Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Rozeznanie cenowe w zakresie świadczenia powszechnych usług telefonicznych i teleinformatycznych

Termin:
Zamieszczenia : 17-12-2021 15:04:00
Składania : 30-12-2021 12:00:00
Otwarcia : 30-12-2021 12:05:00
Tryb: Rozeznanie cenowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do: 

  • Zadawania pytań

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Rozeznanie cenowe na usługi telefoniczne.docx docx 56.32 2021-12-17 15:04:00 Postępowanie
zał. nr 2 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.doc doc 221 2021-12-17 15:04:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3608 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Czas wizyty serwisanta 30% czas wizyty serwisanta, rozumiany jako czas, który upłynie od chwili zgłoszenia awarii do czasu pojawienia się serwisanta w jednej z Lokalizacji Zamawiającego (w sytuacjach kiedy ta wizyta okaże się niezbędna): - P2 do 2 godzin włącznie – 30 pkt. - P2 od 2 do 4 godzin włącznie – 20 pkt. - P2 od 4 do 6 godzin włącznie – 15 pkt. - P2 od 6 do 8 godzin włącznie – 10 pkt. - P2 od 8 do 16 godzin włącznie – 5 pkt. - P2 od 16 do 24 godzin włącznie – 0 pkt. (0)
3 Termin płatności 10% Termin płatności musi zawierać się w przedziale 21-30 dni. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 339