Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 9/2021 Modernizacja elewacji na obiekcie Pałacu w Gliśnie

Termin:
Zamieszczenia : 30-12-2021 10:31:00
Składania : 18-01-2022 10:00:00
Otwarcia : 18-01-2022 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 109.01 2021-12-30 10:31:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 1388.61 2021-12-30 10:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 STWiOR.pdf pdf 970.18 2021-12-30 10:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 PROJEKT ELEWACJA.pdf pdf 50240.69 2021-12-30 10:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - przedmiar robót.pdf pdf 382.82 2021-12-30 10:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Projekt umowy .pdf pdf 1247.88 2021-12-30 10:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 17.05 2021-12-30 10:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków w postępowaniu.docx docx 17.22 2021-12-30 10:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 Formularz oferty.docx docx 26.81 2021-12-30 10:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 Wykaz robót budowlanych.docx docx 15.42 2021-12-30 10:31:00 Postępowanie
Załączniknr 9 Oświadczenie o przynależnosci do grupy kapitałowej.docx docx 16.59 2021-12-30 10:31:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 823.56 2022-01-14 11:41:19 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert 18.01.2022 r.pdf pdf 54.79 2022-01-18 11:43:50 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty i odrzuceniu oferty.pdf pdf 87.51 2022-02-02 12:26:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-02 12:26 Ela Justyna Karpowicz W załączeniu informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej i odrzuceniu oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-01-18 11:43 Ela Justyna Karpowicz W załączeniu informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-01-18 10:00 Komunikat Zamawiającego 1570700,00 zł brutto
2022-01-14 11:41 Ela Justyna Karpowicz Zamawiający:
Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Kalsk 91
66-100 Sulechów
Nr ID ogłoszenia: 557923

Odpowiedzi na pytania

dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp pn.:
„Modernizacja elewacji na obiekcie Pałacu w Gliśnie” nr ref. 9/2021 (ID 557923)
Zamawiający informuje, że w terminie określonym zgodnie z:
- art. 284 ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r, poz. 2019 ze zm. ) dalej ustawa Pzp, udziela następujących wyjaśnień:

W odpowiedzi na pytania z dnia 12.01.2022 r:
Pytanie nr 1:
W dokumentacji przetargowej nie ma pozwolenia wojewódzkiego urzędu ochrony zabytków. Czy pozwolenie zostało już wydane i czy istnieje możliwość udostępnienia pozwolenia?
Odpowiedź:
Zamawiający wskazał w SWZ ( Dział IV „Opis przedmiotu zamówienia” ust. 1 SWZ ), iż: „Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Pałacu w Gliśnie na podstawie Decyzji nr 172/2021 z dnia 12.10.2021 r o pozwoleniu na budowę wydanej przez Starostę Sulęcińskiego, oraz Decyzji nr ZN-G.5142.6.2021 z dnia 17.08.2021 r o udzieleniu pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, wydanej przez Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków”.
Zamawiający posiada prawomocną Decyzję nr ZN-G.5142.6.2021 z dnia 17.08.2021 r o udzieleniu pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. Zamawiający przekaże Wykonawcy całość wymaganej dokumentacji zgodnie z postanowieniami umowy ( Załącznik nr 4 do SWZ ).
Zamawiający zalecił wykonanie wizji lokalnej ( Dział IV „Opis przedmiotu zamówienia” ust. 8 SWZ ) celem zapoznania się i weryfikacji informacji podanych w dokumentach zamówienia ( SWZ wraz z załącznikami ).
Pytanie nr 2:
Czy inwestor wymaga Kierownika budowy, Kierownika prac konserwatorskich?
Odpowiedź:
Zgodnie z postanowieniami umowy ( Załącznik nr 4 do SWZ ) Zamawiający wymaga wykonywania przedmiotu zamówienia przy udziale kierownika budowy.
Wymogi określone w Projekcie budowlanym ( Załącznik nr 2 do SWZ ) nakazują Wykonawcy prowadzenie prac stosownie do postanowień prawa budowlanego, zgodnie z którym do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej i konstrukcyjno -inżynieryjnej przy budowlach zabytkowych upoważnia się wyłącznie osoby, które posiadają odpowiednie wykształcenie techniczne, legitymują się odpowiednią praktyką budowlaną przy zabytkach oraz uzyskały uprawnienia w tym zakresie.
W związku z powyższym, oraz postanowieniami umowy ( Załącznik nr 4 do SWZ - §4 projektowych postanowień umowy ) , jak również mając na względzie obowiązujące przepisu prawa budowlanego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić m.in. osobę posiadając uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej i konstrukcyjno -inżynieryjnej przy budowlach zabytkowych.

W odpowiedzi na pytania z dnia 13.01.2022 r:
Pytanie nr 1
W projekcie umowy, jest informacja ,że rozliczenie prac będzie się odbywało jedną końcową fakturą, proszę o informację, czy jest możliwość rozbicia na faktury częściowe. W czasie istniejącej i spodziewanej inflacji byłoby to rozliczenie bardziej bezpieczne.
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości płatności częściowych.



Dyrektor Lubuskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
Wojciech Szadel

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 685