Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: BZP-3941-31/2021 Dostawa mebli

Deadlines:
Published : 03-12-2021 15:55:00
Placing offers : 09-12-2021 09:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Dostawa mebli w podziale na dwie części zamówienia:

 

Zakres zamówienia określony w poszczególnej części

Przedmiot zamówienia

Ilość

PIERWSZA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA

Witryna ekspozycyjna (regał) z drzwiczkami szklanymi, regulowana wysokość półek, kolor czarny

Wymiary:

wys. 202 cm x szer. 120 cm x gł. 30 cm –  3 sztuki

wys. 202 cm x szer. 80 cm x gł. 30 cm –  1 sztuka

4 szt.

DRUGA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA

Dostawa stalowej szafy o wymiarach zewnętrznych: 1980x1000x400

1 sztuka

W przypadku ubiegania się o zamówienie w zakresie części pierwszej proszę o uzupełnienie formularza asortymentowo-cenowego (załącznik nr 2)

Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zalacznik nr 3 projekt umowy AH.pdf pdf 247.5 2021-12-03 15:55:00 Proceeding
Zalacznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.docx docx 815.45 2021-12-03 15:55:00 Proceeding
Załącznik nr 2 -formularz asortymentowo-cenowy dla części pierwszej.docx docx 30.31 2021-12-03 15:55:00 Subject of the order
Informacja o rozstrzygnieciu postepowania BZP-3941-31-2021.pdf pdf 384.75 2021-12-13 13:48:07 Public message

Announcements

2021-12-13 13:48 Brygida Śliwa Informacja o rozstrzygnięciu postępowania, znak sprawy BZP-3941-31/2021



Informacja o rozstrz [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zakres części pierwszej Witryna ekspozycyjna (regał) z drzwiczkami szklanymi, regulowana wysokość półek, kolor czarny Wymiary: wys. 202 cm x szer. 120 cm x gł. 30 cm – 3 sztuki wys. 202 cm x szer. 80 cm x gł. 30 cm – 1 sztuka

Załącznik nr 2 -form [...].docx

1 delivery Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki
plac Jana Matejki 13
31-157, Kraków
(0)
2 Zakres części drugiej Stalowa szafa wymiarach zewnętrznych: 1980x1000x400 1 pc. Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki
plac Jana Matejki 13
31-157, Kraków
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty m.in. transportu, parkingu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenia - 1) zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty oraz nie zgłaszamy żadnych uwag co do procedury udzielenia zamówienia; 2) oferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym ; 3) upewniliśmy się co do prawidłowości i kompletności naszej oferty i ceny. Cena oferty brutto w PLN zawiera należny podatek VAT (zgodnie z ustawą z dnia 11.03.2004r o podatku od towarów i usług, wszystkie przewidywane koszty kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, wymagania określone w zapytaniu ofertowym oraz obejmuje wszelkie koszty, jakie poniesiemy z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia; 4) w ofercie nie została zastosowana cena dumpingowa i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 5 – 17 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ; 5) zapoznaliśmy się z odpowiedzialnością karną, o której mowa w art. 297 Kodeksu Karnego, tj. „Kto, w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego, od banku lub jednostki organizacyjnej prowadzącej podobną działalność gospodarczą na podstawie ustawy albo od organu lub instytucji dysponujących środkami publicznymi – kredytu, pożyczki pieniężnej, poręczenia, gwarancji, akredytywy, dotacji, subwencji, potwierdzenia przez bank zobowiązania wynikającego z poręczenia lub z gwarancji lub podobnego świadczenia pieniężnego na określony cel gospodarczy, elektronicznego instrumentu płatniczego lub zamówienia publicznego, przedkłada podrobiony, przerobiony, poświadczający nieprawdę albo nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne oświadczenie dotyczące okoliczności o istotnym znaczeniu dla uzyskania wymienionego wsparcia finansowego, instrumentu płatniczego lub zamówienia, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5”; 6) będziemy związani złożoną ofertą przez okres 30 dni PROSZĘ POTWIERDZIĆ wpisując AKCEPTUJĘ (0)
5 Zamówienie zrealizujemy samodzielnie/ przy udziale podwykonawców - Proszę o odpowiedz: Samodzielnie/przy udziale podwykonawców. (0)
6 Oświadczam/y, że wybór mojej/naszej oferty będzie/nie będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego - Proszę o odpowiedz: będzie/nie będzie Jeżeli wybór oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania i wskazując ich wartość bez kwoty podatku. (0)
7 Proszę o podanie marki/producenta oferowanego przedmiotu zamówienia/dokładna nazwa przedmiotu zamówienia - W przypadku ubiegania się o zamówienie w zakresie części pierwszej proszę o uzupełnienie formularza cenowego - zał. nr 2 Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne, jednakże proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach lub je przewyższać, jednak obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności ( w takim przypadku proszę o dołączenie karty produktu wraz z specyfikacją) Attachment required (0)
8 Termin dostawy - Proszę wpisać termin dostawy: Dla zakresu części pierwszej i drugiej zamówienia Maksymalny termin dostawy wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. . (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 252