 Kosakowo
Zamawiający zastrzega, że w przypadku wysokich cen jednostkowych danego artykułu biurowego będzie mógł zrezygnować z jego zakupu w podanej ilości.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 58 660-82-02
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-01-24 11:38 | Aleksandra Nikielska | Szanowni Państwo, w załączniku protokół z otwarcia ofert. |
Komunikaty