Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dkw.2232.04.2021.LS świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu pełniącego funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad przygotowaniem prac projektowych i realizacją robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach programu wieloletniego pn. „Program budowy 2500 miejsc zakwaterowania w latach 2021 – 2023” dla zadania „Budowa dwóch pawilonów penitencjarnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Zakładzie Karnym w Płocku”

Lidia Stefańska
Zakład Karny w Płocku
Termin:
Zamieszczenia : 04-01-2022 13:02:00
Składania : 31-01-2022 11:00:00
Otwarcia : 31-01-2022 11:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz JEDZ - załącznik nr 9.doc doc 183 2022-01-04 13:02:00 Postępowanie
Instrukcja do skladania formularza JEDZ - załącznik nr 10.pdf pdf 293.6 2022-01-04 13:02:00 Postępowanie
Ogłoszenie Dziennik Urzędowy UE.pdf pdf 105.79 2022-01-04 13:02:00 Postępowanie
PFU_1 z infrastrukturą - załącznik 1.zip zip 3210.28 2022-01-04 13:02:00 Postępowanie
PFU_2 - zalącznik nr 1 c.d.zip zip 2911.59 2022-01-04 13:02:00 Postępowanie
SWZ.doc doc 893 2022-01-04 13:02:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 14157.96 2022-01-04 13:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - poprawiony.docx docx 16.11 2022-01-19 10:20:58 Publiczna wiadomość
pytania 20.01.2022.docx docx 20.55 2022-01-20 16:49:02 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 79.45 2022-01-31 14:27:07 Publiczna wiadomość
Informacja z sesji otwarcia ofert 31.01.2022.pdf pdf 263.23 2022-01-31 14:27:07 Publiczna wiadomość
Wezwanie do wyrażenia zgody na przedłużenia terminu związania ofertą 22.04.2022.pdf pdf 365.27 2022-04-22 12:14:07 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 529.06 2022-06-15 08:31:04 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania 20.07.2022.pdf pdf 501.66 2022-07-20 11:40:55 Publiczna wiadomość
Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 10.08.2022.pdf pdf 2219.04 2022-08-10 11:46:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-10 11:46 Lidia Stefańska W załączeniu przekazuje informację o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 10.08.2022 roku.
Z poważaniem,
Lidia Stefańska

Informacja o ponown [...].pdf

2022-07-20 11:40 Lidia Stefańska Zamawiający, w załączeniu przesyła informację o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty z dnia 14 czerwca 2022 roku (informacja przekazana wykonawcom 15 czerwca 2022 roku).
Z poważaniem,
Lidia Stefańska

Informacja o unieważ [...].pdf

2022-06-15 08:31 Lidia Stefańska W załączeniu przesyłam informację dotyczącą wyboru najkorzystniejszej oferty dokonanej w przedmiotowym postępowaniu.
z poważaniem,
Lidia Stefańska

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2022-04-22 12:14 Lidia Stefańska W załączeniu przesyłam wniosek do wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą do przedmiotowego postępowania.
Z poważaniem,
Lidia Stefańska

Wezwanie do wyrażeni [...].pdf

2022-01-31 14:27 Lidia Stefańska W załączeniu Zamawiający przekazuje informację z sesji otwarcia ofert złożonych do postepowania pn. " Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu pełniącego funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego nad przygotowaniem prac projektowych i realizacją robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj oraz informacje o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.

