Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-12-2021 11:04:00 |
Składania : | 17-01-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 17-01-2022 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-03-15 11:09 | Ela Justyna Karpowicz | W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania |
2022-02-02 11:47 | Ela Justyna Karpowicz | W załączeniu Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej oraz o odrzuceniu oferty. |
2022-01-17 11:52 | Ela Justyna Karpowicz | W załączeniu informacja z otwarcia ofert. |
2022-01-17 10:00 | Komunikat Zamawiającego | 294000,00 zł brutto |
2022-01-12 11:18 | Ela Justyna Karpowicz |
Kalsk
12.01.2022
r Zamawiający: Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Kalsk 91 66-100 Sulechów Nr ID ogłoszenia: 556273 Odpowiedzi na pytania dotyczące postępowania o udzieleni zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp pn.: „Modernizacja bazy hotelowej w Kalsku” nr ref. 7/2021 (ID 556273) Zamawiający informuje, że w terminie określonym zgodnie z: - art. 284 ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. poz. 2019 ze zm. ) dalej ustawa Pzp, udziela następujących wyjaśnień: W odpowiedzi na pytania z dnia 09.01.2022 r: Pytanie nr 1: Pytanie dotyczy możliwości zmiany warunków umowy w zakresie płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia w ten sposób, aby możliwe było dokonanie częściowej płatności po wykonaniu 50% zakresu zamówienia. Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza możliwości płatności częściowych. Pytanie nr 2: Pytanie dotyczy opisania przez Zamawiającego podstawowego białego montażu ( umywalek, zlewów, kabiny natryskowej ) pod kątem wielkości. Odpowiedź: Zgodnie z treścią SWZ ( Dział IV ust. 8, Dział XVIII ust. 9 SWZ ) Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej, oraz załączył Rzuty I, II i III piętra ( Załącznik nr 4a, 4b, 4c do SWZ ) . Wykonawca powinien dostosować urządzenia białego montażu w taki sposób, aby zachować normatywne odległości pomiędzy urządzeniami. Pytanie nr 3: Pytanie dotyczy spełnienia warunku udziału w postępowaniu w przypadku, jeśli roboty dotyczyły wykonania prac budowlanych polegających na przebudowie/rozbudowie budynku mieszkalnego na budynek mieszkalno biurowy użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 brutto z wykonaniem wszystkich instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz prac budowlanych. Odpowiedź: Zgodnie z Działem VII ust. 2: Zamawiający uzna za spełniony warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedno zadanie , którego przedmiotem były roboty budowlane polegające na przebudowie lub modernizacji pomieszczeń w budynkach mieszkalnych lub biurowych, na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł brutto ( dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ). Pytanie nr 4: Pytanie dotyczy montażu umywalek, czy Zamawiający wymaga montażu półpostumentów czy wyłącznie umywalek z widocznym syfonem. Odpowiedź: Zamawiający wymaga zastosowania do umywalek półpostumentów. Pytanie nr 5: Pytanie dotyczy częściowego wykonania nowych instalacji elektrycznych, oraz czy przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia konieczna będzie ingerencja w istniejące rozdzielnie elektryczne. Odpowiedź: Zgodnie z dostępną dokumentacją ( Załączniki 1,2,3,4a, 4b,4c do SWZ ) Zamawiający przyjął, że instalacja elektryczna w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia stanowi robotę towarzyszącą i nie wymaga ingerencji w istniejącą rozdzielnię elektryczną. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę za realizację całości przedmiotu zamówienia. Pytanie nr 6: Pytanie dotyczy odzyskania przez Zamawiającego materiałów podlegających rozbiórce lub wymianie, oraz miejsca składowania tych materiałów. Odpowiedź: Zamawiający przewiduje odzysk materiałów podlegających wymianie tj.: drzwi w ościeżnicami w ilości minimum 17 sztuk, oraz urządzeń białego montażu. Zamawiający będzie składował ww. materiały we własnym zakresie. Pytanie nr 7: Pytanie dotyczy rozliczenia kosztów energii i wody zużytych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, oraz udostępnienia przez Zamawiającego punktów poboru mediów. Odpowiedź: Zamawiający wskaże punkty poboru wody i energii elektrycznej. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić koszty zużytych mediów w cenie oferty, zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją i zakresem robót. Zamawiający zaleca, zgodnie z treścią SWZ ( Dział IV ust. 8, Dział XVIII ust. 9 SWZ ), przeprowadzenie wizji lokalnej, celem m.in. ustalenia punktów poboru mediów. Pytanie nr 8: Pytanie dotyczy podania parametrów technicznych i rodzaju ościeżnic drzwi zewnętrznych i wewnętrznych podlegających wymianie. Odpowiedź: Zamawiający zalecił wykonanie wizji lokalnej ( Dział IV ust. 8, Dział XVIII ust. 9 SWZ ) w związku z czym Wykonawca powinien dostosować: jakość, kolorystykę, oraz otwory wentylacyjne do istniejących drzwi w innych pokojach, oraz do istniejących wymiarów otworów zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną ( Załączniki 1,2,4a, 4b,4c do SWZ ) i Przedmiarem robót ( Załącznik nr 3 do SWZ ). Należy zastosować ościeżnice metalowe. Drzwi powinny w szczególnością posiadać: skrzydła z ościeżnicą, wkładem zamkowym z kluczem, oraz klamką i być kompletne, oraz zdatne do użytkowania. Pytanie nr 9: Pytanie dotyczy określenia preferowanej kolorystyki okładzin ściennych i podłogowych ( ceramicznych ), oraz wielkości okładzin. Odpowiedź: Zamawiający wymaga aby okładziny podłogowe ceramiczne były dostosowane do kolorystyki wykładziny pokojowej, zaś okładziny ścienne były w kolorze białym i w tym celu zalecił dokonanie wizji lokalnej ( Dział IV ust. 8, Dział XVIII ust. 9 SWZ ). Wielkość okładzin wynika w przedmiarów podanych w dokumentacji ( Załącznik 1 i 3 do SWZ ).Zamawiający wskazał, że każdy materiał, który ma być zastosowany do wykonania przedmiotu zamówienia musi być przedstawiony do wcześniejszej akceptacji Zamawiającego ( Dział IV SWZ, Załącznik nr 5 do SWZ ) |
2021-12-30 11:34 | Ela Justyna Karpowicz |
Informacja
dotycząca
zmiany
terminu
składania
ofert
na
realizację
zadania
pn.
Modernizacja
bazy
hotelowej
w
Kalsku
nr
ref
8/2021.
Informuję,
iż
zmianie
uległ
pkt
XVI
ust.
1
i
pkt
XVII
ust.
1
SWZ.
W załączeniu: 1. Ogłoszenie o zmianie zamówienia 30.12.2021 r 2. SWZ - po zmianie z dnia 30.12.2021 r |
Komunikaty