Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sukcesywne świadczenie usług przeglądów, napraw, konserwacji sprzętu biurowego w postaci niszczarek wraz z wymianą części zamiennych.

Katarzyna Stanisławska
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
Termin:
Zamieszczenia : 13-12-2021 15:21:00
Składania : 17-12-2021 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


Wymagania i specyfikacja

1.   Szczegółowy zakres asortymentu został określony w załączniku nr 1 – Formularzu asortymentowo - cenowym

2.   Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji dostawy zostały określone w projekcie umowy oraz opisie przedmiotu zamówienia.

3.  Wykonawca zobowiązuje się do wykonania napraw z wykorzystaniem wyłącznie fabrycznie nowych części zamiennych.

4. Wykonawca zobowiązuje się po każdorazowym przeglądzie technicznym wystawić ekspertyzę/protokół serwisowy (na każde urządzenie osobno) i dostarczyć go wraz z urządzeniem.

5. Wszelkie koszty transportu, dojazdu, utylizacji części zmiennych i innych opłat związanych z wykonaniem zlecenia leży po stronie Wykonawcy.

6.  Płatność – przelew z odroczonym terminem 30 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.

7.   Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/

8.   Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.

9.   Termin ważności oferty nie krótszy niż 60 dni.



Osoba do kontaktu:
 Katarzyna Stanisławska
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PROJEKT UMOWY.pdf pdf 254.66 2021-12-13 15:21:00 Przedmiot zamówienia
zał. 1 - formularz asortymentowo-cenowy.xlsx xlsx 11.34 2021-12-13 15:21:00 Przedmiot zamówienia
zał. 2 - opis przedmiotu zamówienia.docx docx 19.95 2021-12-13 15:21:00 Przedmiot zamówienia
zał. 3 - wykaz sprzętu oraz adresów jednostek będących w użytkowaniu sprzętu.docx docx 19.07 2021-12-13 15:21:00 Przedmiot zamówienia
zał. 4 - wzór zlecenia.docx docx 32.4 2021-12-13 15:21:00 Przedmiot zamówienia
zał.5 - wzór protokołu ekspertyzy.docx docx 14.64 2021-12-13 15:21:00 Przedmiot zamówienia
zał.6 - Formularz ofertowy.docx docx 20.98 2021-12-13 15:21:00 Przedmiot zamówienia
zał.7 - oświadczenie gwarancyjne.docx docx 12.9 2021-12-13 15:21:00 Przedmiot zamówienia
Ogłoszenie.doc doc 49.5 2021-12-13 15:21:00 Przedmiot zamówienia
Zawiadomienie o wyborze.pdf pdf 312.44 2021-12-21 15:25:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-21 15:25 Katarzyna Stanisławska Dzień dobry
W załączeniu przesyłam zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

z poważaniem
Renata Krakiewicz

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywne świadczenie usług przeglądów, napraw, konserwacji sprzętu biurowego w postaci niszczarek wraz z wymianą części zamiennych. 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. formularz asortymentowo-cenowy , b. formularz ofertowy, c. wzór umowy, d.opis przedmiotu zamówienia, e. wykaz sprzętu i adresów, f. wzór zlecenia, g. wzór protokołu serwisowego, h. oświadczenie gwarancyjne, i.ogłoszenie. 2.Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej, podając cenę oferty proszę wpisać końcową wartość z Formularza Asortymentowo-Cenowego 3.Wraz z ofertą należy złożyć podpisane wszystkie załączniki przez osobę do tego uprawnioną.

PROJEKT UMOWY.pdf

zał. 1 - formularz a [...].xlsx

zał. 2 - opis przedm [...].docx

zał. 3 - wykaz sprzę [...].docx

zał. 4 - wzór zlecen [...].docx

zał.5 - wzór protoko [...].docx

zał.6 - Formularz of [...].docx

zał.7 - oświadczenie [...].docx

Ogłoszenie.doc

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3238 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 40% ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 153