Informacja o kwocie [...].pdf

Informacja z sesji o [...].pdf

2022-01-31 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć 1 350 000,00 zł.
2022-01-26 15:30 Lidia Stefańska Zamawiający zmienia zapis dotyczy warunków udziału w postępowaniu w zakresie kadry rozdział 7 punkt 4) ppkt. a) SWZ "Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych posiadający uprawnienia projektowe i budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń pełniącego jednocześnie funkcję Inżyniera Kontraktu – Zarządzającego Realizacją Inwestycji "
na zapis:
"Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych - posiadający uprawnienia projektowe i budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń "
Jednocześnie Zamawiający zmienia w Zał. nr 1 do SWZ - OPZ w części II ust 2 zapis " Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno - budowlanych będzie pełnić rolę Inżyniera Kontraktu - Zarządzającego Realizacją Inwestycji" na zapis: " Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno - budowlanych MOŻE pełnić rolę Inżyniera Kontraktu - Zarządzającego Realizacją Inwestycji"
2022-01-20 16:49 Lidia Stefańska Uwaga! Wpłynęły pytania. Z uwagi na ilość pytań i określona ilość znaków w komunikatach publicznych, w załączeniu znajdują się pytania oraz odpowiedzi do przedmiotowego postępowania.
Z poważaniem,
Lidia Stefańska

pytania 20.01.2022.d [...].docx

2022-01-20 15:23 Lidia Stefańska Uwaga! wpłynęły pytania:

