Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-12-2021 13:31:00 |
Składania : | 10-01-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM 271.2.110.2021 z dnia 20.12.2021 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
Nazwa zadania:
„Budowa, przebudowa i modernizacja budynków oświatowych oraz boisk przyszkolnych”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej renowacji (remontu konserwatorskiego) elewacji budynku VI Liceum Ogólnokształcącego im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy przy ul. Stanisława Staszica 4, usytuowanego na działce nr 42 obr. 167, objętego ochroną konserwatorską w formie wpisu do rejestru zabytków województwa kujawsko-pomorskiego.
Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w Opisie przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej oraz konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
3) posiadanie doświadczenia – co najmniej jedno wykonane w okresie ostatnich trzech lat zamówienie związane z realizacją prac projektowych o podobnym zakresie i charakterze, tj. w przedmiocie wykonania projektu budowlanego i/ lub wykonawczego remontu elewacji budynku znajdującego się w rejestrze zabytków,
4) dysponowanie osobą, która posiada doświadczenie w projektowaniu remontu elewacji zabytkowego budynku tj. która wykonała co najmniej jedno zamówienie związane z realizacją prac projektowych w tym zakresie w okresie ostatnich trzech lat.
4. Załączniki do zapytania:
1) Opis przedmiotu zamówienia,
2) wzór umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa,
3) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,
4) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta),
5) kopia mapy zasadniczej – skala 1:500,
6) wypis z ewidencji gruntów i wyrys z mapy ewidencyjnej,
7) wytyczne Miejskiego Konserwatora Zabytków (znak pisma: BKZ.4125.20.8.1.2021.SM oraz BKZ.4125.20.8.2.2021.SM
8) dokumentacja fotograficzna – 7 zdjęć,
9) inwentaryzacja budynku z 31.12.2016r.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: - 10 m-cy od daty zawarcia umowy.
W tym wykonanie:
a) w ciągu 3 m-cy od daty zawarcia umowy opracowań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 1 ppkt. 1 i 2,
b) w ciągu 6 m-cy od daty zawarcia umowy opracowań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 1 ppkt. 3-8,
c) w ciągu 10 m-cy od daty zawarcia umowy pozostałego zakresu przedmiotu umowy określonego w Opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 1.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
Agnieszka Łabędzka, Inspektor WIM – tel. 887-870-970
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: agnieszka.labedzka@um.bydgoszcz.pl.
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 10.01.2022 r. o godz. 11.00
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
10.1. potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 4) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3 ppkt.3),
10.2. dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych
w załączniku nr 3 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, 20.12.2021 r.
ZASTĘPCA DYREKTORA
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
SEBASTIAN FIFIELSKI
2022-01-31 09:41 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
Komunikaty