Prosimy o wskazanie, jaki Zamawiający planuje czas trwania poszczególnych etapów realizacji przedmiotu umowy wskazanych w § 1 ust. 2 załącznika nr 8 do SWZ (Wzór umowy). Jest to informacja niezbędna, aby zapewnić Wykonawcom możliwość prawidłowej kalkulacji ceny ofertowej, a Zamawiającemu – możliwość otrzymania porównywalnych ofert. Co więcej, jako okoliczność mogąca mieć wpływ na sporządzenie oferty, informacja ta powinna zostać zawarta w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 99 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że wskazanie daty wykonania umowy na 31 grudnia 2023 roku uzasadnione jest obiektywną przyczyną, tj. wydatkowaniem przyznanych środków w ramach przedsięwzięcia „Program budowy 2500 miejsc 2021-2023”. Terminy realizacji przedmiotu umowy są tożsame z realizacją zadania z WRB na „Budowę dwóch pawilonów penitencjarnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.
Etap I w zakresie dokumentacji projektowej, Zamawiający określa w terminie do 20 tygodni od dnia zawarcia umowy do dnia uzyskania pozwolenia na budowę.
Etap II roboty budowlane do dnia 31 grudnia 2023 roku
Etap III – w zakresie rozliczenia końcowego do dnia 31 grudnia 2023 roku, po uzyskaniu decyzji o pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych, odbioru końcowego robót .
2022-01-20 15:08 Lidia Stefańska Uwaga! wpłynęły pytania:
1. Dotyczy § 5 wzoru Umowy
Zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie w zakresie terminu realizacji Umowy. Zamawiający jedynie przewiduje okres realizacji prac projektowych i robót budowlanych przez WRB w terminie do dnia 31 grudnia 2023 roku, wskazując jednocześnie w §5 ust.3, że Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi objęte Przedmiotem Umowy w okresie od dnia zawarcia umowy z WRB i od dnia zawarcia niniejszej umowy do dnia dokonania przez Zamawiającego odbioru robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych oraz sporządzenia Sprawozdania Końcowego z realizacji Zadania Inwestycyjnego i Rozliczenia zadania Inwestycyjnego. Prosimy o wyjaśnienie czy w przypadku przedłużenia realizacji inwestycji z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (nie tylko z przyczyn zależnych od WRB), Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie dodatkowe ustalone na podstawie czasu przedłużenia realizacji inwestycji w oparciu o stawkę miesięczną wynagrodzenia za Etap II.
Zwracamy uwagę, że zgodnie z art. 16 p.z.p., przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, W konsekwencji, w zamówieniu powinny zostać w szczególności uwzględnione i podane do wiadomości wszystkie istotne informacje mające wpływ na skalkulowanie ceny. W szczególności należy wskazać na tezy wyroku Sądu Najwyższego z dnia 13 stycznia 2016 r. (sygn. akt V CSK 277/15), z których wynika, że termin wykonania umowy zawartej w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych może być co prawda oznaczony przez określone zdarzenie, które jednak można traktować jako termin ustania stosunku prawnego tylko wtedy, gdy jest ono w ramach rozsądnych ludzkich oczekiwań oczywiście pewne. Termin oznaczony jako "zakończenie inwestycji" nie jest w tym rozumieniu "pewny" zarówno co do faktu, jak i chwili nadejścia. Termin wykonania umowy musi być zatem bezwzględnie wskazany wprost, a postanowienia umowne powinny zawierać sformułowań umożliwiających zamawiającemu przesuwanie terminu realizacji umowy na niekorzyść wykonawcy i uzależniać go od czynników niezależnych od stron tego kontraktu.
Nadto należy zaznaczyć, że postanowienia wzoru umowy w zakresie dopuszczalności zmian umowy nie określają zasad zmiany wynagrodzenia w takiej sytuacji.
2. Dot. Wzoru Umowy
§4 ust. 8 Wzoru Umowy wskazuje, że Wykonawca zobowiązuje się wystawiać faktury w częściach, natomiast dla etapu II faktura winna być wystawiona na ostatni dzień miesiąca. Czy intencją Zamawiającego jest aby płatność za dany miesiąc świadczenia usług w Etapie II była dokonywania najpóźniej po upływie 2 miesięcy? Konieczność wystawienia faktury na koniec miesiąca i załączenia zaakceptowanych raportów miesięcznych i 30-dniowy termin płatności spowoduje 2 -miesięczne opóźnienie w płatności wynagrodzenia w stosunku do świadczonych usług.
3. Dot. Rozdział 6 pkt 2 SWZ
W rozdziale 6 pkt 2 SWZ wskazano, że w przypadku opóźnień w realizacji umowy na „Zaprojektuj i wybuduj: z winy WRB, wynagrodzenie za nadzór inwestorski będzie ponosił WRB. Zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie na jakich zasadach, w tym w jakiej wysokości, wypłacane będzie wynagrodzenie pokrywane przez WRB.
4. Dot. Wzoru Umowy
Zwracamy się z prośbą o dodatnie do projektowanych postanowień Umowy: „Niezależnie od innych postanowień niniejszej Umowy, odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu niniejszej Umowy lub w związku z nią, czy to kontraktowa czy deliktowa (w tym za zaniedbanie) z tytułu naruszenia obowiązku ustawowego lub z innego tytułu nie przekroczy wartości wynagrodzenia. Wyłączona jest odpowiedzialność Wykonawcy związana z azbestem.”
5. Dotyczy biura Inżyniera Kontraktu
Prosimy o potwierdzenie, że WRB (Wykonawca Robót Budowlanych) zapewni na terenie budowy biuro dla Inżyniera Kontraktu wraz z zapleczem sanitarnym, wyposażeniem meblowym i zapewni media (prąd, woda, kanalizacja, internet).
6. Dotyczy sali narad
Prosimy o potwierdzenie, że WRB (Wykonawca Robót Budowlanych) zapewni na terenie budowy salę konferencyjną do prowadzenia narad budowy.
7. Dotyczy warunków udziału w postępowaniu w zakresie kadry rozdział 7 punkt 4) ppkt. a) SWZ
Zamawiający wymaga zatrudnienia Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych pełniącego jednocześnie funkcję Inżyniera Kontraktu – Zarządzającego Realizacją Inwestycji przy czym osoba ta ma posiadać uprawnienia projektowe i budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Informujemy, że wymóg ten mocno ogranicza dobór osób na w/w stanowisku z uwagi na fakt, że większość inspektorów nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nie posiada uprawnień do projektowania. Uprzejmie prosimy o umożliwienie pełnienia funkcji przez dwie osoby na następujących stanowiskach:
- inspektor opiniujący dokumentację projektową na etapie projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
- inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych pełniący jednocześnie funkcję Inżyniera Kontraktu – Zarządzającego Realizacją Inwestycji posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
8. Dotyczy Rad Budowy i Narad Koordynacyjnych §3 ust. 2 Umowy
Prosimy o określenie częstotliwości Rad Budowy oraz Narad Koordynacyjnych, o których mowa w Umowie.

Odpowiedź:
Pyt. 1 Zamawiający informuje, że wskazanie daty wykonania umowy na 31 grudnia 2023 roku uzasadnione jest obiektywną przyczyną, tj. wydatkowaniem przyznanych środków w ramach przedsięwzięcia „Program budowy 2500 miejsc 2021-2023”. W przypadku opóźnienia realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn zależnych od WRB, skutkować będzie dodatkowym wynagrodzeniem, poniesionym przez WRB. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia z innych przyczyn niż określone w §12 wzoru umowy.
Pyt. 2 Zamawiający podtrzymuje zapis w tym zakresie.
Pyt. 3 W przypadku opóźnienia realizacji przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od WRB, skutkować będzie dodatkowym wynagrodzeniem, poniesionym przez WRB. Koszt dodatkowego wynagrodzenia poniesie WRB na podstawie wystawionej f-ry przez Inżyniera Kontraktu. Faktura będzie wystawiana na Zamawiającego, który obciąży WRB dodatkowym wynagrodzeniem. Wysokość będzie ustalona w oparciu o stawkę miesięczną wynagrodzenia za Etap II.
Pyt. 4 Zamawiający nie wyraża zgody na zapis zaproponowany przez Wykonawcę.
Pyt. 5 Zamawiający nie potwierdza zapewnienia przez WRB na terenie budowy biura wraz z wymienionym zapleczem.
Pyt. 6 Zamawiający zapewni pomieszczenie do prowadzenia narad budowy.
Pyt. 7 Zamawiający podtrzymuje zapis w tym zakresie.
Pyt. 8 Zamawiający nie określa częstotliwości Rad Budowy oraz Narad Koordynacyjnych, o których mowa we wzorze umowy. Powyższe powinno odbywać się na żądanie każdej ze stron lub od potrzeb wynikłych z prawidłową realizacją przedmiotu umowy. Zamawiający wymaga obecności Wykonawcy w wyznaczonym miejscu lub czasie, co najmniej jeden raz w tygodniu lub na każde jego wezwanie.
2022-01-20 14:01 Lidia Stefańska Uwaga! wpłynęło pytanie:
W specyfikacji warunków zamówienia, w rozdziale 7 pkt. 4 lit. b) Zamawiający wymaga wykazania sytuacji technicznej lub zawodowej – „[…] oraz pełnił funkcję Inżyniera Kontraktu przy realizacji co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie obiektu użyteczności publicznej […]”. Dalej w tejże specyfikacji, w rozdziale 18 pkt. 3 Zamawiający dokona oceny punktowej kryterium „doświadczenie osoby skierowanej do pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu”, wskazując 5 typów wypełnienia warunku – od pełnienia funkcji na jednej inwestycji, która to jest oceniana na 0 pkt. , do pełnienia funkcji Inżyniera kontraktu na pięciu i więcej inwestycjach – ocena 40 pkt. Wykonawca składa następujące pytania:
1. Czy aby otrzymać 40 pkt. Należy wykazać się pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu na realizacji spełniającej wymaganie ukazane w rozdziale 7 pkt. 4 lit. b) oraz dodatkowo cztery realizacje? Czy wskazanie oceny punktowej rozdziału 18 Wykonawca ma traktować jako 5 zadań ponad kryterium wskazane w rozdziale 7 pkt. 4 lit. b) ?
2. W rozdziale 7 pkt. 4 lit. b) Zamawiający wymaga wykazania pełnienia funkcji przy realizacji obiektu użyteczności publicznej. W rozdziale 18 ust. 3 Zamawiający nie wskazuje już tego wymogu. Czy Wykonawca może wskazać inne obiekty niż użyteczności publicznej na wypełnienie oceny punktowej kryterium „ doświadczenie osoby skierowanej do pełnienia funkcji inżyniera kontraktu”, np. obiekty mieszkalne?
Odpowiedź:
Pyt. 1 Zamawiający informuje, iż w Rozdziale 18 SWZ "Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert" ust. 3 "Ocena punktowa kryterium " doświadczenie osoby skierowanej do pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu" określono punktację dotyczącą ilości pełnienia funkcji inżyniera kontraktu od minimum 1 inwestycji (spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 SWZ) do uzyskania maksymalnej liczby punktów tj. 40. Przyznanie maksymalnej liczby punktów w tym kryterium Zamawiający przyzna Wykonawcy, który wykaże się realizacją co najmniej 5 inwestycji łącznie.
Pyt. 2 Zamawiający określił warunek na spełnienie udziału w postepowaniu odnośnie zdolności zawodowej w Rozdziale 7 ust./ 2 pkt 4 lit. b, który został zmodyfikowany w poniższym zakresie i brzmi:
b) Warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę, Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że osoba skierowana do pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także dopuszcza się również odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. 2020 poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 poz. 220) oraz pełnił funkcję Inżyniera Kontraktu przy realizacji co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie obiektu użyteczności publicznej lub obiektu mieszkalnego.
2022-01-20 13:37 Lidia Stefańska Uwaga! wpłynęło pytanie:
Czy uznają Państwo referencje dotyczące rozbudowie oraz przebudowie polegające na dobudowie nowego obiektu budowlanego?

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż uzna referencje dotyczące rozbudowy oraz przebudowy polegające na dobudowie nowego obiektu budowlanego o ile spełnione będą warunki udziału odnośnie zdolności technicznej lub zawodowej określone w rozdziale 7 SWZ ust. 2 pkt 4 lit a) i lit. b).
2022-01-20 13:25 Lidia Stefańska Uwaga! wpłynęło pytanie:
W nawiązaniu do rozdz. 18 pkt. 3 SWZ tj. kryterium oceny ofert pn. „Doświadczenie osoby skierowanej do pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu” proszę o potwierdzenie, iż w danym przypadku Inżynier Kontraktu nie musi mieć doświadczenia w pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji polegającej na budowie obiektu użyteczności publicznej, aby uzyskać odpowiednią ilość punktów. (Jest liczone doświadczenie w pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji jakiejkolwiek inwestycji)

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż doświadczenie osoby skierowanej do pełnienia funkcji Inżyniera kontraktu winna pełnić funkcję Inżyniera Kontraktu przy realizacji co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie obiektu użyteczności publicznej lub obiektu mieszkalnego i posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Jednocześnie Zamawiający dokonuje zmiany w rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 lit. b, w ten sposób, że punkt ten otrzymuje następujące brzmienie:
"b) Warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę, Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że osoba skierowana do pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także dopuszcza się również odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. 2020 poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 poz. 220) oraz pełnił funkcję Inżyniera Kontraktu przy realizacji co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie obiektu użyteczności publicznej lub obiektu mieszkalnego - załącznik nr 5 do SWZ"
2022-01-19 10:20 Lidia Stefańska W związku z błędnym zapisem w załączniku nr 7 "Wykaz Usług" do SWZ, Zamawiający dołącza poprawiony. Błędny zapis w załączniku polegał na nie spójności z treścią SWZ w rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 lit. a, w którym zamawiający wymaga spełnienia warunku w zakresie doświadczenia gdzie Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi o podobnym charakterze (przy czym za podobny charakter uważa się roboty polegające na budowie obiektu użyteczności publicznej lub obiektu mieszkalnego), których wartość brutto wynosiła (nadzorowanych robót budowlanych) minimum 20 000 000,00 zł każda. W załączniku była podana kwota 2 000 000, 00 zł, winna być 20 000 000,00 zł.

Załącznik nr 7 do SW [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1898